Dołączył: 25 Marz 2011r. Skąd: Stalowa Wola, Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witam wszystkich. Chciałabym uzyskać informacje odnośnie ceny wizyty u doktora Zemana na oś. Ogrody. Jestem w ciąży( 8 tydz) i lekarz do którego chodzę, ostatnimi czasu stał się , że tak powiem delikatnie mało pomocny... chciałabym pójść do dr Zemana prywatnie zbadać się i zrobić USG czy ktoś może mi napisać w jakiej cenie może się ta wizyta mieścić? z góry dziękuję za odpowiedź.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jakiś czas temu chodziłam do niego i płaciłam za usg 60 zł a za wizytę 50 zł , fakt to było kawałek temu więc i ceny pewnie poszły w górę.
|
|
|
|
|
wizyta teraz kosztuje 60 zł a USG 80 zł
|
|
|
|
|
dziękuje ślicznie za tak szybką odpowiedź a czy Pan doktor jest na tyle sympatyczny, że można mu bez problemu powiedzieć o swoich problemach z ciążą i obawach? pytam o to bo "mój" Pan doktor wszystko skwitował "tak ma być a USG zabraniam na razie robić".....
|
|
|
|
|
Ja ostatni raz u dr Zemana byłam w listopadzie i za samo USG płaciłam 100zł. To był początek ciąży wtedy dr Zeman poinformował mnie, że przy każdej wizycie będzie robione USG. Trochę mnie to zdziwiło. A jeśli chodzi o to czy jest sympatyczny to tak i to bardzo nie ma myślę że nie powinnaś mięć żadnego problemu żeby mu o wszystkim opowiedzieć.
|
|
|
|
|
spokojnie możesz mu powiedzieć o obawach i zapytać jeśli chcesz coś wiedzieć i napewno odpowie
a co do doktora "tak ma być" to pewnie chodzi o Pana Z. innego, który według mojej opinii nie jest lekarzem godnym zaufania |
|
|
|
|
CYTAT dziękuje ślicznie za tak szybką odpowiedź a czy Pan doktor jest na tyle sympatyczny, że można mu bez problemu powiedzieć o swoich problemach z ciążą i obawach? pytam o to bo \"mój\" Pan doktor wszystko skwitował \"tak ma być a USG zabraniam na razie robić\"..... Doktor Zeman jest bardzo miły i kompetentny, można mu o wszystkim powiedzieć nie lepiej chodzić do niego do przychodni ? na usg jak da skierowanie to będzie za darmo |
|
|
|
|