Posty: 307
Dołączył: 29 Lis 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Tak jak w temacie który olej polecacie do diesla HDI?
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
|
|
Posty: 14
Dołączył: 17 Paź 2009r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Najlepiej taki jak zaleca producenta auta... a olej różni się czymś więcej aniżeli tylko marką... do traktora HDI to możesz wlać i kujawski... żadna strata..
![]() |
|
Posty: 307
Dołączył: 29 Lis 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
traktor to moze ty masz pseudoynteligencie
![]() ![]() |
|
Posty: 100
Dołączył: 23 Lut 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
polecam Valvoline Max Life 5w40 do dizelków o przebiegu ponad 100000km. Mam motor common rail,wymiana przed zima w tamtym roku nic nie cieknie,stan oleju bez zmian,spelnia norme producentów B3.Jedyny minus banka 4l,wiec musze znowu kupic 4+1l
|
|
Posty: 193
Dołączył: 16 Cze 2009r. Skąd: delete Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Silnik HDI tzn. jakiś "francuz".
Zalecenia producentów Citroena i Peugota to Total, ale weź pod uwagę inne czynniki: 1. Na czym jeździłeś wcześniej = lej to samo 2. Jak nie wiesz na czym jeździłeś to lej Totala (ew. inny olej którego będziesz się już trzymać; wazne jest utrzymanie tej samej klasy lepkości i jakości). 3. Jak nie wiesz na czym jeździłeś (lub ktoś jeździł) i nie masz udokumentowanych inspekcji serwisowych oraz udokumentowanego przebiegu to lej jak w pkt. 2 ale przejdź z klasą lepkościową na niższa półkę (zamiast syntetyka wlej półsyntetyk) Nie jestem jedną z biegających, walczących mrówek. Jestem mrówkojadem |
|
Posty: 100
Dołączył: 23 Lut 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
oleje tej samej klasy lepkosci sa mieszalne niezaleznie od marki, syntetyk zmiesza sie z olejem synteytycznym,polsyntetyk z tym samym a nawet z syntetykiem ale z mineralem juz nie. Nie patrz na oznaczenia 05w40 10w40 15w40 tylko zalecenia producenta auta , do mojego woza producent zaleca olej ACEA B3 "dizel" jezeli benzyna zalecal by ACEA A3 nie mylic z Audi B3 A3 "niemiecka technologia jeszcze w tamtym roku klepala stare klekotniki na pompowtryskach"
![]() ![]() |
|
Posty: 100
Dołączył: 23 Lut 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
AAA zapomnialem,teraz do sedna BYLE GÓWNO TRZA ZAREKLAMOWAĆ widziles w telewizorni reklame Valvoline?
|
|
Posty: 307
Dołączył: 29 Lis 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
DZIĘKI
![]() |
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
CYTAT oleje tej samej klasy lepkosci sa mieszalne niezaleznie od marki, syntetyk zmiesza sie z olejem synteytycznym,polsyntetyk z tym samym a nawet z syntetykiem ale z mineralem juz nie. Nie patrz na oznaczenia 05w40 10w40 15w40 tylko zalecenia producenta auta , do mojego woza producent zaleca olej ACEA B3 \"dizel\" jezeli benzyna zalecal by ACEA A3 nie mylic z Audi B3 A3 \"niemiecka technologia jeszcze w tamtym roku klepala stare klekotniki na pompowtryskach\" ![]() ![]() dokladnie jak kolega mowi ![]() ![]() ![]() |
|
Posty: 5030
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
obecnie jeżdze co prawda na motulu bo jest najlepszy do sportu, ale w cywilu wyznaje zasadę częściej a taniej.Zamiast co 30 tysięcy castrol, lej dobry lotos co 15 a się zdziwisz bo silnik pożyje dłużej.
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|