NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 »
Zmulanie systemu ,
Posty: 1396
Dołączył: 7 Sie 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2010r. 10:59  
Cytuj
Mam pytanie do osób znających się na komputerach. Otóż, od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy oglądaniu różnych filmików we flashu (w mozilli adobe flash player 10) co jakiś czas komputer się tak mocno przymuli lub wyłączy się monitor na amen, że jedynie twardy reset pomaga. Niby działa, ale wygląda to tak, jakby w ogóle nie miał siły otworzyć czegokolwiek. Programy wymagające więcej mocy (pamięci, procesora , nie znam się) nie chcą działać. Czy może być to przyczyna adobe flash player 10 w mozilli? Zmieniłem na 9, ale domaga się update.

PZPR przy obecnej PO to jak uniwersytet obok przedszkola. A miało być tak pięknie.....
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2010r. 10:59  
Cytuj

PZPR przy obecnej PO to jak uniwersytet obok przedszkola. A miało być tak pięknie.....
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
ZTW
ZTW
ZTW
Posty: 109
Dołączył: 4 Kwie 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2010r. 11:39  
Cytuj
Wciśnij Ctrl+Shift+Esc i zobacz ile masz procesów w tle.

Zabiorę Twoją Wypłatę
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1396
Dołączył: 7 Sie 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2010r. 11:45  
Cytuj
Tam jest wszystko w porządku. % zużycie procesora i pamięci nie odbiega wtedy od normy.

PZPR przy obecnej PO to jak uniwersytet obok przedszkola. A miało być tak pięknie.....
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1997
Dołączył: 3 Lip 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2010r. 11:49  
Cytuj
Problemem sprawia prawdopodobnie procesor, pamięć RAM albo karta graficzna. Wszystkie wentylatory w porządku?