NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Polityka i gospodarka »
Nowy Temat Odpowiedz
«« « ... 19 20 21 22 23 24 25 ... » »»
Katastrofa Smoleńska ...,
Posty: 212
Dołączył: 30 Maja 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Maja 2010r. 21:35  
Cytuj




trzeciej części nie zamieściłem ponieważ dotyczy już innej sprawy

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Maja 2010r. 21:35  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 173
Dołączył: 22 Cze 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Maja 2010r. 22:29  
Cytuj
CYTAT
dobrze iż Rosjanie powiedzieli że samolot był sprawy w 100%, pewnie niedobrzy piloci albo generał nie chcieli się wznieść po komendzie \"odchodzimy\"[/b]


Co znaczy po komendzie "odchodzimy" zwłaszcza w wykonaniu drugiego pilota. Drugi pilot nie jest od wydawania komend - może tylko stwierdzić fakt. Komu wydał komendę - kapitanowi? O ile kapitan żyje i jest w pełni zmysłów drugi pilot ma tyle do gadania co żyd na gestapo. Ma słuchać uważnie kapitana, wykonywać jego polecenia a nie wydawać komendy. A jeżeli faktycznie tak było, to tylko świadczy o "jakości" załogi. Nic dziwnego, że im się nie udało wylądować tylko odejść.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 551
Dołączył: 4 Lut 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Maja 2010r. 22:45  
Cytuj
dziś na WP sugerują awarię radiolatarni...?

nie wiem

I w ciekawych czasach żyć nam przyszło - niestety, konserwatystą jest ten kto woli kobiety. Pozdrawiam myślących.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 26 Maja 2010r. 22:54  
Cytuj
CYTAT
Załoga Tu-154, który rozbił się pod Smoleńskiem, wiedziała, że schodzi na wysokość 20 metrów - powiedział polski przedstawiciel przy Międzypaństwowym Komitecie Lotniczym Edmund Klich. Były pilot wojskowy Michał Fiszer nazwał zachowanie pilotów "niemal samobójstwem".


To też z dzisiejszej wp.

A o tych radiolatarniach piszą że były nietypowo rozłożone i pilot mógł o tym nie wiedzieć. To jak 3 dni wcześniej poznawał to lotnisko gdy był tam z premierem??

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 551
Dołączył: 4 Lut 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Maja 2010r. 23:30  
Cytuj
trzy dni wcześniej miał Putinowski sys naprowadzania

, a tak wygląda NDB przenośny http://www.telerad.fr/docs/RBT9300MS-GB.pdf

hmm dziś mnie urzekła jedna myśl z rosyjskiego forum - mgła - jeśli była sztucznie zrobiona to nie po to żeby się rozbili, jeśli już to po to żeby nie lądowali, robienie mgły mogło odwieść pilota od lądowania, a to byłby nieprofesjonalny zamach - proste i logiczne.
Rosjanie na tym forum podejrzewają, że FSB wiedziało, że ktoś coś chce zrobić i próbowali temu przeszkodzić, a potem to już tylko zacierali ślady - ale to rosyjskie spekulacje zdegustowany
, ale jeśli chodzi o mgłę... to bym się z nimi zgodził.

ps. tu jest cała masa teorii http://smolensk-2010.pl/

I w ciekawych czasach żyć nam przyszło - niestety, konserwatystą jest ten kto woli kobiety. Pozdrawiam myślących.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 480
Dołączył: 7 Sty 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Maja 2010r. 09:03  
Cytuj
bzyk może wg ciebie drugi pilot tylko siedzi, a wszystko wykonuje kpt. Każdy z nich może wydac komendę przy nieprawidłowości, od tego są aby pomagac kpt, natomiast decyzję podejmuje kpt.

Co do Klicha, to wczoraj w wiadomościach już nie był pewny czy gen Błasik był w kabinie pilotów czy w salonce. Jak stwierdził słychac jego głos ale nie jest taki wyraźny.

Wcześniej na Rp.pl min Miller komentując ostanie publiczne wypowiedzi Klicha podsumował to checią publicznego zaistnienia
Rosyjskie media powołują się na Klicha iż to wina pilotów.

Wracając jeszcze do wieży kontrolnej, gdzie jest kontroler?
Facet po 3 dniach od katastrofy został zwolniony i od tej pory do dziś nie wiadomo gdzie jest, a tym samym nie mozna go ponownie przesłuchac. Jak wiadomo po przesłuchaniu przez polskich śledczych zgłaszali oni niejasności w jego zeznaniach


Andrzejek zastanów się co ty piszesz, oczekujesz od pilota aby znał rozłożenie radiolatarni na każdym lotnisku? Po za tym to lotnisko ma co najmniej dwa pasy do lądowania, przy czym jeden jest niestandartowy. Masz informację że pilot lądował na tym samym pasie co z Premierem? Przestań czytac Korwina na blogu i zacznij myslec.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 27 Maja 2010r. 11:39  
Cytuj
thorongil mam 100% pewność że trzy dni wcześniej lądował na tym lotnisku jako 2 pilot. Właśnie po to żeby poznać to lotnisko. Zawsze ląduje się na tym samym pasie. Drugi jest awaryjny.

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 480
Dołączył: 7 Sty 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Maja 2010r. 12:22  
Cytuj
Nie pisłem że nie lądował na tym lotnisku. Drugi pas nie jest awaryjny, tylko z drugiej strony lotniska i jest niestandardowy. Pasy awaryjne są niestandardowe?

PS nie został zwolniony - kontroler - a przeszedł na emeryturę. moja pomyłka.

bonifacy przesłuchałem, dzięki. Jednak nie rozumiem czemu w pewnym momencie E. Klich zasłania się w rozmowie z mjr Fisherem iż nie może podawac szczegółów, skoro przez cały czas podaje jesli chodzi o pokazanie braku w wyszkoleniu? Albo wywieranie wpływu na załogę przez gen, choc ostatnio już stwierdził że nie wie czy był w kabinie pilotów czy w salonce obok. Zakładając iż Edmund Klicha ma rację, należy zapytac co robi Bogdan Klich na swoim stanowisku. Kwestię złego szkolenia E. Klich zarzucił B. Klichowi już przy pierwszym wypadku w Mirosławcu i powtarzał to w kolejnych pojedynczych.

Mówi tez iż współpraca jest bez zarzutów, tymczasem śledczy mówili że nie dostają materiałów o które prosili kilkakrotnie.

Można też zapytac kto kazał lądowac pilotowi 2 tyg po katastrofie smoleńskiej na zamknięty lotnisku bez kontrolera w Bydgoszczy na którym oczekiwał min Sikorski aby udac sie do Brukseli?

Dla mnie wciąż jest więcej niejasności niż odpowiedzi. Najlepiej jest obarczyć winą tych co nie żyją. Martwi nie bronią się. Co to kosztuje po za rodzinami poległych powiedzenie gen Błasik oddziaływał na załogę, a następnego dnia gen Błasik może nie oddziaływał na załogę.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 802
Dołączył: 3 Gru 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Maja 2010r. 06:23  
Cytuj
Rosyjscy kontrolerzy lotów w Smoleńsku do samego końca przekazywali załodze prezydenckiego Tu-154M komunikaty potwierdzające prawidłową ścieżkę schodzenia. Ze stenogramów przesłuchań pracowników lotniska Smoleńsk Siewiernyj, którymi dysponuje polska prokuratura, wynika, że swoje zachowanie tłumaczyli zamiarem "zniechęcenia" kapitana maszyny do lądowania. Komenda: "Horyzont", padła dopiero po utracie kontaktu z samolotem. To właśnie ze względu na dezorientujące komunikaty piloci mogli poprosić o konsultację dowódcę Sił Powietrznych gen. Andrzeja Błasika.

Wojskowa Prokuratura Okręgowa w Warszawie zbada, czy wieża kontroli lotów lotniska Smoleńsk Siewiernyj podała prawidłowe parametry załodze prezydenckiego tupolewa. Śledczy będą też weryfikować raport rosyjskiego Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK), który we wstępnym raporcie odrzucił możliwość awarii maszyny. Kwestie zaniedbań czy nieprawidłowości po stronie rosyjskiej w przypadku tego lotu są jak najbardziej brane pod uwagę - w ten sposób Naczelna Prokuratura Wojskowa kwituje pytania "Naszego Dziennika", czy śledczy biorą pod uwagę wersję, że wieża podała załodze Tu-154M błędne parametry. Czy zbadana zostanie także kwestia ewentualnej awarii maszyny? Pytany o to wczoraj płk Zbigniew Rzepa, rzecznik prasowy NPW, zapewniał, że polscy prokuratorzy wezmą pod uwagę wszystkie szczegóły, jakie się ujawniają w toku śledztwa. Zapowiedział też weryfikację wszystkich doniesień MAK, który z kolei taką ewentualność wykluczył. - Raport komisji, jakiejkolwiek, jaka by nie wydała raportu w tej sprawie, będzie tylko dowodem, jednym z wielu w sprawie, który będzie podlegał normalnej procedurze dowodowej - mówił Rzepa. Na pytanie, czy prawdą jest, że prokuratura dysponuje wiedzą na temat tego, iż wieża wydawała wadliwe komunikaty załodze tupolewa, Rzepa odpowiedział lakonicznie: "Nie udzielamy takich informacji z uwagi na dobro śledztwa". Na sugestię, że istnieją przecież zapisy rozmów, jakie załoga prezydenckiej maszyny prowadziła z wieżą - zarejestrował to Jak-40, Rzepa odpowiedział tylko, że prokuratura bada tę kwestię, ale nie może udzielić na ten temat żadnych informacji.
Załoga polskiego Jaka-40 podchodziła do lądowania na lotnisku Siewiernyj blisko półtorej godziny przed prezydenckim tupolewem. Jak nas poinformowano w Dowództwie Sił Powietrznych, dowódca załogi miał "pewne wątpliwości" co do działania radiolatarni. - Mogły wystąpić pewne zakłócenia na linii nadawca - odbiornik - usłyszeliśmy w dowództwie. Jak zauważa gen. Anatol Czaban, szef Szkolenia Sił Powietrznych, nagranie z Jaka-40 może okazać się bardzo istotne dla śledztwa, gdyż jego urządzenia na pewno zarejestrowały wszystkie rozmowy pilota. - Cała korespondencja jest nagrywana. To wymóg ustanowiony przepisami - tłumaczy Czaban. Zdementował też insynuację MAK, jakoby załoga tupolewa wyleciała z Warszawy bez danych nawigacyjnych lotniska w Smoleńsku. - To jest niemożliwe. Załoga nie może lecieć bez danych lotniska. Dane te wprowadza się do urządzeń: analizuje się wysokość lotniska nad poziomem morza, wszelkie sprawy radionawigacji, trzeba wprowadzić dane samego lotniska, jak na przykład progu pasa, trzeba znać dane radiolatarni - komentuje Czaban.

Doktor Tadeusz Augustynowicz, oficer Wojsk Lotniczych, koordynator Wojsk Lądowych, nie wyklucza, iż podanie błędnych parametrów przez wieżę byłoby możliwe. - Ale tylko przy założeniu złej woli ze strony Rosjan - zastrzega. Jego zdaniem, współpraca z wieżą nie była "aż tak bardzo istotna" z uwagi na bardzo dobre wyposażenie prezydenckiego tupolewa. Samolot był wyposażony zarówno w radiopilota, urządzenie TAWS oraz system precyzyjnego lądowania. Zdaniem Augustynowicza, analiza ostatniej fazy lotu prezydenckiej maszyny wskazuje na to, że samolot miał problemy z układem sterowania. Nie zadziałał ster wysokości. O tym, że na pokładzie była awaria, przekonani są piloci, którzy latali na Tu-154. Samolot ten nie lądował, ale spadał. - Moim zdaniem, doszło do awarii systemu hydraulicznego, na co wskazuje stan drugiego silnika. Widziałem szczątki tupolewa po innych katastrofach. Tam silniki były całe, mimo że zetknięcie z ziemią wcale nie było słabsze niż w przypadku samolotu prezydenckiego. Dlatego ci, którzy stawiają zarzuty załodze, najpierw powinni polecieć na miejsce katastrofy, obejrzeć kadłub po to, by wykluczyć rozerwanie drugiego silnika, newralgicznego w tupolewie, który w tym wypadku był rozerwany - mówi pilot, odnosząc się w ten sposób do zarzutów, jakie regularnie (celuje w tym "Gazeta Wyborcza") padają pod adresem polskiej załogi. Lotnicy konsekwentnie zaprzeczają sugestiom MAK, wedle których komunikat systemu EGPWS brzmiał: "Ziemia przed tobą! Ciągnij w górę!". Nie zgadza się to bowiem z pracą tego systemu. System najprawdopodobniej wydał komendę: "Nie przepadaj" ("Don't sink!"), co zdarza się tylko wtedy, gdy maszyna nie wznosi się po starcie lub gdy jest na maksymalnej mocy silników. Piloci nie wykluczają, że MAK mógł tę informację "zniekształcić". Nieuzasadnione jest też forsowanie tezy, jakoby lotnisko Siewiernyj było zbyt prymitywne i źle wyposażone. Znajdują się na nim m.in. w dwie radiolatarnie, które są kluczowym urządzeniem przy lądowaniu nieprecyzyjnym. Wskazują one kierunek lotu na urządzenie radiokompasu w samolocie - pilot, wykonując lot, widzi jego kierunek i może go korygować.
Jak przypomniał gen. Czaban, Tu-154M miał już wcześniej problemy z urządzeniami pokładowymi, jednak nie chodziło tu o układ sterowniczy, ale o autopilota podczas lotu polskich strażaków na Haiti. Naprawą zajął się najprawdopodobniej mechanik pokładowy - ocenia Czaban - ponieważ w drodze powrotnej do kraju samolot był już sprawny.
Niewykluczone, że przebieg katastrofy został zarejestrowany przez wewnętrzną kamerę zainstalowaną w kokpicie samolotu. Świadczy o tym wypowiedź pilota, który latał samolotem prezydenckim i który potwierdza, że jest taka kamera (prawdopodobnie jej obraz rejestruje trzecia czarna skrzynka).
Zdaniem Augustynowicza, kamera mogła zostać zainstalowana w celu rejestracji zachowania załogi, a materiał mógł być potem wykorzystywany do ćwiczeń. - Jeśli komisja dysponuje nagraniem z katastrofy, to dlaczego milczy na ten temat? - pyta.
Przekazanie Polsce zapisów z czarnych skrzynek polskiego Tu-154M odbędzie się w najbliższy poniedziałek po południu w siedzibie Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK) w Moskwie. W tym celu do Moskwy poleci jutro polski minister spraw wewnętrznych i administracji Jerzy Miller. Przed wizytą w MAK zostanie on przyjęty w siedzibie rządu Rosji przez wicepremiera Siergieja Iwanowa. Tam też ma zostać podpisane porozumienie o przekazaniu stronie polskiej nagrań z rejestratorów pokładowych prezydenckiego tupolewa. Materiały mają otrzymać rząd i komisja kierowana przez Millera. Jak stwierdził akredytowany przy MAK przewodniczący Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych Edmund Klich, zapisów z rejestratora rozmów z zasady się nie udostępnia.
Anna Ambroziak
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100529&typ=po&id=po01.txt

A B O R C J A - holokaust nienarodzonych. WOLNOŚĆ NIE OZNACZA, ŻE MNIE WOLNO WSZYSTKO A TOBIE NIC!!!
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1141
Dołączył: 16 Marz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Maja 2010r. 11:36  
Cytuj
Im dalej tym więcej informacji...

INFO: Jak podaje "Gazeta Polska", informacja, że prezydencki samolot Tu 154M podchodził do lądowania pod Smoleńskiem prawie do końca na autopilocie, potwierdza niemal ze 100-procentową pewnością tezę, że załogę wprowadzono w błąd przy użyciu tzw. meaconingu.

Wg rosyjskiego raportu, wyłączenie pilota automatycznego w płaszczyźnie wzdłużnej i automatycznego regulatora ciągu nastąpiło odpowiednio na 5 i 4 sekundy przed zderzeniem z drzewem, które zapoczątkowało niszczenie konstrukcji samolotu. Dlaczego nastąpiło to tak późno? Wytłumaczenie jest tylko jedno: autopilot opierał się na błędnych danych z komputera pokładowego, a piloci myśleli, że są znacznie wyżej - uważają pp. Marek Strassenburg Kleciak i Jan Dodel, polski i niemiecki ekspert od systemów nawigacyjnych.

Autopilot pobiera dane z GPS i innych wskazań przyrządów pokładowych. Meaconing polega na nagraniu sygnału satelity i ponownym nadaniu go (z niewielkim przesunięciem w czasie i z większą mocą) w celu zmylenia załogi samolotu. Prezydencki samolot wkrótce znalazł się nie 100 m, lecz 5 m nad ziemią - informuje "Gazeta Polska".

Atak na przyrządy nawigacyjne można stwierdzić wyłącznie przez analizę czarnych skrzynek, ale usunięcie śladów meaconingu – zwłaszcza dla służb dorze znających budowę samolotu i jego przyrządów – nie jest trudnym zadaniem.

Podobny wypadek miał miejsce w 1986 r. na terytorium RPA. Rozbił się wtedy samolot Tu 134 z prokomunistycznym prezydentem Mozambiku na pokładzie. Podobnie jak w przypadku katastrofy pod Smoleńskiem, maszyna roztrzaskała się, odchyliwszy się wcześniej o 37 stopni od właściwego toru lotu, a piloci obniżali samolot, zachowując się tak, jakby nie mieli świadomości, na jakiej wysokości się znajdują. W 2003 r. p. Jan Louw, były agent służb specjalnych RPA, przyznał, że samolot został strącony wskutek celowego zakłócenia sygnału satelitarnego przez południowoafrykańskich agentów - przypomina "Gazeta Polska".

Grabież legalna może przejawiać się na tysiąc sposobów, stąd nieskończona liczba jej przejawów: cła, ochrona rynku, dotacje, subwencje, preferencje, progresywny podatek dochodowy, bezpłatna oświata, prawo do pracy, prawo do zysków, prawo do płacy, prawo do opieki społecznej, prawo do środków produkcji, bezpłatny kredyt itd., itd. Wszystkie te przejawy – połączone tym, co dla nich wspólne, czyli usankcjonowaną grabieżą – noszą nazwę socjalizmu.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2247
Dołączył: 7 Kwie 2010r.
Skąd: z 2irlandii:-) tuska
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 29 Maja 2010r. 12:13  
Cytuj
Dla porównania !!!!!



2010.03.22 - Awaryjne lądowanie Tu-204

Około kilometra od moskiewskiego lotniska Domodiedowo awaryjnie lądował samolot pasażerski Tu-204 - poinformowały rosyjskie media. Siedmiu ludzi zostało rannych.

"Maszyna leciała z Hurghady w Egipcie, na pokładzie była tylko załoga w liczbie ośmiu osób" - podała agencja ITAR-TASS, powołując się na resort ds. kryzysowych.

Cytowana przez agencję rzeczniczka regionalnego przedstawicielstwa ministerstwa ds. sytuacji nadzwyczajnych powiedziała, że stan dwóch osób jest ciężki.

Jak dodała, z niewyjaśnionych przyczyn samolot nie był w stanie dolecieć do pasa startowego i musiał awaryjnie lądować w lesie. Według milicji maszyna nie doznała znaczących uszkodzeń.

Tu-204 to dwusilnikowa maszyna średniego zasięgu, mogąca na swym pokładzie zmieścić około 200 pasażerów.


i fotki z tego oto zdarzenia



Obrazek





Obrazek






Obrazek


Obrazek

Obrazek

czyż warunki (gęstość lasu i grubość drzew) nie są podobne do tych z okolic Smoleńska?


daje linka bo coś te foty nie wchodzą


http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/15-wypadki_i_incydenty_lotnicze/24005-2010_03_22_tu_204_awaryjnie_ladowal_pod_moskwa_sa_ranni-2.html



ktoś chyba maczał palce chyba ruskie palce przy lądowaniu naszego TU zniszczenia samolotów są diametralnie innewykrzyknik
moderowano J-rok

"Naród, który zabija(abortuje)własne dzieci, jest narodem bez przyszłości
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 29 Maja 2010r. 16:37  
Cytuj
Różnica taka że nasz się przekręcił na plecy. Myślę że przy takiej masie ma to znaczenie.

Ale fajnie teraz będziemy się dowiadywali o każdej katastrofie lotniczej w okolicy i nie tylko...uśmiech

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 173
Dołączył: 22 Cze 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Maja 2010r. 17:58  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
bzyk może wg ciebie drugi pilot tylko siedzi, a wszystko wykonuje kpt.


Tak. Siedzi i wykonuje. Nie wydaje komend, tylko je wykonuje lub potwierdza wykonanie.


CYTAT
Każdy z nich może wydac komendę przy nieprawidłowości, od tego są aby pomagac kpt, natomiast decyzję podejmuje kpt.


Mogą poinformować, a nie wydać komendę. Ty chyba nie wiesz kto to jest kapitan, a kto co-pilot. Poczytaj coś w SOP jakie mają obowiązki.

Co do Klicha, to wczoraj w wiadomościach już nie był pewny czy gen Błasik był w kabinie pilotów czy w salonce. Jak stwierdził słychac jego głos ale nie jest taki wyraźny.

Wcześniej na Rp.pl min Miller komentując ostanie publiczne wypowiedzi Klicha podsumował to checią publicznego zaistnienia
Rosyjskie media powołują się na Klicha iż to wina pilotów.

Wracając jeszcze do wieży kontrolnej, gdzie jest kontroler?
Facet po 3 dniach od katastrofy został zwolniony i od tej pory do dziś nie wiadomo gdzie jest, a tym samym nie mozna go ponownie przesłuchac. Jak wiadomo po przesłuchaniu przez polskich śledczych zgłaszali oni niejasności w jego zeznaniach


CYTAT
Andrzejek zastanów się co ty piszesz, oczekujesz od pilota aby znał rozłożenie radiolatarni na każdym lotnisku?


Nie na każdym, ale na tym co ma lądować musi. Zresztą ma plan lotu, a tam jest wszystko czarno na białym podane, łacznie z danymi lotniska docelowego ( keirunek pasa, wysokośc n.p.m, długość pasa, rozmieszczeniem i częstotliwością radiolatarni i ich rodzajem, itp) i położeniem lotnisk zapasowych jeżeli lotnisko docelowe nie posiada Bez planu lotu samolot nie może wlecieć w przestrzeń kontrolowaną - obojetne czy cywilny czy wojskowy. Może nie zajmuj się tym tematem, skoro nie masz o tym pojęcia.


CYTAT
Po za tym to lotnisko ma co najmniej dwa pasy do lądowania,


Ma tylko jeden pas, a właściwie pisząc DROGĘ STARTOWĄ tzw Runway. Jesteś kompletnym ignorantem jednak.



CYTAT
przy czym jeden jest niestandartowy.



Co to jest pas niestandartowy i jakie są standardy pasów? Napisz coś więcej może, bo bardzo chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej w tym temacie od doświadczonego człowieka.

CYTAT
Masz informację że pilot lądował na tym samym pasie co z Premierem?



A ty masz, że nie na tym samym? Pewnie tak, skoro piszesz, że lotnisko ma co najmniej dwa pasy, to równie dobrze może mieć i pięć. Albo piętnaście... No to na którym pasie lądował trzy dni wcześniej?


Przestań czytac Korwina na blogu i zacznij myslec.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 802
Dołączył: 3 Gru 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Maja 2010r. 21:08  
Cytuj
CYTAT
Różnica taka że nasz się przekręcił na plecy.

Tak mówią, a wygląda tak jakby wywalił się na beton obracając się tyłem do kierunku lotu spadając z 2 kilometrów. Mówili też, że cztery razy podchodził do lądowania bo tak kazał prezydent.
CYTAT

Ale fajnie teraz będziemy się dowiadywali o każdej katastrofie lotniczej w okolicy i nie tylko...uśmiech

Andrzejek nie obawiaj się, każdy może pisać tutaj co chce, chyba, że moderatory nie pozwolą. Przy okazji można przeczytać coś ciekawego.

A B O R C J A - holokaust nienarodzonych. WOLNOŚĆ NIE OZNACZA, ŻE MNIE WOLNO WSZYSTKO A TOBIE NIC!!!
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2247
Dołączył: 7 Kwie 2010r.
Skąd: z 2irlandii:-) tuska
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 29 Maja 2010r. 21:44  
Cytuj

"Naród, który zabija(abortuje)własne dzieci, jest narodem bez przyszłości
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 551
Dołączył: 4 Lut 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Maja 2010r. 10:12  
Cytuj
CYTAT


z Twojej strony, bardziej mi odpowiada, teoria pilotów:
Grupa kilkudziesięciu pilotów cywilnych i wojskowych dokonała samodzielnej analizy ostatniej fazy lotu prezydenckiego Tu-154. W ich opinii, załoga nie próbowała lądować na lotnisku w Smoleńsku, a do tragedii doszło z powodu awarii steru wysokości. Takiego zdania jest reprezentujący lotników dr Tadeusz Augustynowicz, oficer Wojsk Lotniczych, koordynator lotnisk wojskowych, wieloletni pracownik LOT.

W ocenie dr. Augustynowicza poznane dotąd okoliczności katastrofy samolotu Tu-154M oraz wzbudzający kontrowersje przebieg śledztwa wskazują, że winnymi wypadku z 10 kwietnia br. nie są polscy piloci. Zawiodła rosyjska maszyna, a konkretnie jej blok sterowania. Niestety, kluczowe informacje na ten temat nie są ujawniane opinii publicznej. [...]


Major Protasiuk: “Nie siadamy”
logiczna i wiele tłumacząca.

I w ciekawych czasach żyć nam przyszło - niestety, konserwatystą jest ten kto woli kobiety. Pozdrawiam myślących.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 43
Dołączył: 24 Sie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Maja 2010r. 09:34  
Cytuj
Dziś maja przedstawic zapis ze skrzynek, miejmy nadzieje, że sie cos wyjasni.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 480
Dołączył: 7 Sty 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Maja 2010r. 11:08  
Cytuj
Tak. Siedzi i wykonuje. Nie wydaje komend, tylko je wykonuje lub potwierdza wykonanie.

bzyk, widzę że jesteś bardziej doświadczony niż generał Czempiński, który powiedział:
"- Drugi pilot zachował się prawidłowo - mówił były szef UOP Gromosław Czempiński o komendzie "odchodzimy" wypowiedzianej w kierunku pierwszego pilota". Trzeba było iść do wojska a nie uciekać przed nim, wtedy byś wiedział iż wydaje się komendy (niezależnie od stopnia i kto komu wydaje) oraz rozkazy. "komenda" nie "rozkaz" naucz się tego odróżniać

Nie na każdym, ale na tym co ma lądować musi. Zresztą ma plan lotu, a tam jest wszystko czarno na białym podane, łacznie z danymi lotniska docelowego ( keirunek pasa, wysokośc n.p.m, długość pasa, rozmieszczeniem i częstotliwością radiolatarni i ich rodzajem, itp) i położeniem lotnisk zapasowych jeżeli lotnisko docelowe nie posiada Bez planu lotu samolot nie może wlecieć w przestrzeń kontrolowaną - obojetne czy cywilny czy wojskowy. Może nie zajmuj się tym tematem, skoro nie masz o tym pojęcia.

Widzę że wiadomości oglądnąłeś, gdzie podawali tą wiadomość, ale najwyraźniej już za brakło tego:Płk Ryszard Raczyński informuje p. o. dowódcy Sił Powietrznych, że wojskowi 18 marca (za pośrednictwem polskiej ambasady) prosili Rosjan o dostarczenie planów i procedur lotniska.„Do dnia wylotu nie otrzymaliśmy informacji o jakichkolwiek zmianach dotyczących procedur na lotnisku Smoleńsk" – melduje płk Raczyński. Źródło w Siłach Powietrznych: – Nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi na prośbę wystosowaną 18 marca.Wygląda na to że zrobili ci na złość i wylecieli bez tego albo na starych. Rozumiem że to były przedwczorajsze wiadomości wieczorne stąd następnego dnia już twoja nieznajomość tematem, ale do godziny publikacji swojego postu mogłeś sprawdzić to co najmniej 10 razy. Jak widać Ty super orientujesz się w temacie, a może oni nie byli w temacie tj piloci albo Czempiński używając słowa "komenda"?
(do wcześniejszego) Co do radiolatarni każdy miał problem, Jak-40, Ił-76 który dwa razy nie trafił w pas, a jego odchylenia były takie same jak Tu-154. Też niedobrzy polscy śledczy sobie to wymyślili, bo przecież wszystko jest jasne dla bzyków.


Ma tylko jeden pas, a właściwie pisząc DROGĘ STARTOWĄ tzw Runway. Jesteś kompletnym ignorantem jednak.

No i znowu jesteś mądrzejszy niż piloci którzy latali na to lotnisko. Chyba każdy robi ci na złość. Nie sprawdzałem ile ma, ale jeśli ktoś mówi (piloci) o tym samym lotnisku o pasie standartowym i niestandartowym (dłuższym) to znaczy ze ma co najmniej dwie możliwości lądowania na jednym z tych. Może dla ciebie to nie logiczne, jak z komendą

A ty masz, że nie na tym samym? Pewnie tak, skoro piszesz, że lotnisko ma co najmniej dwa pasy, to równie dobrze może mieć i pięć. Albo piętnaście... No to na którym pasie lądował trzy dni wcześniej?

Nie mam info na którym, i nie pisałem na którym, a widzisz gdzieś abym podał na którym? ja w swoim zdaniu widzę pytajnik a nie stwierdzenie że to był inny. może masz brudny ekran?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 103
Dołączył: 13 Maja 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Maja 2010r. 11:26  
Cytuj
chyba niczego sie jednak nie dowiemy nowego

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 103
Dołączył: 13 Maja 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Maja 2010r. 12:11  
Cytuj
............

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 480
Dołączył: 7 Sty 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Maja 2010r. 13:33  
Cytuj
Podpisano memorandum o przekazaniu Polsce nagrań z czarnych skrzynek Tu-154. Nie ma zgody upublicznienie zapisków z Tu-154. Zgody nie wyraziła strona rosyjska - podała TVN24.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 31 Maja 2010r. 13:36  
Cytuj
To ty jednak oglądasz tvn 24??. Podali to przed chwilą to chyba jednak tak:-))

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1396
Dołączył: 7 Sie 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Maja 2010r. 13:36  
Cytuj
Niemieckie spojrzenie na sprawę. Za wszystkim stoi Bilderberg Group.
Oto niemieckojęzyczny artykuł. Pod nim tłumaczenie przy pomocy googla. Jest ono niedoskonałe, ale lepsze takie niż żadne. Ci, co znają niemiecki poradzą sobie sami.
Warto poznawać różne spojrzenia na sprawę.

http://polsk(...)622.html

Narodowy Bank nowym liderem Polska w Niemczech piec
Opublikowane w: Aktualności, Polityka


Berlin - katastrofie lotniczej 10 kwietnia w pobliżu Smoleńska w Rosji nie tylko Lech Kaczyński i 94 innych pasażerów straciło życie, a także prezes Narodowego Banku Polskiego (NBP) Sławomir Skrzypek, który w związku z motywem ewentualnego ataku na płaszczyzny "wewnętrznych" często wymieniany jednym tchem z wyższych oficerów wojskowych na pokładzie i sam Kaczyński. Odnosi się to również do również zginął w katastrofie prezydenta (IPN) Janusz Kurtyka, za "problematyczne" urząd nadal nie ma następcy. W poszukiwaniu motywów i sprawców prawdopodobnego zabójstwa Tu-154 "jest Polskaweb" natknąć się wyrażenie, które mogą być istotne element układanki prawdy może być do katastrofy, ponieważ nowy szef NBP powinien Marek Belka zostały w Aachen gorąco i postanowił to zrobić.

Aby zrozumieć o co chodzi, to co Smoleńska byłoby zrobić z Aachen, trzeba najpierw wiedzieć, kto był przede wszystkim korzyści z upadku dowódcy, Lech Kaczyński oraz prezydenci IPN i NBP. Są to bez wątpienia nawet siły moskauhöriger odradzająca się Polska i wywiadu polskiego rządu, postkomunistów i oczywiście w stopniu bardzo wyjątkowych "Bilderbergers" i Rosji. Podczas wynika z katastrofy w Smoleńsku i Moskwie rosną korzyści szczęście postkomunistów na rękę może, być może masz problem ze słowem "Bilderberg". Ale powie Ci, Scientology ale co z tego? Cóż, Bilderbergers zorganizowały podobnego, lecz aby bardzo różne, ponieważ nie zawiera John Travolta i Nicole Kidman na konie robocze, ale Rockefellerów, Rothschildów, Bill Gates, Clinton i wielu innych znanych amerykańskich polityków i przemysłowców. Również rozprzestrzeniania ideologii, które audytorów, prowadzenie szkoleń, "ask" członków energicznie do realizacji transakcji i opierać się na ich zwolenników posłuszny z całego świata, życia politycznego i gospodarczego. Jak Scientology mają osiągnąć swoje cele z przeciwników nie dokładnie to, co wrażliwy wokół rzekomo również użyć wywiadu i innych służb bezpieczeństwa niekonwencjonalnie.

W Niemczech i Polska, znajdujemy wiele znanych osób, którzy są do kierowania Bilderberg Club i członków niższych klas są. W Niemczech, obejmują one przede wszystkim szefów wielkich banków, mediów, przemysłu i polityków jak Merkel, wędkarstwo, gotowanie, Westerwelle i wiele innych. Polska znajduje się w głównie politycy, jak były prezydent Aleksander Kwaśniewski, były asy Minister Andrzej Olechowski, były premier Marek Belka, który do wczoraj w Międzynarodowym Funduszu Walutowym dyrektor MFW. Möglichweise są także byłego premiera Kazimierza Marcinkiewicza, który rzekomo szkalowane dziś w Goldman Sachs i, którego prezesem jest Bilderberg również złotego. Jednak również na obecny premier Donald Tusk i minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski jest podejrzane o nowych członków tej tajnej organizacji pracy. Ale może to być przypadek, że list darczyńców żony Sikorskiego, Anne Applebaum, właściciel "Washington Post", jest również jednym z przodu Bilderbergers. Jeśli teraz Przeczytałem gdzieś, że nawet niedawno zrezygnował z jego urzędu prezes Novartis Daniel Vasella Bilderberger, ponieważ wiem, dlaczego grypy świń ostatnio było tak skuteczne, przynajmniej w mediach, bo media mają to do tego Bilderberger online. Klub potrzebuje środków do realizacji swoich celów i spełnienia czołowej grupy. Nie nie miliony, miliardy, ale biliony muszą być. UE narodowego odgrywa dużą rolę. Grecji i Niemiec Bilderberger, Goldman Sachs i MFW przybył z innego zamachu Bilderberg niedawno ubijaniu.

Ale wracając do Aachen, który dwa tygodnie temu, polski premier Donald Tusk otrzymał Nagrodę Karola Wielkiego kontrowersje. Jeden tysięcy krajowych i międzynarodowych goście zostali zaproszeni na uroczystość. Zostali zaproszeni, oprócz Tusk, Bilderbergers Aleksander Kwaśniewski i jego były premier Marek Belka, mimo że mają one, przynajmniej oficjalnie, zrobić z Tuska i Nagrody Karola Wielkiego w jak najmniejszym Merkel z Orderem Lenina i Partii Lewicy. Dwa dni mężczyzn w Aachen, ale nie tylko do udziału w uroczystości, ale przede wszystkim tutaj, prawdopodobnie einzuschwören z Merkel i Bilderbergers innych, Marek Belka w urzędzie Präsididenten Narodowego Banku Polska. Że w Aachen decyzja ta została podjęta podczas spotkania, nie ma wątpliwości, że (Źródło: RMF FM dziennikarz Konrad Piasecki. Niemających polskich Bilderbergers brali udział, nie wiem, ale jeśli nie, to przynajmniej Merkel, Schäuble i Ackermann, to nie będzie tych rozmów prowadzić za granicą. Upper Polski Bilderbergers Andrzej Olechowski powiedział w czwartek, ogłoszenie o powołaniu Belka z tymczasowym prezydentem Komorowski: "nie mogę lepszym człowiekiem niż Marek Belka obecny w tym poście. Podobnie wypowiedział się niedawno, również w Media Aleksander Kwaśniewski. MFW potwierdził odejście Belki już. był szefem Europejskiego Funduszu Walutowego. Używał do cięcia dla USA w wojnie w Iraku, pie gospodarczej.

Ideologii zdjęć Berger widzi nowego porządku światowego, przed dyktatorskie są do stawienia się jako jedyna grupa dominująca. Ich moc jest przy pomocy wojsk NATO pozostają zabezpieczone. Zniesienia limitów, a tylko jedna religia (a la Scientology), określa wiarę w ludzi żyjących na ziemi. Zadaj sobie pytanie, dlaczego teraz, być może nawet 2007 r., na 20 lat za wcześnie, co w starych krajach UE ekspansji na wschód Schengen dramatyczne kroki. Dlaczego coraz więcej cudzoziemców, przeniósł się do Niemiec. Dlaczego bogaty nawet € 750 mld euro do Greków nie wiem dlaczego Merkel stracił grypy świń nadużyć finansowych, badania dziwne katastrofie lotniczej w Smoleńsku, lub masowego grobu w Malborku słowa. Szczytu jest ogromna, ale obojętności polskiego rządu i panów Kwaśniewskiego, Komorowski, Wałęsa i Bartoszewski tego co się tam działo i jak w Smoleńsku. Dotyczy to również polityków i mediów poza Polska, prawie wszystkie od początku mówił o wypadku, a winę za to piloci. Wydaje się również, że nikt nie dba polskich badaczy zostały już zamienione na wyciągnęli ich dane analityczne z mediów.

"Polskaweb" jest przekonany, że Lech Kaczyński i Spółka przestępczych polityków i urzędników wywiadu zostali zabici. Moc byłych agentów Europy Wschodniej, którzy mogą od 1990 r., struktur mafijnych utrzymane i częściowo w politycznym oparcia, Bilderbergers być do zaakceptowania, ponieważ tworzą one, jak również niepewność prawdziwe lub fałszywe terrorystów, że zostaje pole do nowych przepisów oraz globalnego państwa policyjnego. Że mogą być ofiarami własnego na końcu przenośnika, nie myślałem o tym pewnie. Ale po prostu zapytać pana razy Schäuble jaki jest sens tego wszystkiego, bo kto wie, kiedy więcej niż nas.

PZPR przy obecnej PO to jak uniwersytet obok przedszkola. A miało być tak pięknie.....
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 480
Dołączył: 7 Sty 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Maja 2010r. 14:09  
Cytuj
cytowałem już tutaj tvn 24, staram się w miarę możliwości oglądać, a raczej czytać każde źródło. Inna sprawa co będzie na innych portalach za kilka, kilkanaście godzin...

ale póki co...

Rzecznik Rządu, Graś po rozmowie telefonicznej Tusk - Putin: "Natomiast najważniejsze jest to, że (...) po stronie rosyjskiej istnieje wola, żeby te zapisy przekazać i wydać zgodę na ich upublicznienie" - podkreślił rzecznik rządu. IAR

Premier Tusk: - Tak jak zapowiadałem - za kilka dni, najpóźniej w poniedziałek, minister Jerzy Miller uda się do Moskwy, aby przywieźć materiały źródłowe do Polski, które zostaną natychmiast ujawnione. Interia

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2247
Dołączył: 7 Kwie 2010r.
Skąd: z 2irlandii:-) tuska
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 31 Maja 2010r. 16:21  
Cytuj
Jak dla mnie to te nagrania czy stenogramy a nawet jakby były czarne skrzynki po 50 dniach od katastrofy są mało wiarygodne Przez 50 dni można było wszystko zrobić co tylko ruski chciały mogli skasować dograć i tylko putin wie co jeszcze ...

"Naród, który zabija(abortuje)własne dzieci, jest narodem bez przyszłości
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
«« « ... 19 20 21 22 23 24 25 ... » »»
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Polityka i gospodarka »