NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Forum ślubne »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 »
Kosmetyczka i fryzjer na ślub,
Posty: 9
Dołączył: 18 Sie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sie 2009r. 15:38  
Cytuj
Czy możecie polecić dobrą kosmetyczkę (chodzi o makijaż ślubny) i fryzjera? Problem w tym, że od kilku lat nie mieszkam w Stalowej i jestem w tym temacie zielona.Koleżanka poleciła mi salon Gracja. Możecie te informację zweryfikować?umiech Drugie pytanie - co myślicie o salonie fryzjerskim Ilona na Narutowicza?
Z góry dziękuje za pomoc!umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sie 2009r. 15:38  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 822
Dołączył: 20 Sie 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sie 2009r. 15:40  
Cytuj
Mam nadzieję, że teraz nie zacznie się ponowne ocenianie salonu Ilony, bo ten temat wyczerpano chyba już całkowicie. Wystarczy poszukać.

Robię to, co lubię. Lubię to, co robię.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 9
Dołączył: 18 Sie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sie 2009r. 15:51  
Cytuj
Nie widziałam tego tematu, więc pytam.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 822
Dołączył: 20 Sie 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sie 2009r. 17:49  
Cytuj
Nie widziałaś, bo go teraz nie ma. Spróbuj jednak w wyszukiwarkę wpisać frazę "salon Ilona". Powinnaś wtedy bez problemu znaleźć opinie ludzi na temat tego zakładu. Pozdrawiamumiech

Robię to, co lubię. Lubię to, co robię.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 9
Dołączył: 18 Sie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sie 2009r. 18:46  
Cytuj
Ok. Spróbuję. Ale nadal proszę o jakieś opinie i namiary umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 435
Dołączył: 16 Kwie 2009r.
Skąd: Stalówka
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sie 2009r. 18:53  
Cytuj
Witam!