Zakończyły się prace przy budowie ul. Granicznej. Zobacz jak wygląda nowa droga
Rok trwały prace związane z budową ul. Granicznej oraz przebudową ul. Karnaty. Dzięki tej inwestycji Graniczna została połączona z Brandwicką. Tzw. wiadukt donikąd (biegnący nad ul. Podskarpową) będzie wykorzystywany przez kierowców.
Realizacja tej inwestycji została powierzona konsorcjum firm Kraśnik- Sandomierz, które wyceniło swoje usługi na około 7,54 mln zł. Miasto pozyskało około 4,1 mln zł dofinansowania na to zadanie z Funduszu Dróg Samorządowych. Wykonawca w pierwszej kolejności zajął się pracami projektowymi, roboty budowlane rozpoczęły się w październiku ubiegłego roku.
- Początkiem przyszłego tygodnia mają być odbiory techniczne, po odbiorach technicznych droga będzie udostępniona mieszkańcom- mówi prezydent Lucjusz Nadbereżny.
Nowa droga ma łącznie 1350 m.b. Po obu jej stronach powstały chodniki i ścieżki rowerowe. Pojawiła się infrastruktura zapewniająca bezpieczeństwo ruchu drogowego w postaci właściwego oznakowania pionowego i poziomego oraz oświetlenia ulicznego. Nowa organizacja ruchu znacznie poprawi bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów.
Komentarze
droga dobra relacja i zdjęcia do poprawki
1350m i żadnej zatoczki i przystanku?
To samo na remontowanych drogach:
Rozwadowska koło cmentarza jest możliwość zrobienia zatoczki autobusowej-brak
Ofiar Katynia też brak....
~mieszkaniec, będziemy żądać 30 km/h w całym obszarze zabudowanym
Jakże piękna ścieżka rowerowa z oznakowaniem pionowym umieszczonym po niewłaściwej stronie drogi. Redaktorze, a gdzie to oznakowanie poziome wspomniane w artykule i chodnik ze ścieżką rowerową po obu stronach drogi? Jeśli oczy mnie nie mylą, to pasów i innych "malunków" nie widać ani na jezdni, ani na ścieżce rowerowej, o tym, że tylko po jednej stronie drogi jest chodnik i ścieżka rowerowa nie wspomnę.
Co z ulicą Grochową ? dlaczego została zapomniana a obok powstała nowa droga bez sensu ? Kto miał w tym biznes ? Przy Grochowej są fajne dzialki pod budowy domów przeciez...
Lubie jezdzic
A ten bałagan i koszty z tym związane oczywiście utopione w kosztach budowy.
Nikt nie pisze, że nie ma już znaków zakazu i da się przejechać Przemysłową od przejazdu w stronę Mrówki.
to chyba jest droga dla traktorów, wszędzie ograniczenie prędkości do 40 km/h
Fajnie tylko dlaczego nie ma zjazdu i wjazdu na i z obwodnicy?I nadal jest bez sensu.