Nowe leady dzięki pozycjonowaniu strony

Materiał zewnętrzny Image

Pozycjonowanie stron internetowych to usługa, która ma ogromne znaczenie. Zarówno dla osób, które prowadzą niewielkie firmy, jak dla właścicieli ogromnych przedsiębiorstw. W tym artykule dowiesz się między innymi, czym jest pozycjonowanie stron www (w tym SEO), czym są leady, a także jaki wpływ ma korzystanie z usługi pozycjonowania na pozyskiwanie leadów. Sprawdź poniżej!

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych to usługa, z której można skorzystać na przykład w agencji SEO. Jest to również długofalowy proces, którego celem jest zdobycie jak najwyższej pozycji w organicznych, czyli bezpłatnych wynikach wyszukiwania. W skład pozycjonowania stron www wchodzą między innymi działania SEO (optymalizacja stron internetowych pod algorytmy wyszukiwarek), jak i działania podejmowane poza obrębem strony internetowej klienta oraz analityka. Dzięki wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania (na przykład w Google) możliwe jest także zwiększenie ruchu na stronie internetowej oraz podniesienie współczynnika konwersji.

Czym są leady?

Lead zgodnie z definicją jest podmiotem, co do którego można domniemywać, że chce i może skorzystać z oferty. To również kontakt do konkretnego klienta. To także sprzedażowa szansa dla właściciela firmy na pozyskanie nowego kupującego. Generowanie leadów to innymi słowy budowanie list potencjalnych klientów. Są to bowiem użytkownicy stron internetowych, którzy są gotowi dokonać na nich zakupu. Bez względu na to jakie dana witryna oferuje produkty lub usługi. Największymi zaletami generowania leadów są:

• zwiększenie liczby klientów,

• automatyzacja procesów,

• zwiększenie efektywności działań marketingowych i sprzedażowych,

• zmniejszenie kosztów reklamy, a także promocji.

Jaki wpływ ma pozycjonowanie na nowe leady?

Pozyskiwanie leadów to jeden z efektów pozycjonowania stron internetowych. Kluczowe jest w tym przypadku stosowanie odpowiednich fraz kluczowych przez agencję SEO lub specjalistę, który zajmuje się marketingiem internetowym konkretnej firmy. Dzięki fachowej optymalizacji strony internetowej pod kątem algorytmów wyszukiwarek (SEO - ang. Search Engine Optimization) możliwe jest takie zaprojektowanie witryny, aby zachęcić użytkowników do kontaktu. Następnie mogą oni na przykład uzupełnić ankietę lub formularz na stronie. Od tego momentu bardzo niewiele brakuje, aby zdecydowali się skorzystać z usług lub produktów Twojego przedsiębiorstwa. Jedną z agencji świadczących pozycjonowanie i SEO jest Artefakt.

Innym razem możliwe jest na przykład bezpośrednie dokonanie sprzedaży na stronie internetowej i jednoczesne pozyskanie kontaktu do konkretnego użytkownika. Pamiętaj o tym, że działania, takie jak pozycjonowanie to prosta droga do zwiększenia poziomu sprzedaży. Konieczne jest jednak skorzystanie z usług sprawdzonej agencji SEO. Tylko wtedy masz bowiem gwarancję, że budżet, który masz przeznaczony na marketing internetowy, zostanie w pełni wykorzystany.

Materiał powstał przy współpracy z Artefakt.pl

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =