Kiedy warto zmienić operatora telefonii komórkowej

Image

Na przestrzeni ostatnich lat w dość mocny sposób utarło się wrażenie, że dostawcy różnych usług technologicznych starają się w coraz bardziej przewrotny i atrakcyjny sposób zachęcić nowych klientów do skorzystania z ich usług, podczas gdy dotychczasowi klienci pozostają z takimi samymi warunkami umowy przez 2 lub nawet więcej lat. Operatorzy telefonii komórkowych są na czele stawki tych firm, które przy promowaniu swoich usług nowym klientom, zapominają o dotychczasowych klientach. Dopiero w momencie, gdy nasza umowa dobiega końca, operator przypomina sobie o nas. Czy my mamy możliwość zmiany tego stanu rzeczy? Oczywiście. W takiej sytuacji powinniśmy zastanowić się nad przeniesieniem naszego numeru.

Kiedy powinniśmy zmienić operatora telefonii komórkowej?

Przeniesienie numeru to usługa, która jest w Polsce coraz bardziej powszechna. Zgodnie z prawem i przepisami, klient ma możliwość przeniesienia swojego numeru już nawet 6 miesięcy przed zakończeniem obecnej umowy. Czasem, posiadając długą, niekiedy nawet 3-letnią umowę, nasze warunki, czyli relacja dostępności rozmów, smsów i transferu internetowego do ceny jest znacznie gorsza niż to, co obecnie się oferuje. Co więcej, w trakcie trwania umowy nie mamy żadnej możliwości, by ten stan rzeczy poprawić. Dlatego też w momencie, kiedy tylko kończy nam się umowa, a my stajemy przed wyborem kontynuacji współpracy z dotychczasowym operatorem lub zmianą go na innego, powinniśmy po prostu zapytać, co firmy mają nam do zaoferowania. Jeśli okaże się, że konkurencja ma znacznie lepsze warunki za tą samą lub nawet niższą cenę, powinniśmy z takiej oferty skorzystać.

Jak wygląda proces przeniesienia numeru telefonu

Przenoszenie numeru do innego operatora to bardzo prosty i sprawny proces, który pozwoli nam bez żadnych problemów zmianę operatora i cieszenie się z nowych, lepszych niż dotychczas warunków umowy. Przeniesienia numeru możemy dokonać za pośrednictwem strony internetowej operatora lub bezpośrednio w jego salonie stacjonarnym. W celu przeniesienia numeru musimy podać wszystkie swoje dane osobowe, a także kontaktowe oraz informacje o naszej obecnej umowie. W skład tych informacji wchodzi numer telefonu oraz pierwotna data zakończenia naszej umowy. Po skompletowaniu wszystkich informacji nasza rola się kończy a zadaniem operatora jest dopełnienie wszystkich innych formalności związanych z takim przeniesieniem. Z reguły umowę z nowym operatorem podpisujemy od razu, jednak do czasu, gdy zakończymy obecną umowę, przysługuje nam inny, tymczasowy numer telefonu. W momencie, gdy ostatecznie rozwiążemy umowę z poprzednim operatorem, wraca nam pierwotny numer telefonu, tym razem już u nowego operatora.

Jakie są zalety związane z przeniesieniem telefonu

Przeniesienie numeru telefonu to wygoda i oszczędność pieniędzy dla klienta. Co więcej, klient nie musi dopełniać niekończących się formalności. Wystarczy, że złoży wizytę u nowego operatora, wypełnij formularz z danymi i sam operator dokona reszty procesu przeniesienia numeru.

Więcej informacji znajdziecie na: https://panwybierak.pl/blog/jak-przeniesc-numer-komorkowy

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =