Pedofil w Rozwadowie

Image

Rozwadowskie dzieci mogą paść ofiarą pedofila. Sytuacje, kiedy zaczepiane były dziewczynki miały miejsce w czwartek i sobotę. Rodzice ostrzeżcie swoje dzieci! Dorośli, miejcie oczy szeroko otwarte!

Dostaliśmy informację, że w czwartek mężczyzna w średnim wieku w Rozwadowie zaczepiał nachalnie dziewczynkę proponując jej przejażdżkę autem i wizytę w domu celem pokazania zwierzątka. Dziecko było bardzo rozsądne i choć się bało, nie dało się zwabić. Na fb pojawiły się wpisy mieszkańców potwierdzające to zdarzenie. O tym fakcie poinformowano nawet Policję. Również w sobotę miało miejsce podobna historia.

A oto wpisy z fb (źródło: Aktualny Spotted: Stalowa Wola, pisownia oryginalna)

12 października

uwaga na pedofila z rozwadowa. Dzisiaj popołudniu w okolicach biedronki w Rozwadowie chciał porwac dziewczynke proponując ze pokaze jej żółwia jakiego ma w domu, naszczescie przechodziń był swiadkiem tej rozmowy i dziewczynke zaprowadził do szkoły nr9 w Rozwadowie. uwazajcie na swoje dzieci bo krzywda moze im sie stac ylko z winy nieodpowiedzialnych rodziców któzy chcą miec samodzielne dzieci bo im sie nie chce zapewnic dziecku opieki do szkoły i ze szkoły.

14 października

Uwazajcie na pedofila. Dzis okolo 11:30 w rozwadowie pod sklepem spozywczym gosc na oko 45-50 lat zatrzymal 9-10 letnia dziewczynke jadaca na rowerze i namawial ja zeby gdzies z nim poszla bo niby nie moze trafic. Ona wyraznie chciala odjechac, bala sie a on trzymal ja za reke i jakby ciagnal ja w swoja strone. Jak wysiadlem z samochodu i podszedlem zapytac o co chodzi on puscil ją i zaczal nerwowo uciekac. Nie złapałem go bo za późno pobiegłem za nim, wcześniej zapytałem dziewczynki czy wszystko ok, ale ona powiedziała że tak i wystraszona odjechała. Facet szybko mi zniknął, prawdopodobnie wbiegł do którejś z kamienic. Przestrzegajcie swoje pociechy aby unikały rozmów z nieznajomymi, najlepiej aby nie jeździły po rozwadowie szczegolnie w takich miejscach pod sklepami. Facet był średniego wzrostu, lekki zarost na twarzy, ryj trochę jakby przepity, zielona kurtka, ciemne spodnie i jakieś adidasy.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 1 =
~Asia

b-real dziecko drogie, nie napinaj się tak, bo to na serduszko szkodzi, i zanim osiągniesz wiek 20 lat, dostaniesz jeszcze zawału i/lub wylewu.

~Nygus

Przepraszam, boli mnie glowka i ide juz stad umiech

~huehue

Lucek Nygusu zapnij rozporek i spadaj stad umiech)

b-real

głupotą błyszczysz, kotry komentuje z dwoch nickow,zdupcaj do swojego wipizdowa

~huahua

Racja Nygus, nie wolno dać się sprowokować, b-real ewidentnie ma za wysoki poziom testosteronu i szuka zaczepki, żeby się wyżyć i nieco podbudować psychicznie. b-real polecam mniej siłowni, a więcej książek no i może jakąś medytację dla relaksu i spuszczenia pary i złych emocji. Pokój i przedpokój bracie ;)

~Lucek

Nygus w punkt smiech2, szacunek.

~Nygus

B-real
Wełbie mosz hasiok i gupoty . Jom z tokimi nie fugluje glacaty fazanie . W Biedronce zakup futer i szamaj fifroku ,dej pozór żeby się nie fest fifrac .
Spodoj cmoku

b-real

Nygus, taki cwnany jestes? Spotkajmy sie rozwadowie i powiedz mi to w twarz pajacu.

maszynista

Mozna wystawic jakas przynete i zaczaic sie na tego zboka.Policja ma inne rzeczy do robienia.

~Nygus

By real
Tyś jakiś glupielok

~Mama i tata

Dokladnie zamasta zaiwestowac w monitoring pieniadze wydawane sa na bzdety czy jakies padkudne labodkie na rondach !

b-real

widze wielu cwaniakow kotrzy samosad juz wymierzaja tutaj, podczas gdy na miescie chodzi patrzac w chodnik, nawet jak zaczepia dzieci, to poki nie popelnij przestpstwa to nic nie mozna zrobic, jedynie pilnowac swoich dzieci i powiadomowic odopwienie sluzby

~Twarz

@sorbi
Mówisz o wyprowadzeniu kasiorki z SKOK ów przez twoich kolesi z PiS a nie wiadomo czy nie brał w tym udziału wysoko postawiony prawnik z wykształcenia z ryjem maliniaka ?

~miodzio

niezły fakenews wy przeżywacie jak stonka wykopki...

~Vader

Ćwiczymy samoobronę, każdego dnia, muszę przyznać że młoda jest tak szybka, że taki delikwent nie bardzo będzie wiedział co się stało. Zrobiłem jej do specjalnego manekina, do terningu, zna wszystkie słabe punkty na ciele człowieka, główne tętnice itp., niech ją zaczepi to pożałuje. umiech

~Vader

Ja swojej córci, kupiłem gaz i mały nóż. Jak będzie ktoś taki ją zaczepiał, to wie co robić, napierw gazem, a potem ma go dźgnąć w krocze.

~mimoza

Abcz...gej i pedryl ??? Jedno drugie wyklucza.

~sorbi

do ~Twarz
"Czas na monitoring w stalowej woli . Ale woli PiS nadberezny wydawać na medale dla nauczycieli".

A ile monitoringu zainstalowali w Stalowej przesz 8 lat nierządów przedstawiciele PO-PSL??
Bo ile nakradli w całej Polsce i ile pozwolili ukraść i wyprowadzić pieniędzy z POlski, nadal trudno się doliczyć, ale straty idą w setki miliardów złotych.

~mimoza

Abcz ....no i gwałcę szczególnie ksienców.

~abcz

Mimoza!!Czy Ty nie jesteś znanym rozwadowskim gejem a może pedrylem

~mimoza

Silence - nie tylko dopóki tego zboka nie złapią ale zawsze a szczególnie wtedy gdy posyłają je na religię.

~Silence

Rodzice lemingi miejcie na oczach swoje pociechy...

~siwy

ile w tym prawdy a ile dowcipu?

~Twarz

Czas na monitoring w stalowej woli . Ale woli PiS nadberezny wydawać na medale dla nauczycieli.

~Staszek

~ Igor
Jak dzieci wyślesz na religię to będziesz wiedział . Ile piszą o takich ksiedzach pedofilach . Zaskoczony czy szukasz pedofilów którzy pracują w HSW?

~mimoza

A co pomoże zlapanie tego idioty? Nawet jak zaczepia dzieci to nikt mu nic nie zrobi dopóki faktycznie jakiegoś dziecka nie dorwie. Prawo nie przewiduje kary dla nikogo za zaczepianie.

~Igor

~Staszek; -mimoza piszecie takie brednie a tu poważna sprawa. Albo jesteście jakimiś gowniarzami albo nie macie dzieci

~mimoza

O boże przyjęli go na ksienca?

~staszek

Widziano tez go w okolicach biura poselskiego PiS pana Werbela
O mój boże a później kolo plebani bazyliki zmiejszonej . Tam ślad zaginął

~Xyz

Nawet zgłoszono na policję..... Szok, a gdzie niby to zgłosić? Nie ma w szkołach facetów żeby dziada zatrzymać do przyjazdu policji boją się pobudzić.. każdy ma telefon dlaczego nikt zdjęcia nie zrobił dziadowi? W biedronce jest ochrona i przynajmniej 10 facetów robi zakupy. Czy nie można było kogoś zawołać? Co za świat masakra.