Nie ma zagrożenia, że nie powstanie łącznik do S-19


Prezydent Lucjusz Nadbereżny przekazał dobre informacje dotyczące budowy łącznika z S-19, dzięki któremu w przyszłości wyprowadzony zostanie ruch tranzytowy ze strefy przemysłowej do drogi szybkiego ruchu.
Nowa obwodnica gospodarcza nie tylko usprawni ruch drogowy i zdecydowanie skróci czas dojazdu do wielu istotnych ciągów komunikacyjnych takich jak S-19, ale również wprowadzi nowoczesne rozwiązania infrastrukturalne, które przyczynią się do rozwoju całego regionu. Zadanie przewiduje budowę dwujezdniowej drogi o parametrach GP, co zapewni płynność ruchu i wysoką przepustowość. Planowane są również ronda, nowe zjazdy i infrastruktura dla pieszych i rowerzystów. Nie zabraknie także eko rozwiązań, takich jak przejścia dla zwierząt i przepusty ekologiczne. Inwestycja obejmuje budowę oświetlenia, kanalizacji deszczowej i zieleni drogowej, co zapewni jej estetyczny i funkcjonalny charakter. Prace mają zakończyć się w 2028 roku, a ich efekt będzie odczuwalny zarówno dla lokalnych przedsiębiorców, jak i mieszkańców, którzy zyskają lepsze warunki życia dzięki odciążeniu miasta z ruchu tranzytowego.
- Jesteśmy na etapie uzgodnień, jeśli chodzi o łącznik do drogi szybkiego ruchu S-19. Tę inwestycję prowadzi Marszałek Województwa Podkarpackiego. W tej chwili trwa wariantowanie, uzgodnienie przebiegu, trwają konsultacje pomiędzy instytucjami w zakresie wyboru optymalnego przebiegu. To, co istotne dla nas, nie ma zagrożenia w zakresie realizacji tego projektu, również terminowego. Myślę, że w czasie ostatnich miesięcy temat ten został przepracowany w takim wymiarze- mówi prezydent Lucjusz Nadbereżny.
Inwestycja obejmuje budowę odcinka 12,36 km nowoczesnej drogi o wysokich parametrach technicznych. To przedsięwzięcie o wyjątkowym znaczeniu strategicznym. Droga stanie się istotnym elementem infrastrukturalnym, łącząc Tarnobrzeską Specjalną Strefę Ekonomiczną EURO- PARK Wisłosan ze Strategicznym Parkiem Inwestycyjnym w Stalowej Woli. Dzięki temu oba obszary gospodarcze zostaną zintegrowane, co znacznie zwiększy ich potencjał i atrakcyjność dla nowych inwestycji.
- Nasi inwestorzy bardzo mocno czekają na realizację tej inwestycji, bo od ronda, które łączy się z ul. Seulską, w około 10 minut dojedziemy do węzła S-19, pomijając wszelką zabudowę w sposób bezpieczny. To projekt bardzo ważny, bo wyprowadzi ruch z tej części strefy, jak również ze strefy ekonomicznej, do drogi S-19- mówi prezydent Lucjusz Nadbereżny.
Komentarze
Najlepsze rozwiązanie to: od łącznika Nowosielec prosto na strefę w Stalowej Woli, a dalej skręt w lewo i lasem na Jamnicę i Tarnobrzeg poszerzając drogę obecną na Tarnobrzeg. Teraz czasy wojenne to zgode na droge przez las dostaną.
Ktoś tu się mija z prawdą. Ja słyszalem ze ta droga jest skutecznie blokowana i nic pewnego nie jest jezeli chodzi o jej powstanie.
Do ~Mieszkaniec
Piszesz nieprawdę. Gdybyś widział skąd jadą TIR-y na obwodnicy to byś tak nie pisał. Jadą głównie z kierunku Sandomierza. A jak powstanie "nowa obwodnicą" to się przekonasz jak TIR-y zaczną jeździć. Dopiero S-74 rozładuje ruch tranzytowy. Zresztą, nie bez powodu powstaje nowy most. "Górka" będzie zawalona. A będzie więcej wypadków ze zwierzyną leśną. Przecinają "płuca" regionu co spowoduje zatrzaśnięcie mieszkańców, głównie Niska w "kotle". Będą oddychać pełną piersią
Do ~Mieszkaniec
Piszesz nieprawdę. Gdybyś widział skąd jadą TIR-y na obwodnicy to byś tak nie pisał. Jadą głównie z kierunku Sandomierza. A jak powstanie "nowa obwodnicą" to się przekonasz jak TIR-y zaczną jeździć. Dopiero S-74 rozładuje ruch tranzytowy. Zresztą, nie bez powodu powstaje nowy most. "Górka" będzie zawalona. A będzie więcej wypadków ze zwierzyną leśną. Przecinają "płuca" regionu co spowoduje zatrzaśnięcie mieszkańców, głównie Niska w "kotle". Będą oddychać pełną piersią
JEST TYLKO I AŻ TYLKO ZAGROŻENIE DLA LASU I NATURY A PRZEZ TO MIESZKAŃCÓW !!!
Ponieważ na 1 drodze mielibyśmy ruch samochodowy i ciężarowy. A tak mając 2 obwodnice rozładujemy ruch na 2 drogi. Nową pojadą tiry a starą głównie auta osobowe.
Ta droga powinna być częścią S74
Mieszkaniec, dlaczego głupie? łącznik byłby zdecydowanie krótszy a efekt ten sam
A Sławek pozwoli czy znowu będzie utrudniał, wymyślając różne obowiązki na spotkaniach, bo na piśmie się biedaczek boi.
Ale to by było głupie rozwiązanie bo i tak będzie rozbudowa strefy o kolejne drogi więc najbliżsej podłaczyć do S19 w Nowosielcu.
No właśnie bo zamiast od razu wybudować obwodnicę 2x2 to się tak brandzluja. Wystarczyłoby wtedy połączyć strefę wiaduktem bezpośrednio do obwodnicy i nie było by żadnych problemów z wycinka lasu.
I to będzie de facto prawdziwa obwodnica miasta 2 x 2
Grzybiarze będą mieli raj a reszta do przemilczenia.