Czy na Przemysłowej pojawi się rondo?

Na pewno ułatwiłoby ono wjazd i wyjazd z łącznika i poprawiło ruch w tym miejscu. Przydałoby się też kolejne przy wjeździe do Mrówki. Kiedy zacznie funkcjonować trzeci most na Sanie, Przemysłowa będzie jeszcze bardziej zakorkowana.
Rondo, które ucieszyłoby kierowców znajdowałoby się naprzeciwko wyjazdu z tunelu. Każdy kto tamtędy podróżuje, wie jak trudno tam o szybką komunikację. Pomysł zrodził się już dawno temu i wciąż „wychodzi” przy okazji rozmów o stalowowolskich drogach.
- Jeśli chodzi o ulicę Przemysłową, my pracujemy nad tym. Mamy już nawet analizę wykonaną przez studio projektowe z Krakowa. Nie jest to łatwy temat, go gdyby to był łatwy temat, to byśmy już się zabierali do tego. O jest bardzo trudny temat. Natomiast my mamy projekt na 2 nitki, ale te 2 nitki nic nam nie dadzą, bo one są posadowione dopiero od Mrówki, a tutaj jak jest ten wiadukt, cały czas jest droga dwupasmowa- jednokierunkowa- wyjaśnia starosta powiatowy Janusz Zarzeczny.
Jak mówi włodarz powiatu, nad tematem trzeba się będzie głęboko zastanowić. Postawienie tam sygnalizacji świetlnej wstrzymałoby ruch i jeszcze bardziej go spowolniło, więc to rozwiązanie nie byłoby dobre.
- Ronda na dwóch pasach też nie możemy zrobić, bo nie mamy takiej działki. Tam się nie zmieści teraz dwupasmowe rondo. Póki co, nie ma rozwiązania. Coś musimy wymyśleć. Oczywiście rozumiemy, że teraz tam ruch zrobił się ogromny, że trzeba tam coś wymyśleć myślimy nad tym. Mamy taką umowę z biurem projektowym z Krakowa, który analizuje sytuację. Ono nam taką koncepcję opracowuje- mówi starosta.
Przydałoby się też drugie rondo, przy samym wjeździe w ul. Przemysłową Boczną. Tam też sprawa nie jest prosta, bo takie rondo się nie zmieści ze względu na tereny kolejowe.
Być może uda się wymyślić jakieś rozwiązania, ale pomysły muszą być wpierw przeanalizowane z Policją i prezydentem oraz Zarządem Dróg Powiatowych.
Komentarze
Jakie to polskie, najpierw budowa potem analiza czy wystarczy... Walenie w hu.ja jak z remontem mostu na sanie
Q, nie tak dawno zakończono roboty na przemysłowej związane z tym słynnym przyjazdem, a teraz rondo? Ok, tylko czemu teraz, a nie wtedy? Co wy Q planujecie z dnia na dzień? To wymyśla i planuje jakiś niedorozwinięty że świetlicy terapeutycznej, bo takie rozwiązania planuje się kompleksowo. A za trzy lata co będzie? Znowu coś? I tak cały czas...
Zarzeczny ma zawsze problem z najprostszymi rzeczami Taki to człowiek. bo nie zmieści sie ,a bo tory ,a bo to ,a bo tamto.A wystarczy wybudować takie samo rozwiązanie rond jakie jest obok Biesiady.I wcale nie nie musi być dwupasmowe.Ale jak sie markuje działania a nie ma się zamiaru tego robić to sie mówi ze sie nie da albo ze sie nad czymś pracuje.Czy wy macie mas za idiotów.A tak przy okazji....Nie Bać Tuska.
najpierw zwężali jednię a teraz chcą poszycie ot polska myśl najpierw zrób potem pomyśl
turek, nikt nic nie działa tylko gada. Jeśli uważasz gadanie za działanie to ok. ale drogi ani ronda z tego nie będzie.
obecna sytuacja przy mrówce to katastrofa, dobrze że ktoś w tym temacie działa, przy planowaniu dotychczasowej drogi coś nie poszło
Stalowka jest lepsza.
Za tydzień pokaz filmu "Sąsiedzi", a na tym portaIu cisza.
Film zdobył I nagrodę na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym.
"Stalowi Patrioci" działają coraz prężniej.
W internecie trzeba zapłacić, a w Stalowej Woli wstęp wolny. Chyba.
~Wanda, "OJEZUSICKU po jokiemu to?", a to po takiemu, by powiedzieć coś, niby mądrze, wytłumaczyć, ale tak, żeby nikt tego nie zrozumiał. To typowy bełkot.
"Nie jest to łatwy temat, go gdyby to był łatwy temat, to byśmy już się zabierali do tego. O jest bardzo trudny temat. Natomiast my mamy projekt na 2 nitki, ale te 2 nitki nic nam nie dadzą, bo one są posadowione dopiero od Mrówki, a tutaj jak jest ten wiadukt, cały czas jest droga dwupasmowa- jednokierunkowa"
OJEZUSICKU po jokiemu to?
Po konsekwentnej likwidacji torów donikąd wzdłuż Przemysłowej da się w miarę łatwo odseparować ruch lokalny od tranzytowego pomiędzy Mrówką i Biedronką z wykorzystaniem istniejącego ronda na końcu Niezłomnych. Podobne rozwiązanie z powodzeniem działa w Krośnie n.W.
Podatki dlawieśniaków zza Sanu
Korki robią się też kawałek dalej przy skrzyżowaniu z ul. Wojska Polskiego z powodu zainstalowania tam świateł. Jadąc od tunelu pod wiaduktem kolejowym w stronę górki stoi się dwa razy na światłach; raz na skrzyżowaniu z Wojska Polskiego i 50 metrów dalej na światłach na kolejnym skrzyżowaniu z Jana Pawła. Kto wpadł na pomysł, by na takim krótkim odcinku instalować podwójne światła? Nikomu niepotrzebne są światła na wylocie z Wojska polskiego bo tam nie ma dużego ruchu, a jest tylko duże utrudnienie.
Klasztorna , Przemysłowa powinny być drogą główną ! Kiedyś ktoś " mądry " również zrobił skrzyżowanie drogi ul. Broniewskiego z Brandwicką jako z pierwszeństwem przejazdu masakra , podobnie jak teraz skrzyżowanie ul. Rozwadowskiej z Dąbrowskiego pomyłka ! Ale dużo jest ludzi co nie powinno mieć nic wspólnego z zarządzaniem drogami
Donek da albo Owsiak. Musimy poczekać na odejście tego tragicznego nierządu.
Już za momencik
Skończyła się kasa ronda nie będzie .
~Tygrees 23, a po co tobie rondo, jak ty albo na piechotę, albo rowerem, przecież nie masz prawa jazdy. Ja to przynajmniej po ulicach samochodem, a po działce taczkami, mogę cię jeszcze nauczyć taczkami.
Przy wyjeżdzie z Mrówki Ul.Przemysłowa Boczna musi być jak najszybciej rondo lub pas do skrętu w prawo na Przemysłową.W godzinach szczytu nie ma możliwości do skrętu w lewo.Wszystko trzeba poprawiać dwa razy a można było zrobić to od razu 10 lat temu przebudowując ul .Przemysłową.Czyja to ulica że nie przewidział że jak będzie tunel to się wszystko zakorkuje.Kto zawalił niech się przyzna.
Tam przydałoby się rondo, które łączyło by wyjazd/wjazd do mrowki i wyjazd/wjazd do biedronki i przy okazji tej nowej galerii, bo teraz wyjechać z tej nowej galerii jest bardzo trudno i niebezpiecznie.
To jeszcze nie ma tam ronda. A tak na poważnie to u nas trzeba pewne rzeczy 2-3 razy robić, myślenie boli tych którzy o tym decydują.
I wychodzi problem ciasnego gardła tzn tunelu. Z górki w stronę przemysłowej lecą dwie nitki na przemysłowej chcą zbudować dwupasmówkę ale ogranicza ich tunel który jest jednopasmowy. No szok
Najlepiej zlikwidować tory bo są one nikomu nie potrzebne. Raz na ruski rok co tam przejedzie a jest kompletny brak zaangażowania PKP w bezpieczeństwo na tym przejeździe obok mrówki, brak przejścia dla pieszych, brak przejazdu dla rowerów, znak stop który zmusza zatrzymanie na pasach.
Zadne rondo nie potrzebne wystarczy tylko 5 minut wczesniej wyjechac# a poza tym to nie bac tuska###