Szykuje się przebudowa pętli autobusowych
Miasto planuje przebudowę pętli autobusowych wraz z modernizacją istniejących stacji ładowania.
- Nowoczesna komunikacja miejska wymaga powstawania nowych i modernizacji istniejących pętli autobusowych. Szeroko zakrojone prace, które zostaną wykonane w kolejnych częściach naszego miasta, zdecydowanie wpłyną na komfort podróżujących oraz kierowców komunikacji miejskiej, a stacje ładowania zeroemisyjnych autobusów zostaną dostosowane do wciąż powiększającej się floty pojazdów elektrycznych – mówi prezydent Lucjusz Nadbereżny.
Cześć I zadania obejmuje budowę pętli autobusowych przy ul. Mostowej (os. Posanie) oraz ul. Targowej (os. Rozwadów), wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, obejmującą m.in. przebudowę dróg, budowę dróg manewrowych, pętli i miejsc postojowych dla autobusów, budowę sieci kanalizacji deszczowej oraz budowę oświetlenia. Dodatkowo w ramach zadania powstaną miejsca obsługi rowerzystów z zadaszonymi wiatami, elementami małej architektury oraz tablice informacyjne. W części II zaplanowano przebudowę pętli autobusowych przy ul. Kwiatkowskiego (tereny Strefy Przemysłowej), przy ul. Sandomierskiej - PKP (os. Charzewice) oraz przy ul. Sosnowej (os. Hutnik). Istniejące pętle oraz stacje ładowania zostaną zmodernizowane, powstaną drogi manewrowe, miejsca postojowe dla autobusów oraz nowe przystanki autobusowe wraz z elementami małej architektury.
Miasto pozyskało dofinansowanie na to zadania z Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej.
Komentarze
Przy pętli w Charzewicach to czas pomyśleć o budowie peronu wzdłuż linii kolejowej Lublin - Rozwadów. Na dzisiaj jest brak skomunikowania przystanku kolejowego Stalowa Wola Charzewice ze stacją Stalowa Wola Rozwadów. Ktoś, kto pozostawi swój pojazd przy PKP Charzewice i odjedzie stamtąd pociągiem np. do Lublina, a powróci z Lublina pociągiem jadącym do Rozwadowa bedzie musiał się wracać 1,5 km po swój pojazd. Temat ogólnie dla kolejarzy, ale samorząd lokalny mógłby go poprzeć.
Czy mam rozumieć, że pętle autobusowe będą miały również infrastrukturę sanitarną na potrzeby fizjologiczne kierowców autobusów tak by każdy kierowca posiadał klucz do takiej budowli?
Qwerty, jakie przegubowce, pojedynczymi nie ma kogo wozić.
Buhahahaha. Wy sobie lepiej zmodernizujcie wszystkie przystanki, albo zmieńcie kierowców bo mają problem z rondami i krótkimi przystankami. Ciekawe co będzie jak pojawią się przegubowce...
Prosimy o komunikacje do ogrodow SAN