Kontenery - o czym pamiętać planując zakup kontenera biurowego?
Wzniesienie konstrukcji budynku biurowego to co najmniej kilkusettysięczne przedsięwzięcie, a więc ogromne obciążenie dla firmowego budżetu. Aby zredukować wydatki i utrzymać płynność finansową przedsiębiorstwa, możesz zdecydować się na zakup lub wynajem kontenerów przystosowanych do stworzenia przestrzeni biurowej. Ile kosztują takie rozwiązania i na co zwrócić uwagę przed podpisaniem umowy z dostawcą? Zobacz krótki poradnik i podejmij dobrą decyzję.
Co warto sprawdzić przed zakupem kontenera biurowego? To musisz wiedzieć!
Zanim zdecydujesz się na konkretne rozwiązania kontenerowe, musisz ustalić potrzeby swojego przedsiębiorstwa. Pamiętaj, że biuro w kontenerze powinno być komfortowe, zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP), a także przystosowane do ergonomii pracy.
Kluczowe parametry, które trzeba przeanalizować przed kupnem modułowego biura kontenerowego to:
• wyposażenie np. WC, prysznic, ścianki działowe,• dostępne opcje personalizacji,
• wymiary,
• grubość ścian,
• materiał wykonania konstrukcji,
• liczba drzwi i okien, np. PCV,
• sposób montażu.
Warto też sprawdzić, z jakiego materiału jest wykonana konstrukcja dachu i podłogi kontenera biurowego. W tego typu konstrukcjach potrzebna jest też instalacja elektryczna i grzewcza – to kolejne ważne czynniki, które trzeba sprawdzić przed wyborem konkretnego rozwiązania.
Sprawdzone kontenery biurowe na sprzedaż znajdziesz w ofercie firmy mobilbox.pl. Przez internet zamówisz kontenery przystosowane pod biura w różnych rozmiarach, konfiguracjach oraz z dostępem do pełnej opcji personalizacji zastosowanych udogodnień.
Jak legalnie postawić kontener biurowy dla swojej firmy?
Kontenery biurowe nie są trwale montowane na powierzchni gruntu, dlatego zgodnie z prawem stanowią tymczasowe obiekty budowlane. Aby postawić zamówione kontenery biurowe w wybranym miejscu, musisz tylko zgłosić ten fakt do stosownego urzędu np. Starostwa Powiatowego. W przypadku konstrukcji stojących w jednym położeniu dłużej niż 180 dni potrzebujesz pozwolenia na budowę.
Jeśli znasz już przepisy budowlane i wiesz, jak dużej przestrzeni potrzebuje Twoja firma, możesz zamówić kontenery biurowe na stronie: https://mobilbox.pl/kontenery/kontenery-biurowe/.
Decydując się na takie rozwiązania, zyskujesz prosty montaż, niewielkie koszty postawienia i eksploatacji biura, a także możliwość szerokiej rozbudowy systemu modułowego wraz z rozszerzeniem działalności przedsiębiorstwa.
Jak zaplanować wyposażenie biura kontenerowego jeszcze przed zakupem?
Dobry plan aranżacji biura w kontenerze będzie przydatny już na etapie zamawiania konstrukcji. Dzięki temu łatwiej rozplanujesz położenie ścianek działowych, a także oszacujesz całkowite koszty związane z taką inwestycją.
Dowiedz się więcej o modułowych biurach kontenerowych. Sprawdź: https://mobilbox.pl/budownictwo-modulowe/biuro-kontenerowe/.
Podstawowe wyposażenie kontenera przystosowanego pod biuro to:
• stoły i krzesła,• biurka,
• szafy na dokumenty i ubrania,
• fotele obrotowe,
• szafki biurowe.
W nowoczesnych konstrukcjach kontenerowych możesz zamówić opcjonalnie okna panoramiczne, attykę dekoracyjną, a nawet eleganckie panele podłogowe. Dzięki temu mobilne biuro w kontenerze wygląda praktycznie identycznie jak takie, które jest zaaranżowane w wolnostojących budynkach biurowych.
Komentarze