RiA otworzyła w Jamnicy pierwszy w Polsce Multisalon Samochodowy. Aż 4 marki w jednym miejscu!
To pierwszy salon w Polsce tego typu. Oferowane 4 marki Koncernu Stellantis w Multisalonie to: Peugeot, Opel, Citroën i Fiat. Ale to nie wszystko. Firma prężnie się rozwija i szykuje kolejne oferty. Dla wymagających klientów pojawi się marka luksusowa.
JEDYNA TAKA FIRMA W POLSCE. DOŚWIADCZENIE I NIEUSTANNY ROZWÓJ
Rok temu firma obchodziła 30- lecie swojego istnienia. RiA zaczynała od sprzedaży paliw na stacji w Rzeczycy, by 24 lata później rozpocząć działalność jako dealer marki Peugeot.
Historia pokazuje, że firma chce się rozwijać i o tym rozwoju myśli nieustannie poprawiając jakość i efektywność działania, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta, również tego wymagającego. Nowy, poszerzony obiekt, który właśnie udostępniono został zbudowany w ekspresowym tempie, bo w październiku 2022 roku została zatwierdzona koncepcja, a w lutym 2023 rozpoczęto budowę, by zakończyć ją we wrześniu. Nowa część ma aż 1200m2, co w połączeniu z dotychczasowym salonem dało aż 2300m2. Suma powierzchni użytkowej na terenie całego kompleksu wynosi 3000 m2 na powierzchni 2ha.
AMBICJĄ JEST BYCIE LIDEREM
Bez wątpienia to pierwszy w Polsce salon zbudowany w oparciu o najnowsze standardy koncernu Stellantis, jeżeli chodzi o normy architektoniczne, jak i standardy urządzenia wnętrz. Składa się on z 4 niezależnych salonów sprzedaży takich znanych marek jak: Peugeot, Citroen, Opel i Fiat oraz wielomarkowego serwisu samochodowego.
- W naszych obiektach stworzyliśmy 50 miejsc pracy, a w całej firmie pracuje blisko 100 osób. Naszym celem było stworzenie Centrum Motoryzacyjnego o zasięgu regionalnym, gdzie będzie można kupić samochody różnych marek, nowe i używane, sfinansować zakup w postaci kredytu lub leasingu, ubezpieczyć samochód, naprawić go, wykonać przegląd, badanie techniczne, kupić części zamienne, wykonać naprawę blacharsko- lakierniczą, skorzystać z usług wypożyczalni samochodów, studia detailingu czy w końcu zatankować samochód lub naładować baterię w pojeździe elektrycznym. Oprócz tego wszystkiego w najbliższym czasie otworzymy salon kolejnej marki Stellantis, tym razem luksusowej, a także planujemy kolejne inwestycje związane z obsługą posprzedażną- mówi Marcin Pawlina, prezes zarządu RiA Sp. z o.o.
To bez wątpienia obecnie jedno z najnowocześniejszych centrów motoryzacyjnych w regionie południowo- wschodnim. Firma planuje, że za 2- 3 lata co trzecie nowe i co trzecie używane auto w wieku do 8 lat, rejestrowane w promieniu 30 km, będzie kupione właśnie tutaj.
Firma stawia sobie wysokie wymagania, chce być rozpoznawalna na rynku motoryzacyjnym, na rynku paliw, sprzedaży aut, chce być liderem najwyższej jakości usług, a jej ambicją jest stać się rozpoznawalną i kojarzoną z obsługą na najwyższym poziomie. Chce mieć najszerszą ofertę i spełniać rolę motoryzacyjnego potentata.
KIM JESTEŚMY I DOKĄD ZMIERZAMY
Wartość naszego życia nie wynika z tego co robimy, ani nie zależy od tego, kogo znamy, lecz kim jesteśmy. Samochód, który towarzyszy nam na co dzień jest jedną z form wyrażania siebie.- to motto, które towarzyszy firmie od zawsze. RiA założona została przez Romana i Aleksandrę Pawlina i to właśnie od pierwszych liter imion założycieli powstała nazwa firmy. W centrum zawsze pozostaje człowiek i jego potrzeby. Te zmieniają się, więc są dostosowane do marzeń i oczekiwań.
- W naszym salonie oferować będziemy 4 marki z grupy Stellantis, a mianowicie: Peugeot, Citroën, Opel oraz Fiat. W marce Peugeot mamy łącznie 12 modeli osobowych i dostawczych, w marce Citroën- 10 modeli osobowych i dostawczych, w marce Fiat- 9 modeli samochodów osobowych i dostawczych, a w marce Opel łącznie 8 modeli samochodów osobowych i dostawczych. Każda z marek ma również elektryczne auta w swoim asortymencie. W każdej marce proponujemy 1 bądź 2 modele samochodów osobowych, jeżeli chodzi o elektryki, mamy też samochody dostawcze w wersji elektrycznej– mówi Agnieszka Pawlina, dyrektor sprzedaży, członek zarządu spółki RiA.
Otwarciu Multisalonu towarzyszył bogaty program artystyczny, nawiązujący do motta każdej z marek prezentowanych aut. Było malowanie piaskiem, pokaz tańca breakdance, występ taneczny i taniec robota.
Komentarze