Marketing na najwyższym poziomie - usługi agencji digitalowej WebTalk
Marketing jest narzędziem dla biznesu i każdy musi być tego świadomy. Jednocześnie należy pamiętać, że skuteczna promocja marki nie jest zadaniem łatwym, choć może się tak wydawać. Nieostrożne działania w tym obszarze mogą wyrządzić więcej szkody niż pożytku, a często dzieje się tak, że aby odnieść sukces, potrzebna jest pomoc profesjonalnej agencji digitalowej, zajmującej się marketingiem cyfrowym. Bez takiego wsparcia być może uda się zaistnieć w sieci, jednak z pewnością będzie to znacznie trudniejsze niż przy wsparciu kompetentnego zespołu profesjonalistów.
Jedną z firm świadczących profesjonalne usługi w tym zakresie jest agencja marketingu digital https://webtalk.pl.
Najważniejsze informacje o agencji digitalowej WebTalk
Kilka faktów na temat WebTalk:
• w 2022 roku powstały trzy nowe działy: Badania i Rozwój, SEO oraz dział Nowych Mediów Wizualnych (ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji TikTok),• silnym wyróżnikiem agencji jest dział research & development, który wykorzystuje najnowsze technologie do świadczenia innowacyjnych usług. Do kluczowych produktów zalicza się analizę cen marek i konkurencji w sklepach (szczególnie istotne w świetle Dyrektywy Omnibus), badanie efektywności kart produktów (w przyszłym kontekście e-commerce i a-commerce) oraz efektywności mediów, a także wdrażanie dynamicznej optymalizacji treści i digitalizacja komunikacji B2B,
• coraz więcej międzynarodowych projektów przy wdrożeniach WebTalk korzysta z szerokiej oferty usług. Firma stale rozwija swoje umiejętności i obecnie zespół liczy ponad 100 specjalistów. Firma deklaruje, że chce zapewnić swoim klientom najwyższy poziom usług poprzez synergię wszystkich cyfrowych możliwości oraz poprzez ciągłe poszerzanie usług, co jest odpowiedzią na rosnące potrzeby,
• agencja obsługuje obecnie klientów na ośmiu rynkach w 10 językach, wykorzystując sieć agencji partnerskich i lokalnych ekspertów,
• eksperci z WebTalk występują na konferencjach branżowych, a poszczególne projekty zdobywają nagrody branżowe (np. Złote Spinacze, Kreatura i Effie).
Usługi oferowane przez agencję digitalową WebTalk
Tworzenie strategii komunikacji i budowania marki, projektowanie kampanii długo i krótkoterminowych, mechanizmów konkurencyjnych i loterii, aktywizacja konsumentów, przeglądy strategiczne i modyfikacja założeń, warsztaty i szkolenia, adaptacja i personalizacja strategii komunikacji marek na rynku CEE.
Media społecznościowe i nowe media wizualne. Tworzenie i koordynacja mediów społecznościowych, od mediów tradycyjnych (Facebook, Instagram) po nowoczesne media (TikTok) i media gamingowe (Twitch czy Discord).
Zarządzanie społecznością (community management) - agencja WebTalk obsługuje ruch obsługi klienta (BOK) w oparciu o założenia strategiczne i kreatywne. Engagement oraz social selling mają na celu "zaopiekować się" odbiorcami i zapewnić im dostęp do najważniejszych informacji.
Dział Branded Content, gdzie ponad 30-osobowy zespół realizuje szereg projektów, tworząc treści zorientowane cyfrowo i zajmująć się produkcją i postprodukcją wideo cyfrowego/telewizyjnego, sound brandingiem i marketingiem audio, a także wsparciem kreatywnym i doradztwem.
Zakup mediów i działania performatywne. Dedykowany dział mediów opracowuje strategie i skutecznie realizuje kampanie z wykorzystaniem płatnych mediów społecznościowych, performance marketingu i narzędzi programmatic.
Działania SEO, takie jak audyt i strategie SEO, SEO dla e-commerce i rynków międzynarodowych oraz pozycjonowanie stron internetowych.
Dział Badania i Rozwój (research & development), gdzie tworzone są nowe usługi, m.in.: analiza konsumencka i rynkowa, wdrażanie i doskonalenie rozwiązań e-commerce (w tym social i live commerce, rich content, ekosystemy sprzedażowe) oraz opracowywanie strategii cenowych i wdrażanie rozwiązań mobilnych oraz działań AR i VR.
Marketing B2B, czyli tworzenie specjalistycznych treści, wsparcie komunikacji (dla wielu rynków z naciskiem na CEE) oraz budowanie cyfrowego ekosystemu do pozyskiwania leadów.
Artykuł powstał przy współpracy z agencją social media Rise Up
Komentarze