Firmowa strona internetowa, czy fanpage, a może i jedno i drugie?

Materiał zewnętrzny Image

Lojalni klienci to skarb, szczególnie w czasach takich jak dziś, czy strona internetowa to wystarczający sposób na to aby pozyskiwać lojalnych klientów?

Jedni zaczynają od Fanpage-a, inni od budowy firmowej strony internetowej, jeszcze inni tworzą stronę internetową a zaraz potem uruchamiają Fanpage i spinają go razem ze stroną www.


Osobiście preferuję rozwiązanie nr 3.


Dlaczego połączenie firmowej strony www z fanpage-m to dobry pomysł?

Dlatego, że Facebook ma tę przewagę nad stroną internetową że tworzy go społeczność, oplata pajęczyną powiązań rodzinno- biznesowo- towarzyskich, komentarze na facebooku które zamieszczamy w profilach firm, innych osób widzą nasi znajomi, jaką ma to wartość dla Ciebie - właściciela małego biznesu który zastanawia się nad uruchomieniem własnej strony internetowej?

Zakładając że prowadzisz firmę usługową w branży w której można cyklicznie zarabiać na tych samych klientach, każdy taki klient który zechce być twoim fanem na twoim firmowym fanpage-u to darmowa reklama twojej działalności wśród swoich znajomych.


Dlaczego firmowa strona internetowa jest ważna: https://stronainternetowacena.pl/dlaczego-strona-internetowa-jest-wazna/


Załóżmy że posiadasz stronę internetową i kierujesz na nią płatną reklamę, pozyskujesz klienta, wykonujesz dla niego usługę i zapominasz, to duży błąd ponieważ taki klient pozyskany jednorazowo nawet jeśli będzie zadowolony z twojej usługi może o niej szybko zapomnieć, może zgubić do ciebie kontakt, tymczasem bardzo prosty zabieg w postaci “rabatu” na kolejną usługę w zamian za polubienie i komentarz na facebooku na twoim firmowym fanpage-u w pewnym stopniu zwiąże go z twoją firmą.

Każda aktywność na firmowym fanpage-u sprawi że ten klient zostanie o tym powiadomiony, jeśli zainspirujesz go swoim wpisem na osi czasu do komentarza - zobaczą go jego znajomi którzy być może też potrzebują usług fachowca takiego jak ty.

Tym prostym sposobem pozyskując za pośrednictwem płatnej reklamy swojej strony internetowej np. w Google zyskujesz fana, lojalnego klienta który jest twoją darmową tablicą reklamową i pozyskuje dla ciebie i za ciebie i co najistotniejsze za darmo nowych klientów dla twojego biznesu.


O tym dlaczego nie warto budować strony internetowej samodzielnie przeczytasz tutaj: https://stronainternetowacena.pl/strona-internetowa-za-darmo/


Wyobraź sobie teraz taką sytuację że na swojej stronie internetowej prowadzisz firmowego bloga z poradami na różne tematy które potem publikujesz na fanpageu na którym po roku swojej działalności w internecie masz już 1000 fanów, każda publikacja linka ze swojej strony internetowej na osi czasu spowoduje lawinę komentarzy co wzbudzi jeszcze większy ruch ponieważ te komentarze zobaczą znajomi tego tysiąca osób którzy w dużej części mieszkają w tym samym mieście co ty. Czy dostrzegasz już potencjał tego rozwiązania?


Reklama internetowa - Firmowa strona www – Fanpage

To wspaniałe połączenie które pozwala ci maksymalizować efektywność kampanii reklamowej, nie musisz kontaktować się z każdym z klientów z osobna po to aby o sobie przypomnieć, wystarczy że opublikujesz jakąś poradę na blogu na stronie internetowej potem umieścisz do niej link na fanpage-u i już twój telefon dzwoni.


Jakie są dodatkowe korzyści takiej aktywności?


Ruch organiczny z Google na twojej firmowej stronie internetowej.


O tym czym jest pozycjonowanie strony internetowej więcej informacji dostępnych pod tym adresem: https://stronainternetowacena.pl/pozycjonowanie-strony-internetowej/


Musisz jednak spełnić kilka warunków które są niezbędne aby ta sytuacja miała szansę zaistnieć - porady które publikujesz na swoim blogu na stronie www:

• muszą być pisane z głowy, po prostu muszą być dla Google 100% unikalne w skali całego internetu, nie mogą to być fragmenty twoich innych tekstów opublikowanych już w internecie itp.

• muszą mieć wartość merytoryczną czyli muszą być realnymi poradami, rozwiązującymi jakieś problemy twoich potencjalnych klientów, to co jest dobre dla internautów jest dobre dla Google a to co jest dobre dla Google jest dobre dla ciebie (o tym dlaczego dla ciebie - poniżej)

• powinny być publikowane cyklicznie aby pobudzać tzw. bota Google do częstszych wizyt twojej strony internetowej

Taki organiczny ruch z wyszukiwarki jest czystym złotem gdyż napędza klientów na twoje usługi, a klienci pozyskiwani za pośrednictwem strony internetowej zachęcani do bycia twoimi fanami na Facebooku to cyklicznie płacące za twoje usługi osoby.


Jak widzisz własna strona internetowa jest ważna gdyż jest to wirtualne biuro za pośrednictwem którego nawiązujesz pierwszy kontakt z klientami, połączenie jej z Facebookiem oraz płatną reklamą wywoła z czasem efekt kuli śniegowej która będzie zataczała coraz szersze kręgi pozyskując dla twojego biznesu coraz więcej zleceń.


Ile to wszystko kosztuje ?


Ceny stron internetowych możesz sprawdzić w poniższym artykule https://stronainternetowacena.pl/ile-kosztuje-stworzenie-strony-internetowej/


W dużym skrócie mogę powiedzieć że rozpiętość cenowa jest bardzo duża i cena strony internetowej jest uzależniona wprost proporcjonalnie od twojej tolerancji na kompromisy.

Jeśli jesteś zainteresowany tematyką reklamy internetowej, budowy stron internetowych, kosztów związanych z faktem posiadania strony internetowej przeczytasz o tym na tej stronie: stronainternetowacena.pl

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =