Ile będzie kosztowało przygotowanie Strategii Marki Miasta Stalowej Woli?
Czy Stalowa Wola potrzebuje jakiejś strategii, promocji i reklamy? Czy bez tego nie pójdziemy dalej?
W poniedziałek nastąpiło otwarcie ofert w ramach przetargu na Opracowanie Strategii Marki Miasta Stalowej Woli. Do Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych wpłynęły 2 oferty.
Czym jest Strategia Marki Miasta?
Wykonawca, który wygra przetarg, zajmie się opracowaniem Strategii Marki Miasta Stalowej Woli. Jest to dokument będący katalogiem skutecznych i nowoczesnych metod oraz narzędzi marketingu terytorialnego do realizacji celów rozwojowych i promocyjnych miasta. Głównym celem strategii będzie budowa silnej i prestiżowej marki Stalowej Woli, ze szczególnym uwzględnieniem promocji potencjału gospodarczego, inwestycyjnego, sportowego, naukowego, przyrodniczego, turystycznego oraz wytworzenie u mieszkańców silnego poczucia identyfikacji z wizerunkiem miasta. Strategia będzie stanowiła podstawę do stworzenia wizerunku, określenia misji, wizji i wskazania głównych kierunków działań na kolejne lata wraz z planem ich wdrożenia. Opracowany dokument ma odpowiadać na potrzeby długofalowej promocji w codziennym budowaniu i umacnianiu marki miasta oraz w działaniach zachęcających do twórczej pracy na rzecz marki i promocji miasta. Warto podkreślić, że dokument powinien posiadać powszechną akceptację mieszkańców i innych interesariuszy oraz stanowić odpowiedź na ich oczekiwania.
Ile to będzie kosztować?
Szacowano, że opracowanie Strategii Marki Miasta Stalowej Woli będzie kosztować około 130 tys. zł. Jedna z ofert, która wpłynęła w ramach przetargu mieści się w tej kwocie. Firma z Lublina wyceniła swoje usługi na około 129,1 tys. zł. Drugi wykonawca, z Warszawy, oczekuje około 144,7 tys. zł. Obie oferty zostaną poddane weryfikacji.
Wykonawca będzie miał 7 miesięcy (od dnia podpisania umowy) na realizację zadania.
Czy taka strategia jest nam potrzebna? Jakie jest Wasze zdanie?
Komentarze