Pozycjonowanie stron internetowych kluczem do skutecznego marketingu online

Materiał zewnętrzny Image

Dziś trudno wyobrazić sobie optymalnie działającą firmę, która nie inwestuje środków w dobry PR Internecie. Najlepiej dobrane narzędzia w świecie reklamy internetowej i mediów społecznościowych często decydują o sukcesie danej firmy. Jednak samo funkcjonalność strony firmowej to dziś tylko niezbędne minimum. Na sprawy promocji internetowe należy patrzeć znacznie szerzej.

Bardzo ważne jest, aby strona firmowa działała i wyglądała dobrze na każdej wielkości ekranu. Szczególnie w dzisiejszych czasach dostęp, gdy do internetu nie jest niczym nowym, nawet korzystanie ze smartfona jest czymś niezwykłym.

Aby strona była zawsze wygodna w użytkowaniu, należy zadbać o jej zgodność z RWD, czyli w pełną responsywną. RWD to skrót od „Responsive Web Design” (więcej na ten temat: https://www.midasmedia.pl/strony-internetowe-projektowanie-stron). Mówiąc najprościej, strona internetowa powinna zmienić rozmiar grafiki i napisów zgodnie z rozmiarem wyświetlacza urządzenia. Wtedy nie ma potrzeby tworzenia osobnej wersji strony na smartfony czy tablety, ponieważ możliwość responsywnej strony internetowej pozwala na jej poprawne otwarcie dla wszystkich. Warto dodać, że tego typu strony są lepiej oceniane przez wyszukiwarki w wynikach wyszukiwania mobilnego i zajmują wyższe pozycje w rankingach.

Należy wspomnieć o jeszcze jednym ważnym aspekcie bycia online – a mianowicie dobrej widoczności stron w wynikach Google. Internauci głownie wybierają spośród firm, których www plasują się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Dlatego oprócz utrzymywania porządku na stronach biznesowych, muszą one być na wysokim poziomie. Algorytmy wyszukiwarek uwzględniają wiele czynników, aby oszacować wysokość pozycji danej strony. Spełniając różne wyznaczniki, można poprawić pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Kroki, aby to zrobić, nazywają się SEO.

Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z kluczowych elementów marketingu internetowego. Przy prawidłowym stosowaniu łatwo jest uzyskać wysoki procent wartościowych wizyt w witrynie, które prowadzą do sprzedaży produktu lub usługi. Aby jednak SEO było skuteczne, należy odpowiednio dobrać frazy, na które ma kierować dana witryna. Następnie musisz zdecydować się na odpowiedni zestaw działań, które pozwolą twojej witrynie na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Możesz to zrobić sam po zdobyciu odpowiedniej wiedzy z zakresu SEO lub zlecić takie działania profesjonalnej firmie.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =