Reklamowe krówki z logo firmy ‒ czy sprawdzą się w budowaniu pozytywnego PR‑u przedsiębiorstwa?
PR, czyli public relations, to bardzo szerokie pojęcie. Przedsiębiorstwa starają się, aby nawet najdrobniejsze działania budowały pozytywny wizerunek marki. Wśród nich możemy wyróżnić między innymi obdarowywanie kontrahentów gratisami i upominkami reklamowymi, które mają pozytywnie kojarzyć się osobom obdarowanym z marką i przypominać im o niej jak najczęściej. Jednym z takich prezentów mogą być reklamowe krówki.
Czy krówki z logotypem to dobry upominek?
Wiele firm stawia na drogie gratisy i gadżety, które — owszem — są uwielbiane przez klientów, jednak ich zakup wiąże się z dużymi budżetami, a dodatkowo musi pojawić się jakiś szczególny powód, dla którego wręczymy taki prezent biznesowym partnerom lub klientom. Budowanie relacji może jednak być tańsze i na dodatek pyszne.
Krówki reklamowe to drobiazg, który wykorzystywany jest przez agencje reklamowe oraz PR jako gadżet dodawany do paczek, które wysyłają one w imieniu swoich klientów. Wystarczy przejrzeć profile blogerów i vlogerów, by zobaczyć, jak różne paczki pojawiają się w ich domach. W wielu z nich znajdują się krówki reklamowe z logo firmy lub też w papierkach nawiązujących kolorystycznie do brandu marki. Co najważniejsze, nawet drobne prezenty są celebrowane przez obdarowanych, bo nie każdy dostaje pudełko pełne cukierków od znanej marki.
Krówki reklamowe ‒ jakiego producenta wybrać?
Jeśli decydujemy się na zamówienie personalizowanych krówek, to warto szukać takich producentów, którzy oferują tanie krówki reklamowe, a jednocześnie dają gwarancję najwyższej jakości produktu. Dobrym przykładem takiego produktu są krówki reklamowe od Cukrówki.pl.
To producent kruchych z zewnątrz i ciągnących się w środku cukierków krówek, które można spersonalizować i dopasować do każdej marki lub przekazu reklamowego. Cukierki te wytwarzane są na bazie pysznego, najlepszego polskiego mleka.
Do produkcji używane jest też między innymi masło, co sprawia, że ich smak przypomina krówki z naszego dzieciństwa. Nie można zapominać też o bogatej ofercie smaków innych niż tradycyjny mleczny, między innymi o krówkach czekoladowych, cytrynowych, karmelowych czy nawet piwnych i miętowych.
Personalizowane upominki i PR
Jeśli zdecydujemy się na kampanię, która ma na celu przypomnienie klientom o firmie lub będziemy chcieli wysłać im mały spersonalizowany upominek w ramach podziękowania za wspólne działania, to warto pomyśleć też odpowiednich opakowaniach.
Krówki reklamowe z logo
Sam papierek na krówkę może zawierać logo lub dowolny napis, ale kiedy kilkanaście krówek znajdzie się w pudełku z naszym logotypem, a do środka dodatkowo dołożymy kartkę z podziękowaniami, to zrobi to wrażenie na niejednej osobie. Dołączmy taki box do paczki zwierającej coś jeszcze, może firmową torbę, koszulkę, ładowarkę bezprzewodową? Taki prezent na pewno przyniesie zamierzony efekt.
Krówki reklamowe a cena ‒ co na nią wpływa?
Przede wszystkim kwota, jaką przyjdzie nam zapłacić za krówki, zależna jest od ilości zamawianych cukierków. W kosztach za kilogram krówek przeważnie zawarta jest też opłata za nadruk na papierkach. Możemy wykorzystać gotowe wzory lub przygotować własne. Dodatkowo na cenę wpłynie rodzaj opakowania, jeśli chcemy krówki zapakować po kilkanaście sztuk w oddzielne puszki czy pudełka.
Jak widać, pomysłów na wykorzystanie krówek w działaniach PR nie brakuje. Mogą być one samodzielnym prezentem dla klientów, ale też częścią większych paczek. Nic nie stoi też na przeszkodzie, by były drobnym smacznym poczęstunkiem pojawiającym się na stołach podczas eventów i targów.
Komentarze