Biznesowe porady - jak zachęcić do skorzystania z Twojej oferty?
Jesteś producentem, dystrybutorem lub hurtownikiem produktów przemysłowych i szukasz sposobów, by zwiększyć swoją sprzedaż? Pierwszym krokiem powinna być rejestracja na platformie MerXu, która pozwoli Ci rozwinąć Twój biznes w skali krajowej i międzynarodowej. Proces aktywacji konta jest bardzo prosty i już po niecałych 24 godzinach możesz publikować swoje ogłoszenia. Sprawdź, jak to zrobić, by przyciągnąć więcej klientów.
Atrakcyjna oferta produktów standardowych
Platforma MerXu (https://merxu.com/pl/) daje Ci możliwość sprzedawania standardowych produktów w hurtowych ilościach. Aby Twoja oferta była atrakcyjna, musi jednak spełniać kilka warunków. Przede wszystkim zadbaj o dokładny opis, w którym powinny się znaleźć parametry techniczne i szczegóły przeznaczenia. Uzupełnij go także o cechy, które wyróżniają produkt na tle innych oraz jakie korzyści może mieć z niego klient. Drugą ważną kwestią jest cena. Powinna się ona znaleźć przy każdym ogłoszeniu, nawet wtedy, jeśli jest to wartość katalogowa. Daje to możliwość negocjacji i zachęca konsumentów do rozważenia oferty. Dobrym rozwiązaniem jest użycie przedziałów cenowych, które pokażą klientom, jak będzie się zmieniała kwota w zależności od ilości zakupionych produktów. Zachęci to do robienia większych zakupów. Platforma MerXu (dostępna także dla przedsiębiorców z Litwy https://merxu.com/lt/, Czech, Słowacji, Rumunii, Węgier i Estonii) pozwala również na włączanie ograniczonych czasowo promocji, dotyczących określonej wielkości zamówienia. Tak przygotowana oferta będzie cieszyć się większym zainteresowaniem, co może przełożyć się na większą ilość udanych transakcji.
Jak promować produkty, wymagające projektów lub indywidualizacji?
Niestandardowe produkty możesz promować równie efektywnie, jak te standardowe. Na platformie MerXu (https://merxu.com/sk/) masz do dyspozycji kilka sposobów, by zachęcić klientów do składania zapytań ofertowych. Przede wszystkim zadbaj o rzetelny opis towaru, który wykonujesz na zamówienie albo o świadczonej usłudze. Powinien on dotyczyć rodzaju oferowanego produktu, jego przeznaczenia oraz cech wyróżniających. Warto również uwzględnić zakres projektu lub sposób jego indywidualizacji. Określ także warunki i czas realizacji. Kolejną kwestią jest koszt – możesz podać cenę podstawowego produktu lub skorzystać z opcji ukrytej kwoty, dzięki czemu użytkownicy będą mogli składać zapytania o wycenę. Dobrym rozwiązaniem jest również ustalenie średniej ceny lub uwzględnienie przykładowych realizacji z wyceną. Zachęć konsumentów do negocjacji biznesowych. Odpowiednio prowadzone rozmowy mogą zakończyć się rozszerzeniem zamówienia na korzystnych dla obu stron warunkach.
Komentarze