Czym jest wirtualna centralka i jak może się przydać w firmie?
Wirtualna centrala telefoniczna to bezprzewodowe, mobilne narzędzie, które pozwala efektywnie i niedrogo zarządzać połączeniami głosowymi w firmie. W przeciwieństwie do klasycznych rozwiązań telefonicznych dla biznesu nie wymaga inwestycji w specjalistyczny sprzęt oraz jest skalowalne i proste w konfiguracji, a jednocześnie oferuję bardzo duże możliwości. Sprawdź, jakie korzyści może dać Twojej firmie wirtualna centralka.
Co to jest wirtualna centrala telefoniczna?
Zakup lub dzierżawa tradycyjnej centrali to wysokie koszty sprzętowe i eksploatacyjne. Wymaga też miejsca, a konfiguracja systemu bywa skomplikowana. Coraz więcej przedsiębiorstw, zarówno mniejszych, jak i większych wybiera więc alternatywne rozwiązanie, które eliminuje te niedogodności.
Wirtualna centralka również integruje firmowe telefony stacjonarne i komórkowe w jeden system, ale oprócz aparatów telefonicznych IP wymaga jedynie komputera ze stałym dostępem do internetu. Jest też całkowicie bezprzewodowa i bazuje na chmurze dostawcy, a same połączenia telefoniczne są realizowane przez internet dzięki technologii VoIP (Voice over IP). Obsługa i konfiguracja wirtualnej centrali telefonicznej odbywa się zaś przez stronę internetową.
Jakie funkcje może oferować wirtualna centralka?
Wirtualna centrala telefoniczna to takie możliwości jak między innymi:
• przekierowywanie rozmów w zależności od wyboru dokonanego przez dzwoniącego oraz przygotowanych przez firmę scenariuszy, w tym warunkowe przekierowywanie połączeń;• tworzenie menu, po którym dzwoniący może nawigować, wybierając cyfry z menu lub numery wewnętrzne;
• różne reguły przekierowań na inny numer ze zdefiniowanej grupy (np. pierwszy wolny, najdłużej bezczynny, najmniej zajęty w skali dnia);
• moduł lektora w języku polskim i angielskim, który odczytuje dzwoniącym przygotowane komunikaty tekstowe oraz możliwość samodzielnego nagrywania komunikatów głosowych;
• jeden wirtualny numer główny do kontaktu z firmą (może też wyświetlać się u odbiorcy bez względu na to, z jakiego numeru firmowego wykonywane jest połączenie) oraz dodatkowe numery główne (np. do działów czy placówek w różnych miejscowościach);
• nagrywanie rozmów telefonicznych i konfiguracja interfejsu do pobierania nagrań na zasoby informatyczne firmy;
• zintegrowanie wirtualnej centralki z systemem informatycznym firmy, które pozwala automatycznie sprawdzić numer dzwoniącego w bazie danych i na tej podstawie odtworzyć mu odpowiednią informację lub przekierować połączenie.
Wszystkie te funkcje oferuje na przykład Wirtualna Centralka Orange (WCO). Szczegółowe informacje o ofercie uzyskasz przez stronę kontaktową https://www.orange.pl/duze-firmy/wirtualna-centralka-orange.
Jakie zalety ma wirtualna centralka Orange (WCO)?
Wirtualna Centralka Orange to szereg korzyści takich jak:
• niższe koszty za profesjonalną, szybką i niezawodną obsługę połączeń znaną z dużych firm;• łatwy w obsłudze system zarządzania połączeniami, również do pracowników mobilnych;
• skalowalność usług, czyli łatwość dopasowania wielkości centralki do zmieniających się potrzeb;
• mobilność (brak przestojów w przypadku przeprowadzki firmy);
• bezpieczeństwo zapewniane przez serwery Orange;
• pomoc konsultantów z Zaawansowanej Obsługi Technicznej Orange.
WCO od Orange to elastyczna oferta dla firm w różnych wariantach
Oferta Orange to wirtualna centralka już od 49 zł (+VAT) miesięcznie. Usługa jest więc w zasięgu wielu przedsiębiorców i korzystają z niej tysiące nie tylko większych, ale i mniejszych firm. Wyróżnia się też dużą elastycznością.
Do wyboru masz 5 różnych pakietów taryfowych WCO. Orange umożliwia też stworzenie indywidualnego pakietu, jeśli standardowe opcje nie odpowiadają potrzebom Twojej firmy. Zróżnicowane są też warianty czasowe umów (na 12 miesięcy, na 24 miesiące, na czas nieokreślony i umowa na okres próbny).
Komentarze