Stojaki ekspozycyjne producent
Strategie marketingowe w firmach polegają na wielu działaniach prowadzonych na różnych płaszczyznach, które mają za zadanie wspierać sprzedaż usług bądź dóbr. Firmy podejmują więc kroki, które mają na celu najpierw rozpoznanie preferencji i gustów swoich potencjalnych klientów, a następnie informują ich o swoich produktach i usługach poprzez różnorodne formy szeroko rozumianej reklamy, zachęcając tym nabywców do zakupu. Tak można w kilku zdaniach określić marketing, który spełnia zawsze jedno główne zadanie - skutecznie sprzedać swój produkt. Jednym z narzędzi skutecznej reklamy są ekspozytory reklamowe.
Ekspozytory reklamowe – rodzaje
Głównym zadaniem, jakie spełnia ekspozytor reklamowy, jest zwrócenie uwagi klienta i w subtelny sposób zachęcenie go do zakupu reklamowanego produktu.
By to zadanie spełnić, przedsiębiorcy stosują stojaki reklamowe i ekspozytory, które promują konkretny produkt oraz prezentują wizerunek firmy. Dzięki temu zapada w pamięć klientów oraz będzie dobrze kojarzony i rozpoznawalny.
Rodzaje stojaków reklamowych
stojaki reklamowe, potykacze”
Oto najczęściej spotykane stojaki reklamowe:
• standy - nośniki reklamy, konkretnego produktu wraz z informacją o firmie,• stojaki - służą do promocji konkretnych produktów firmy oraz ulotek i folderów,
• potykacze - służą do zwrócenia uwagi przechodniów, zachęcają do wizyty w firmie i zakupu konkretnego produktu,
• roll-upy - rodzaj zwijanej reklamy z wizerunkiem firmy, produktu,
• podajniki grawitacyjne - służą jako zachęta do samodzielnego korzystania z konkretnego, reklamowanego produktu,
• regały sklepowe - regały, na których znajdują się promowane produkty, oraz ulotki i foldery,
• słupy reklamowe - na nich znajdować się może wiele informacji - od zdjęć promowanego produktu aż po informacje o firmie,
• standy multimedialne - to rodzaj stojaków, które wykorzystują nowoczesne technologie i poprzez efekty świetlne, dźwiękowe czy wizualne promują firmę i jej flagowe produkty.
Zastosowanie stojaków ekspozycyjnych
Stojaki i wszelkiego rodzaju ekspozytory spotkać możemy dosłownie wszędzie:
• w punktach handlowych,• instytucjach publicznych,
• urzędach,
• punktach obsługi klienta,
• placówkach medycznych,
• ośrodkach kultury,
• na konferencjach,
• w muzeach,
• bibliotekach,
• na targach branżowych.
Ponieważ stojaki ekspozycyjne zaliczane są do rodzaju reklamy stojącej, stosuje się je zwykle w ciągach komunikacyjnych w galeriach, centrach handlowych, w holach placówek publicznych, oświatowych, medycznych, w sklepach.
Znajdziemy je również na chodnikach, przed wejściem do sklepów, restauracji czy kawiarni. Aby dowiedzieć się więcej o stojakach ekspozycyjnych i kreatywnych rozwiązaniach, wykorzystywanych do ich realizacji, wejdź na https://sip.krosno.pl/.
Stojaki ekspozycyjne - indywidualne rozwiązania
Tak naprawdę nie ma idealnych, uniwersalnych ekspozytorów dla każdej branży.
Każda firma posiada swoje unikalne produkty - wytwarza/produkuje coraz to nowsze, atrakcyjniejsze artykuły, przez co ciągle pojawiają się na rynku nowsze opakowania o różnej wysokości, szerokości, wadze czy kształcie.
Ten ciągle zmieniający się trend w marketingu i sprzedaży wymusza stosowanie różnych ekspozytorów, które są dostosowywane do konkretnej marki i konkretnego produktu.
Producenci, jak np. Spółdzielnia SIP w Krośnie, ul. Czajkowskiego 82 ciągle tworzy nowe konstrukcje stojaków, by zadowolić najbardziej wyrafinowanych klientów i promować ich unikalne produkty z różnych branż - od branży kosmetycznej, odzieżowej, obuwniczej, spożywczej aż po gospodarczą czy przemysłową.
Rozbudowane zaplecze technologiczne dobrego producenta jest niezbędne na każdym etapie produkcji ekspozytorów, począwszy od powstania projektu, poprzez seryjną produkcję, transport, aż po dostawę produktów do odbiorców.
We współpracy z projektantami, konstruktorami, operatorami maszyn drukujących, obrabiarek, kontrolerów jakości, logistyków, powstają stojaki reklamowe, regały i inne wyposażenie o najwyższej jakości, które są indywidualnie zaprojektowane na potrzeby wymagających klientów.
Jak dobrać ekspozytor reklamowy do naszej branży?
Każda branża i każda firma rządzi się swoimi zasadami, przez co do rozwoju i dopasowania się do określonej wizji konieczne będą indywidualne rozwiązania.
By móc w pełni realizować swoje plany, firmy szukają najlepszych rozwiązań skrojonych dla swojej branży, pozwalających zaciekawić klienta swoją ofertą i zachęcić go do zakupów.
Jednym z takich rozwiązań jest skuteczna reklama - im bardziej oryginalny i innowacyjny jest dany produkt, tym łatwiej zainteresujemy klientów i uzyskamy zysk ze sprzedaży.
Działania reklamowe zazwyczaj są prowadzone wielotorowo, a jednym z nich jest reklama za pośrednictwem ekspozytorów reklamowych.
By nasza marka była rozpoznawalna i promocyjny produkt dobrze się sprzedawał, musimy podjąć takie działania marketingowe, by trafić do jak najszerszego grona odbiorców, czyli dopracować wielkość produktu, opakowanie oraz jego wygląd, kolorystykę, a potem dopasować odpowiedni kształtem i formą ekspozytor, który podkreśli kluczowe walory promowanego produktu.
Przeglądając oferty ekspozytorów, wydaje się, że mogą one mieć niczym nieograniczoną formę - jeśli z naszym produktem trafimy do doświadczonego i kreatywnego producenta, to efekt reklamy i sukces sprzedażowy gwarantowany!
Podsumowanie
Stojak reklamowy jest nieodłącznym elementem działań marketingowych - jest nośnikiem reklamy, informacją o flagowych produktach, promocjach i wizytówką firmy.
Ważne jest, by promowane produkty wyeksponowane zostały w taki sposób, by potencjalny klient został nim zainteresowany/zaciekawiony i w rezultacie dokonał zakupu.
By temu zadaniu sprostać, stosuje się - prócz innych narzędzi marketingowych - stojak ekspozycyjny, na którym prezentowane są promowane produkty.
Jeśli przemyślana i starannie wykonana konstrukcja ekspozytora jest spójna z reklamowanymi produktami, to istnieje duża szansa, że nasz cel, czyli zysk ze sprzedaży, zostanie osiągnięty.
Komentarze