Zmiany świadczenia usług w MZK w związku z koronawirusem

Image

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną, kierując się zasadą społecznej odpowiedzialności za zdrowie publiczne, Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. wprowadza następujące zmiany w świadczeniu usług dla Klientów:

- wstrzymane zostają do odwołania rzeczywiste odczyty stanów wodomierzy. Mieszkańcy proszeni są o podawanie /do trzech dni roboczych/ stanów wodomierzy w formie telefonicznej pod numerami telefonów.:15 844-39-78, 15 842-34-11 lub poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie: www.mzk.stalowa-wola.pl W przypadku braku podania odczytu wodomierza w terminie, rozliczenie zostanie dokonane na podstawie średniego zużycia wody z poprzednich okresów rozliczeniowych,

- od dnia 13 marca nie będzie możliwości zakupu biletów jednorazowych u kierowcy w autobusie. Mieszkańcy proszeni są o uwzględnienie tego faktu, przy planowaniu podróży miejską komunikacją. Bilety można nabyć w punktach sprzedaży (kioski, sklepy), biletomatach stacjonarnych i mobilnych, w sklepie internetowym (doładowanie portmonetki na Stalowowolskiej Karcie Miejskiej) oraz płacąc za przejazd kartą płatniczą zbliżeniową w kasowniku każdego autobusu,

- od piątku 13 marca – Punkt Obsługi Klienta w budynku BiTo (Mostostal) będzie nieczynny do odwołania,

- Klienci MZK proszeni są o zgłaszanie się do stacjonarnych Biur Obsługi Klienta tylko w sprawach pilnych. W pozostałych przypadkach zalecany jest kontakt e-mailowy: bok_(at)_mzk.stalowa-wola.pl lub telefoniczny pod numerami 15 842-34-11, 15 844-26-99.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =