Koszulki z nadrukiem - skuteczny gadżet na targi
Konferencje, targi, expo - możliwości promocji firmy na tego typu wydarzeniach jest naprawdę wiele. Organizacje potrafią przygotowywać się do targów nawet przez kilka miesięcy, a wiedząc, że będą uczestniczyły w kolejnej edycji danego wydarzenia, planują swoją obecność niemal natychmiast po zakończeniu poprzedniej. Dla wielu firm targi to chleb powszedni i najlepszy sposób pokazania swoich usług oraz nawiązania kontaktów z potencjalnymi klientami. Nie dziwi zatem fakt, że gadżety firmowe przygotowywane na targi cieszą się niesłabnącą popularnością, a firmy prześcigają się w pomysłach na coraz to nowe gadżety. Koszulki z nadrukiem nie są w tym zestawieniu nowością - jak jednak powinny wyglądać, by zwrócić uwagę odwiedzających targi? Gdzie warto je zamówić, by być spokojnym o jakość wykonania? I, przede wszystkim, co rozważyć przy wyborze odpowiedniej firmy do zamówienia? O tym poniżej.
Koszulki z własnym nadrukiem na konferencje
Firmy mają wiele różnych taktyk, które stosują, by przyciągnąć uwagę odwiedzających. Koszulki mogą być jedynie supportem takich działań, ale niektóre firmy to właśnie wokół koszulek koncentrują swoje wysiłki marketingowe. Podczas, gdy wybrane organizacje przygotowują koszulki lub koszulki polo ze schludnym nadrukiem (na przykład jedynie z logo firmy, lub niewielkim emblematem umieszczonym na piersi), inne próbują wyróżnić się krzykliwymi nadrukami lub specjalnie dostosowanym designem pod te wybrane targi. W każdym wypadku możesz skorzystać z wygodnych kreatorów takich jak ten na megakoszulki.pl. To sprawia, że taka koszulka może nie przydać się już na żadną inną okazję (często zawierają one na przykład datę czy miejsce danego wydarzenia), ale wyróżnia się na tym jednym, wybranym. Niezależnie od tego, na jaką wersję się zdecydujesz, warto wziąć co najmniej kilka czynników pod uwagę.
Ważną kwestią, jaką trzeba rozważyć, jest oczywiście cena zarówno nadruku, jak i koszulki. W niektórych przypadkach organizacja decyduje się na sam nadruk na koszulkach czy gadżetach, które już posiadają, jednak zdecydowanie częściej dochodzi do sytuacji, kiedy organizacja chce być kompleksowo obsłużona. Może skorzystać z usług sklepów stacjonarnych, ale częściej zwraca się w stronę sklepów internetowych, oferujących większy asortyment w lepszych cenach.
Warto wziąć pod uwagę rodzaj materiału i jakość wydruku. Jakość może zależeć zarówno od ceny, jak i od wielkości nadruku. Jeżeli przygotowane materiały graficzne do wydruków są dosyć duże i składają się z elementów w wielu barwach, to wydrukowanie takiego nadruku może być albo bardzo kosztowne (duża i kolorowa powierzchnia), albo pracochłonne (przez co w niektórych miejscach może spowodować wyraźne wydłużenie czasu realizacji usługi. Zanim przystąpisz do realizacji zamówienia u wybranego wykonawcy, koniecznie dopytaj o te kwestie. W przeciwnym wypadku, możesz być niemile zaskoczony terminem wykonania nadruków.
Koszulki z nadrukiem jako gadżety na targach
Jeżeli chcesz przygotować koszulki z nadrukiem jako gadżety dostępne na Twoim stanowisku, musisz pamiętać o tym, by utrzymać nadruk w jednej tonacji. Jeżeli chcesz, by potencjalni klienci rzeczywiście korzystali z koszulki w sposób przez Ciebie pożądany, przygotuj koszulkę z subtelnym nadrukiem, bez krzykliwych elementów czy jaskrawych emblematów. Kontrowersyjna koszulka może przyciągnąć uwagę odwiedzających Twoje stoisko, ale niekoniecznie będą oni zainteresowani wejściem w posiadanie takiego gadżetu. Postaw na klasyczne rozwiązania, które zawsze się sprawdzają. Powodzenia!
Komentarze