SanBank poszukuje pracowników!
Nadsański Bank Spółdzielczy poszukuje pracowników na stanowiska: Doradca Klienta Biznesowego, Analityk ds. monitorowania ryzyka kredytowego, Menedżer sprzedaży.
SanBank, jako prężnie rozwijająca się placówka, wychodząc naprzeciw swoim klientom, poszukuje pracowników.
Stanowisko: Doradca Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Oddział Stalowa Wola
Zadania:
- Realizacja czynności związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji z klientami
- Zachowanie wysokiej jakości obsługi klientów
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne: finanse, bankowość)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem oraz obsługą klienta biznesowego
- Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę na pełny etat
- Możliwość rozwoju w nowoczesnym banku z tradycjami
- Wsparcie doświadczonej kadry
- Pakiet szkoleń
Stanowisko: Analityk ds. monitorowania ryzyka kredytowego
Miejsce pracy: Centrala Stalowa Wola
Zakres obowiązków:
- dokonywanie okresowych przeglądów ekspozycji kredytowych,
- przeprowadzanie analizy sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów,
- identyfikacja sygnałów ostrzegawczych wskazujących na zwiększone ryzyko transakcji,
- weryfikacja spełniania klauzul zawartych w umowach kredytowych,
- weryfikacja jakości, adekwatności wartości zabezpieczeń,
- wydawanie rekomendacji dot. warunków dalszej współpracy z klientem,
- udział w tworzeniu i opiniowaniu regulacji wewnętrznych.
Profil kandydata:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z ekonomią, finansami i zarządzaniem,
- minimum 3 –letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej,
- wiedza z zakresu ekonomii i bankowości,
- bardzo dobre zdolności analityczne,
- umiejętność dokonywania oceny ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w Banku
Stanowisko: Menedżer sprzedaży
Miejsce pracy: Centrala Stalowa Wola
Zakres obowiązków:
- kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej,
- nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji biznesowych z klientami Banku,
- projektowanie oraz osiąganie celów sprzedażowych,
- ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych produktów i usług bankowych,
- efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników
Profil kandydata:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z ekonomią, finansami i zarządzaniem,
- minimum 3 –letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej,
- wiedza z zakresu ekonomii i bankowości,
- umiejętność argumentacji i negocjacji,
- odpowiedzialność, rzetelność oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji,
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w Banku
Kliknij, aby uzyskać więcej szczegółów
Komentarze