Spraw, aby twój sklep internetowy zyskał popularność w Google

Image

Internet stanowi ogromną przestrzeń wymiany poglądów, ale także i rynek, bez zrozumienia którego trudno mówić o szerokim sukcesie marki. Obecnie, kiedy pragniemy zwiększyć zasięg, zmienić profil lub po prostu podbić sprzedaż, najlepiej zacząć działania właśnie od świata WWW. To tutaj obok siebie mają szansę stanąć małe sklepy e-commerce oraz korporacje z milionowymi budżetami a wynik nie zawsze okaże się oczywisty. Niestety wciąż duży odsetek rodzimych biznesów nie wie, co trzeba zrobić, aby z powodzeniem rozpocząć sprzedaż w cyfrowym świecie.

Promocja firmowej strony i sklepu w sieci

W pierwszej kolejności powinniśmy znaleźć profesjonalnych partnerów, którzy mogą podzielić się doświadczeniem i sprawdzonymi technikami docierania do internautów. Oczywiście certyfikowane agencje mogące się pochwalić pracą z klientami w naszej branży będą najlepiej wiedziały, jak całościowo zadbać o prezentację w internecie. Co jednak najważniejsze, profesjonaliści dysponują szeroką rangą środków i metod, żeby zwiększyć ilość odwiedzających Twój adres. W ramach jednej usługi dostajesz więc gwarancję efektu i bezpieczeństwo, które nie zawsze jest mocną stroną freelancerów lub znajomych informatyków – przypomina Adam, specjalista z wrocławskiego Afterwebu.

Najprawdopodobniej wraz z fachowcami zdecydujecie się w pierwszej kolejności na SEO i niemal obligatoryjne dziś pozycjonowanie stron. Walka o pozycję w wyszukiwarce, której pierwszym etapem jest Search Engine Optimization, czyli optymalizacja strony dla wyszukiwarek internetowych, już po kilku miesiącach zapewni nam stałą lokatę na karcie wyników Google przy wybranych przez nas zapytaniach. A zgodnie z prawidłowością internetowego świata, im więcej osób Cię dostrzeże, tym więcej odwiedzi i dokona zakupów. Tak zwany traffic, a więc ilość odwiedzin na naszej domenie będzie następnie pracował na naszą renomę i umacniał statystyki i wskaźniki liczące się dla algorytmów Google – takie jak choćby dwell time.

Wybierz Adwords i zdobądź miejsce w wynikach wyszukiwania od ręki

Odmienną drogą, która często tymczasowo uzupełnia pozycjonowanie w arsenale agencji marketingu sieciowego, są kampanie Pay Per Click, często nazywane linkami sponsorowanymi lub Adwords od głównego dostarczyciela usługi. Ich działanie polega na tym, że po wybraniu określonych fraz kluczowych i budżetu nasz baner reklamowy już po chwili zaczyna być wyświetlany na czele listy wyników Google, a przy odpowiednim skonfigurowaniu narzędzia płacimy jedynie za kliknięcia, a zatem za każdego zainteresowanego klienta. I w tym wypadku lepiej jednak przy zarządzaniu akcjami reklamowymi zdać się na fachowe rozwiązania wypracowane przez lata wśród profesjonalistów z branży.

Materiał partnera

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =