Kalendarz to doskonała reklama!

Image

Każde przedsiębiorstwo niezależnie czy małe czy duże potrzebuje skutecznej i atrakcyjnej kampanii marketingowej. Jest to bowiem najtrafniejszy sposób aby pozyskać nowych klientów i zapewnić lojalność już istniejących. Wielu przedsiębiorców przeraża jednak potencjalny koszt takiej kampanii. Niepotrzebnie, gdyż jest sposób aby była ona trafiona, efektywna oraz tania.

Każde przedsiębiorstwo niezależnie czy małe czy duże potrzebuje skutecznej i atrakcyjnej kampanii marketingowej. Jest to bowiem najtrafniejszy sposób aby pozyskać nowych klientów i zapewnić lojalność już istniejących. Wielu przedsiębiorców przeraża jednak potencjalny koszt takiej kampanii. Niepotrzebnie, gdyż jest sposób aby była ona trafiona, efektywna oraz tania.

Zalety kalendarzy firmowych

Kalendarz bez względu na formę w jakiej zostanie wykonany ma tą niewątpliwą zaletę, że jest prezentem subtelnym, nie narzucającym się i pozornie niezobowiązującym. Klient, który zostanie obdarowany takim podarunkiem nie jest stawiany w sytuacji dłużnika, która może być dla wielu niekomfortowa, a jednocześnie poczuwa się do swoistej lojalności wobec danej firmy. O jej istnieniu przypomina mu codziennie logo, znak firmowy danego przedsiębiorstwa umieszczony na kalendarzu w widocznym miejscu. To kolejna zaleta kalendarzy. Z racji ich charakteru, korzystamy z nich właściwie codziennie. Zwłaszcza w firmie, gdzie co chwilę musimy pamiętać o spotkaniu biznesowym, zebraniu czy innego typu obowiązkach. Efektem logo naszego przedsiębiorstwa jest w jakimś sensie nieustannie obecne w świadomości obdarowanego klienta. Ostatecznie kalendarz, jeżeli jest starannie i nowocześnie wykonany pełni funkcje dekoracyjną i jest gadżetem wysoce użytkowym.

Wybrać najlepszy kalendarz

Kalendarz bez względu na to czy jest w formie ściennej czy książkowej powinien być przede wszystkim wykonany elegancko i być na tyle trwały aby mógł służyć okrągły rok. Kalendarze ścienne mają wyższy walor dekoracyjny, są widoczne dla większej liczby osób, które przemieszczają się po biurze oraz pozwalają na wykorzystanie większej powierzchni pod treść reklamową czy umieszczenie logo naszej firmy. Jest też nieco tańszy, zwłaszcza przy zamówieniu większej ilości sztuk. Z kolei kalendarz książkowy uznawany jest za bardziej elegancki i funkcjonalny upominek. Oprócz samego kalendarza zawiera zazwyczaj szereg pożytecznych informacji, jak kody kierunkowe miast, mapę Polski, notatnik czy książkę adresową. Dzięki temu mamy gwarancje, że obdarowana osoba będzie z niego korzystać częściej i chętniej. Jego wadą jest to, że kalendarz tego typu jest zwykle używany tylko przez jedną osobę. Dlatego jeśli decydujemy się na tą formę reklamy naszej firmy powinna być ona skierowana do osoby decyzyjnej, najważniejszej w danym przedsiębiorstwie. Formułą pośrednią są kalendarze na biurko, które są spersonalizowane ale widoczne dla wszystkich osób znajdujących się w biurze.

Kalendarz można zamówić w drukarni:

DrukPolska

http://drukpolska.pl
Tel. 61 25 02 400
E-mail: info_(at)_drukpolska.pl

ul. Sprzeczna 9
62-002 Suchy Las

Zapraszamy
Pon-Pt: 8:00 - 16:00

Artykuł sponsorowany

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =