Kto wybuduje rondo?
Dwie firmy są chętne na budowę skrzyżowania o ruchu okrężnym na ul. Energetyków i Solidarności. Miasto na zadanie chce przeznaczyć maksymalnie 4 519 200,69 zł brutto.
Do wykonania zadania zgłosiły się dwa podmioty:
1) Konsorcjum: PBI Infrastruktura z Kraśnika i PBI WMB Sp. z o. o z Sandomierza proponując cenę brutto 3 975 124,66 zł,
2) Skanska S.A. z Warszawy wyznaczając cenę brutto: 4 894 214,30 zł.
Obie firmy dają gwarancję i rękojmię na 8 lat. Termin wykonania zamówienia upłynąłby 1 sierpnia 2018 r.
Jest to element inwestycji, która związana jest z powstaniem łącznika do obwodnicy Stalowej Woli i Niska. Budowa ronda wchodzi w skład dużego projektu, który został dofinansowany przez Podkarpacki Urząd Marszałkowski. Jego realizacja pozwoli na lepszą dostępność transportową w ruchu drogowym na terenie miasta.
W ramach tej inwestycji zostanie zrobiona m.in. kanalizacja deszczowa, zostanie przebudowana sieć: wodociągowa, ciepłownicza, teletechnicznej. Wykonawca zajmie się robotami związanymi z budową drogi, a także ułożeniem chodników, malowaniem nawierzchni i ustawieniem znaków drogowych. Pojawi się również nowe oświetlenie drogowe.
Komentarze
Marek. I tak powinno być napisane powyżej:turbo rondo na ul. Energetyków, które tunelem połączy dwie części miasta leżące po dwoch stronach torów.
Widać że ogrom inwestycji w naszym mieście przeraża lemingów ale zamiast się cieszyć to głupie szczekanie. Ale jak mówią psy szczekają a karawana jedzie dalej.
do adam, widzę że nie znasz się na rysunku technicznym przecież wyraźnie jest narysowane że to rondo poprzez ten lasek przy mleczarni będzie się łączyć z ulicą GRABSKIEGO , tunelem pod torami.
W którym miejscu powstanie to rondo? Gdzie ul. Solidarności styka się z ul. Energetyków. Przecież te ulice biegną do siebie równolegle.
Lepiej zakończ luciuszu rozkopane w stalowej woli inwestycje a później zabieraj się za następne . Już narobiłeś burdelu . Ale co wymagać można od prezydenta który z zawodu jest dyrektorem po socjologi
A idz Pan w ciul robia budowe na pokaz ze niby cos robia i tak ciagna budowe na pokaz przez rok a czlowieka krew zalewa i bezyne pali przez matolow
Skanska taka firma że opierdzielają się ile mogą 1 osoba na budowie i robią rk gowniane turbo rondo które można zrobić 10 osobami w 2 tygodnie po 6h z palcem w zadku.
Szkoda strzepic ryja tylko rozkopują drogę bezsensu zamiast pierdyknac gdzies za domami druga droge w kierunku Niska obok torow czy gdzies w lesie
Skanska taka firma że opierdzielają się ile mogą 1 osoba na budowie i robią rk gowniane turbo rondo które można zrobić 10 osobami w 2 tygodnie po 6h z palcem w zadku.
Szkoda strzepic ryja tylko rozkopują drogę bezsensu zamiast pierdyknac gdzies za domami druga droge w kierunku Niska obok torow czy gdzies w lesie
róznica w cenie to prawie 1 milion
dosc duza róznica jak na zakres robót
ale dobrze ze cos sie w tej kwesti rusza bo o tej inwestycji to juz lata słychac
Skanska powinna dostać kontrakt, bo to profesjonalna firma a to konsorcjum to nikt o nich nie słyszał
@janek
A co mnie Mielec obchodzi? Zamiast budować wieże z Maryjką mogliby most zbudować. Nauczyli się tam, że wszystkie drogi im marszałek buduje, a ty tylko te bzdury powtarzasz. Obwodnica Mielca zbudowana ze środków wojewódzkich,most na Wiśle, przebudowany układ drogowy na koszt - a jakże - województwa. W Stalowej Woli by nie narzekano, gdyby środki były dysponowane równomiernie. Na protest radnych sejmiku przeciwko takiemu faworyzowaniu miasta rodzinnego marszałka zaczęto im zarzucać, że po drugie stronie Sanu niczego nie ma. Oczywiście, że jest - kilka tysięcy hektarów nieużytków do zagospodarowania, przez środek których będzie przebiegać S74.
Co z tego, że mamy więcej mostów, jeśli układ drogowy jest niewydolny? Byłeś kiedyś na ul. Brandwickiej? To się wybierz i zobacz na własne oczy sznur samochodowy od obwodnicy aż za most na Sanie.
Jak sam zauważyłeś, ruchu między Sezamem a Brandwicą nie ma i nie będzie, bo ta droga nie istnieje 😂 Cały tranzyt z ul. Przemysłowej jedzie ul. KEN, bo na ul. Klasztornej obowiązuje zakaz ruchu ciężarówek. No ale przecież Ty mieszkasz na Staszica, więc Ciebie problemy komunikacyjne innej części miasta nie interesują.
Ten ciąg drogowy rozsądnie skomunikowałby tereny huty, okolice ul. Przemysłowej, ul. Okulickiego, obwodnicę miasta, planowaną S74 z miejscowościami za Sanem.
No ale 150 mln poszło się...
Janek, jednak to nasz projekt był na liście do dofinansowania, a tamten na rezerwowej. Z tego co pamiętam to była decyzja miasta, żeby z niego zrezygnować. Inne miasta też mają pilne potrzeby, sugerujesz że powinniśmy oddać im pieniądze przypadające na Stalową Wolę? Mielec wcześniej dostał pieniądze na obwodnicę też w drodze wojewódzkiej (ponad 150 mln) i zbudowali obwodnicę mimo iż brak kolejnego mostu był dla nich takim problemem?
Co do Przemysłowej to piszesz bzdury. Tranzyt tam nie jedzie, bo cały ruch z drogi wojewódzkiej 871 (z Tarnobrzega) jedzie przez przez wiadukt na rondo i na Aleje. Po budowie obwodnicy będzie tak samo. Mając połączenie Sezam - Przemysłowa - Most na Sanie to TIRy omijałyby centrum.
Po wybudowaniu do końca obwodnicy tranzytu dzięki takiem połączeniu nie byłoby na KEN, Alejach i Brandwicy. A tak będziemy mieli obwodnice, a i tak tiry będą jechały przez centrum miasta.
Tragiczna decyzja i tyle. Nowe tereny pod inwestycje, wygoda kierowców i spokój od tirów w centrum miasta poszły gdzie indziej.
Uwaga płatny trollu, hejterze i pożyteczny idioto!
Pora spektakl pełen jadu, nienawiści i chamstwa rozpocząć.
Pieniądze pod bankomatem w Metalowcu. Jak zwykle!
Ten sam urząd wojewódzki, który skreślił projekt budowy nowego ciągu drogowego od Sezamu aż do Brandwicy? Co się stało z zapewnioną kwotą 150 mln złotych na realizację tego projektu? Dlaczego mosty mieleckie są ważniejsze, niż stalowowolskie? Bo marszałek traci poparcie w mieście rodzinnym z powodu zanieczyszczeń powietrza z jednej z fabryk?