11 chętnych na budowę obwodnicy
Jedenastu wykonawców jest zainteresowanych zaprojektowaniem i budową obwodnicy Stalowej Woli i Niska w ciągu drogi krajowej nr 77 Lipnik - Przemyśl, o dł. około 15,3 km. Wszyscy zaoferowali: zrealizowanie inwestycji w 34 miesiące i 10-letni okres gwarancji.
Najniższą ofertę złożyło konsorcjum firm z Liderem Mostostal Warszawa S.A. oferując wykonanie zadania za kwotę 199 189 315,22 zł brutto. Najwyższą ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o. - 288 471 360,62 zł brutto. Kolejnym etapem będzie badanie i ocena ofert. Najkorzystniejsza oferta wybrana zostanie na podstawie 3 kryteriów: ceny, terminu realizacji i okresu gwarancji jakości. Po wyborze najkorzystniejszej oferty całe postepowanie zostanie przekazane do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych celem kontroli uprzedniej. Po pozytywnym wyniku kontroli, możliwe będzie podpisanie umowy z Wykonawcą.
Przypomnijmy, że w pierwszym etapie postępowania na zaprojektowanie oraz wybudowanie obwodnicy miasta Stalowej Woli i Niska złożonych zostało 19 wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożone wnioski zweryfikowano pod kątem spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamieszczonych w ogłoszeniu o zamówieniu, m.in. pod kątem posiadanego potencjału, którego minimalny poziom określono w ogłoszeniu o zamówieniu. Zamawiający ocenił także zdolność wykonawców do należytego wykonania zamówienia w szczególności do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia. W drugim etapie postępowania przetargowego do złożenia ofert zaproszonych zostało 18 wykonawców.
Początek projektowanej obwodnicy zlokalizowany jest ciągu drogi krajowej w miejscu skrzyżowania ulic Podskarpowej i Chopina w miejscowości Stalowa Wola. Koniec zaś stanowi włączenie obwodnicy do istniejącej DK77 w m. Przędzel przed węzłem "Rudnik", stanowiącym połączenie projektowanej obwodnicy z drogą ekspresową S19 (docelowo po wybudowaniu drogi ekspresowej - włączenie do węzła „Rudnik”).
Inwestycja realizowana będzie w systemie „projektuj i buduj”. Zadaniem wyłonionego w przetargu wykonawcy będzie, przed przystąpieniem do prac budowlanych, opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych pozwalających na realizację inwestycji. Rozpoczęcie robót budowlanych planowane jest na początek 2019r., zakończenie najwcześniej w II kwartale 2021 r.
Komentarze
Gdzie znajdę plan przebiegu tej obwodnicy? Bo nie wiem czy opłaca się inwestować w moją działkę czy sobie odpuścić z kosztownymi pracami.
do marcepan, lemingu wszystko ci się pomyliło SZLĘZAK z budową tej obwodnicy był tak nie skuteczny jak malutkie dziecko z przedszkola. Tacy analfabeci jak ty najlepiej zrobią jak będą cichutki siedzieć bo się strasznie kompromitujesz.
HA,HA,HA,HA
cos ci sie pomylilo z tymi podziekowaniami, bo one naleza sie Szlezakowi. Jak chcesz za cos dziekowac płezydętowi, to najwyzej za zadluzanie miasta i otwarcie spozywczego po remoncie.a i bym zapomnial, za coraz wieksze echo. Bo mlodzi ludzie masowo sie ewakuluja z tego pisogrodu bez perspektyw.
Obwodnica po co,Vivo też po co,też piękne tereny,działki,też przepiękne tereny,osiedle Pławo,rzeczywiście rozjadą TIRy!
Nikomu nie potrzebna? To zamieszkaj przy Alejach, Energetyków bałwanie skończony!!
To najbardziej WYCZEKIWANA inwestycja.
Dziękujemy prezydencie Nadbereżny!
~suweren - w pełni popieram to co napisałeś.
ludzie się ockną jak już będzie za późno - przebieg tej 'obwodnicy' to katastrofa.
to już taki Grębów ma lepszą lokalizację obwodnicy.
widać tam mądrzejsi urzędują....
Moja działka !!!!!!!!!!!!!
Wreszcie widać światełko w tunelu. Stalowa Wola dobrze skomunikowana za światem a na osiedlach więcej ciszy. Na ten porządek czekają tysiące mieszkańców. Tak trzymać.
Mam nadzieję, że ta nikomu w mieście nie potrzebna droga tranzytowa dla garstki tirów, szumnie nazywana obwodnicą, zostanie zaprojektowana i wykonana tak, aby była jak najmniej uciążliwa dla kilku tysięcy ludzi z osiedli Skarpa i Poręby, którzy teraz mają piękny widok na tereny zielone miasta a za kilka lat uszczęśliwi się ich smrodem i hałasem. No ale czego mają mieć lepiej niż Ci z Alei.... Nie wspominając o tych działkowcach, którzy zostaną. Trzeba koniecznie przypilnować, żeby w dokumentacji projektowej znalazły się m.in. ekrany dżwiękochłonne na całej długości drogi przez miasto. Widzieliście gdzieś w kraju obwodnicę, która przebiega u podnóża dużych osiedli mieszkaniowych?. O otwarciu się miasta na tereny rekreacyjne nad Sanem możemy pomału zapomnieć.
Łapy precz od Lasów Janowskich!
To dlatego staroście potrzebny jest nowy samochód.
Po nowej obwodnicy nie będzie jeździł starym samochodem.
To dlaczego tak wcześnie zostały przeciętne wstengi, z całą tą szopką?