Stalowa Wola dostała dofinansowanie na rewolucję komunikacyjną. Będzie nowe turborondo, centrum przesiadkowe i nowe autobusy.
- Otrzymaliśmy rekordowe dofinansowanie w wysokości blisko 37 milionów złotych, dzięki czemu dokonamy pozytywnej rewolucji w komunikacji miejskiej! Wspólnie z partnerami samorządowymi zainwestujemy ponad 52,5 mln zł!- informuje prezydent Lucjusz Nadbereżny.
Stalowa Wola, jako lider projektu Mobilny MOF, otrzyma gigantyczne dofinansowanie w wysokości blisko 37 mln zł.
Cały projekt ma kosztować 52,5 mln zł. Z pieniędzy tych miasto zakupi 19 nowych autobusów, w tym 10 elektrycznych. Powstanie też turborondo prowadzące do strefy gospodarczej w ul. Energetyków i centra przesiadkowe, elektroniczny system informacji pasażerskiej, a także ścieżki rowerowe.
Projekt prowadzony jest przy współpracy z Niskiem, Pysznicą i Zaleszanami i obejmuje również przystanki wraz z parkingami oraz ścieżki rowerowe w terenie.
deficytową firme pod przywództwem splajtowanego sklepikarza po tajnych kompletach doposaża się za 20 mln z podatków miejskich i 30 mln z podatków państwowych, nie ma kto tym jeździć, bo ludzie w wieku produkcyjnym spieprzają, powodzenia
należy praktycznie i mądrze zaplanować tę inwestycję,bo już niedługo komunikacja miejska będzie za free dla wszystkich ze względu na smog(realne oszczędności też to wymuszą)
Tym GŁOŚNIEJ więc apeluję żeby ekonomicznie i praktycznie te pieniądze zainwestować w PRZYSZŁOŚĆ Stalowej Woli i okolic...
Mieszkancy maja i beda mieli w doopie te wasze autobusy. Po Stalowce jezdzi sie autem, wlasnym rowerem albo chodzi na piechote.
Kto was w szkole przepuszczal, stratedzy od siedmiu bolesci.
Będzie planowany NOWY PRZYSTANEK MZK W CHARZEWICACH PRZY SAMYM PRZEJEŹDZIE KOLEJOWYM (drugim przejeździe kolejowym, tym bliżej Agatówki) między Rozwadowem a Agatówką, czyli przy już zakontraktowanym i w myśl kontraktu wybudowanym za 2 lata PERONIE Z PRZYSTANKIEM DLA POCIĄGÓW POŚPIESZNYCH i dlatego dzięki temu miejski autobus z Niska do Agatówki (niedługo dzięki wspominanemu w powyższym artykule programowi MOF również do Zaleszan) dowiezie na pociągi pośpieszne. A kursów miejskich autobusów w stronę Agatówki i Zaleszan będzie dużo, więc nie trzeba będzie długo czekać na pociąg pośpieszny przy peronie czy na autobus miejski po przyjeździe pociągu pośpiesznego.
LICZBA KURSÓW MIEJSKICH AUTOBUSÓW z Niska do Zaleszan będzie DUŻO większa niż obecnie z Niska do Agatówki, czyli będzie ŚREDNIO CO PÓŁ GODZINY, więc jeśli ktoś będzie chciał pojechać pośpiesznym pociągiem z Charzewic do Warszawy Centralnej, dokąd po remontach linii kolejowych Rozwadów - Lublin i Lublin - Warszawa BĘDZIE MOŻNA dojechać w 3 GODZINY, a nie jak teraz z Pilchowa do Warszawy w 4 GODZINY, to będzie mógł wygodnie pojechać miejskim autobusem relacji Nisko - Zaleszany za parę zł i potem w 3 godziny do Warszawy Centralnej, a że ma być DZIENNIE minimum 4 pary pośpiesznych pociągów z Rzeszowa przez Tarnobrzeg, CHARZEWICE, LUBLIN i do WARSZAWY, a docelowo nawet 6 lub 7, z czego większość tych pośpiesznych pojedzie bezpośrednio przez Warszawę nawet dalej, np. do Szczecina PRZEZ POZNAŃ, do Piły przez Bydgoszcz oraz na Hel przez Gdańsk Osowę i Gdynię, to będzie SUPER.
Gdy będzie 6 lub 7 par pośpiesznych dziennie z Charzewic, to na pewno 1 para planowana jest przez Lublin do Białegostoku i być może nawet dalej do Ełku i Olsztyna, ale w takiej relacji raczej z pominięciem Warszawy, żeby było szybciej do Białegostoku.
To wszystko, co dotyczy wymienionych pociągów pośpiesznych oraz peronu z przystankiem kolejowym w Charzewicach, po remontach kolejowych odcinków Stalowa Wola Rozwadów - Lublin i Lublin - Warszawa, czyli najwcześniej w rozkładzie jazdy 2020/2021.
Hahahaaaa z jednej strony "marszrutki" a tu teraz autobusy i jakieś centrum? a konkrety? skąd wiadomo że to będzie sukces? na razie widzę tylko że do 20 baniek PiS dokłada 30 ale te 20 poleci z naszych podatków...czy my czasami nie stajemy się jakimś poligonem doświadczalnym?
Panie Nadbereżny ja tylko gwoli przypomnienia, na początku swego urzędowania zakrzyknął pan, że nie chce w Stalowe Woli "azylantów" lecz oczekuje "repatriantów"! Pytam ile rodzin pan już sprowadził(zaprosił do osiedlenia się w mieście) ewentualnie dla ilu czyni pan starania i na jakim są etapie? Czas szybko ucieka a repatriant w stepie czeka! Proszę wyjść z kręgu obietnic do konkretów!
Ale był już ten artykuł rok temu. To taki kotlet wyjęte z lodówki. Co wam to da pisanie. Jak wiadomo że nic nie kupimy bo to jedna wielka ściema.
Podstawowy argument... klient. Kogo chcecie wozić?
Do Zaleszany co 30 min. Heee. Jotka i HansTrans jak to przeczyta to zawału dostanie.
Peron w CharEwixach. I co jeszcze. Dopiero pisaliśmy o remoncie Rozwadow dworzec i co?
Ale. Powodzenia w wydawaniu unijnych pieniędzy. Przed wczoraj premier pomogła nam je zdobyć w większej puli
Ja proponuję 0 złotych.
Zamknijcie wreszcie to nierentowne przedsiębiorstwo jakim jest dawny "MKS" Prywaciarze szybko rozwiążą problemy.
Przecież większość tych autobusów jeździ pusta lub praktycznie pusta- nie licząc godzin szkolnych.
Ja proponuję 0 złotych.
Zamknijcie wreszcie to nierentowne przedsiębiorstwo jakim jest dawny "MKS" Prywaciarze szybko rozwiążą problemy.
Przecież większość tych autobusów jeździ pusta lub praktycznie pusta- nie licząc godzin szkolnych.
@olga
Jakie znowu rowery miejskie? Przecie wojna idzie, podobno, więc już tylko aby się gdzie prześcieradłem nakryć... A wtedy, jak już przyjdzie, no, ta wojna, to przecie do schronu nie zdąży... Wtedy faktycznie jeno prześcieradło narzucić... :-)
A może lepiej zainwestujmy wszystko w rowery miejskie? Ponoć ma być wojna to napęd elektryczny nie zda egzaminu - no przeczytałam artykuł o schronach na wypadek wojny na SM i dedukuję.
BĘDZIE PLANOWANY NOWY PRZYSTANEK MZK W CHARZEWICACH PRZY SAMYM PRZEJEŹDZIE KOLEJOWYM MIĘDZY Rozwadowem a Agatówką, czyli przy wybudowanym za 2 lata peronie dla pociągów pośpiesznych i dlatego dzięki temu miejski autobus z Niska do Agatówki, a niedługo do Zaleszan dowiezie na pociągi pośpieszne. A kursów miejskich autobusów w stronę Agatówki będzie dużo, więc nie trzeba będzie długo czekać na pociąg przy peronie czy na autobus przy przyjeździe pociągu.
Liczba miejskich autobusów z Niska do Zaleszan będzie większa niż obecnie z Niska do Agatówki, czyli będzie ŚREDNIO CO PÓŁ GODZINY, więc jeśli ktoś będzie chciał pojechać pośpiesznym pociągiem z Charzewic do Warszawy Centralnej, dokąd po remontach linii kolejowych Rozwadów - Lublin i Lublin - Warszawa BĘDZIE MOŻNA dojechać w 3 godziny, a nie jak teraz z Pilchowa do Warszawy w 4 godziny, to będzie mógł wygodnie pojechać miejskim autobusem relacji Nisko - Zaleszany za parę zł i potem w 3 godziny do Warszawy, a że ma być DZIENNIE minimum 4 pary pośpiesznych z Rzeszowa przez Charzewice, LUBLIN I DO WARSZAWY, a docelowo nawet 6 lub 7, z czego większość tych pośpiesznych pojedzie bezpośrednio przez Warszawę nawet dalej, np. do Szczecina PRZEZ POZNAŃ, do Piły przez Bydgoszcz oraz na Hel przez Gdańsk Osowę i Gdynię, to będzie SUPER.
Gdy będzie 6 lub 7 par pośpiesznych dziennie z Charzewic, to na pewno 1 para planowana jest przez Lublin do Białegostoku i być może nawet dalej do Ełku i Olsztyna, ale raczej wtedy z pominięciem Warszawy.
To wszystko po remontach kolejowych, czyli najwcześniej w rozkładzie jazdy 2020/2021.
Już raz miasto zrobiło "konkretny" biznes z gminami z tymi samymi z którymi teraz ma to powtórzyć. Zakupiono 8 nowych MAN-ów dla miejskiej komunikacji, to także była rewolucyjna sprawa. I tak popatrzmy gdzie te autobusy jeżdżą, kto ich widział w ościennych gminach? Ostrożnie z tym entuzjazmem bo można się przegrzać. Ile z tych milionów trafi do gmin?
Komentarze
deficytową firme pod przywództwem splajtowanego sklepikarza po tajnych kompletach doposaża się za 20 mln z podatków miejskich i 30 mln z podatków państwowych, nie ma kto tym jeździć, bo ludzie w wieku produkcyjnym spieprzają, powodzenia
należy praktycznie i mądrze zaplanować tę inwestycję,bo już niedługo komunikacja miejska będzie za free dla wszystkich ze względu na smog(realne oszczędności też to wymuszą)
Tym GŁOŚNIEJ więc apeluję żeby ekonomicznie i praktycznie te pieniądze zainwestować w PRZYSZŁOŚĆ Stalowej Woli i okolic...
Mieszkancy maja i beda mieli w doopie te wasze autobusy. Po Stalowce jezdzi sie autem, wlasnym rowerem albo chodzi na piechote.
Kto was w szkole przepuszczal, stratedzy od siedmiu bolesci.
Będzie planowany NOWY PRZYSTANEK MZK W CHARZEWICACH PRZY SAMYM PRZEJEŹDZIE KOLEJOWYM (drugim przejeździe kolejowym, tym bliżej Agatówki) między Rozwadowem a Agatówką, czyli przy już zakontraktowanym i w myśl kontraktu wybudowanym za 2 lata PERONIE Z PRZYSTANKIEM DLA POCIĄGÓW POŚPIESZNYCH i dlatego dzięki temu miejski autobus z Niska do Agatówki (niedługo dzięki wspominanemu w powyższym artykule programowi MOF również do Zaleszan) dowiezie na pociągi pośpieszne. A kursów miejskich autobusów w stronę Agatówki i Zaleszan będzie dużo, więc nie trzeba będzie długo czekać na pociąg pośpieszny przy peronie czy na autobus miejski po przyjeździe pociągu pośpiesznego.
LICZBA KURSÓW MIEJSKICH AUTOBUSÓW z Niska do Zaleszan będzie DUŻO większa niż obecnie z Niska do Agatówki, czyli będzie ŚREDNIO CO PÓŁ GODZINY, więc jeśli ktoś będzie chciał pojechać pośpiesznym pociągiem z Charzewic do Warszawy Centralnej, dokąd po remontach linii kolejowych Rozwadów - Lublin i Lublin - Warszawa BĘDZIE MOŻNA dojechać w 3 GODZINY, a nie jak teraz z Pilchowa do Warszawy w 4 GODZINY, to będzie mógł wygodnie pojechać miejskim autobusem relacji Nisko - Zaleszany za parę zł i potem w 3 godziny do Warszawy Centralnej, a że ma być DZIENNIE minimum 4 pary pośpiesznych pociągów z Rzeszowa przez Tarnobrzeg, CHARZEWICE, LUBLIN i do WARSZAWY, a docelowo nawet 6 lub 7, z czego większość tych pośpiesznych pojedzie bezpośrednio przez Warszawę nawet dalej, np. do Szczecina PRZEZ POZNAŃ, do Piły przez Bydgoszcz oraz na Hel przez Gdańsk Osowę i Gdynię, to będzie SUPER.
Gdy będzie 6 lub 7 par pośpiesznych dziennie z Charzewic, to na pewno 1 para planowana jest przez Lublin do Białegostoku i być może nawet dalej do Ełku i Olsztyna, ale w takiej relacji raczej z pominięciem Warszawy, żeby było szybciej do Białegostoku.
To wszystko, co dotyczy wymienionych pociągów pośpiesznych oraz peronu z przystankiem kolejowym w Charzewicach, po remontach kolejowych odcinków Stalowa Wola Rozwadów - Lublin i Lublin - Warszawa, czyli najwcześniej w rozkładzie jazdy 2020/2021.
i kto będzie jeździł tymi autobusami jak mieszkańców ubywa??? gdzie działania pro rozwojowe.
Hahahaaaa z jednej strony "marszrutki" a tu teraz autobusy i jakieś centrum? a konkrety? skąd wiadomo że to będzie sukces? na razie widzę tylko że do 20 baniek PiS dokłada 30 ale te 20 poleci z naszych podatków...czy my czasami nie stajemy się jakimś poligonem doświadczalnym?
Panie Nadbereżny ja tylko gwoli przypomnienia, na początku swego urzędowania zakrzyknął pan, że nie chce w Stalowe Woli "azylantów" lecz oczekuje "repatriantów"! Pytam ile rodzin pan już sprowadził(zaprosił do osiedlenia się w mieście) ewentualnie dla ilu czyni pan starania i na jakim są etapie? Czas szybko ucieka a repatriant w stepie czeka! Proszę wyjść z kręgu obietnic do konkretów!
Ale był już ten artykuł rok temu. To taki kotlet wyjęte z lodówki. Co wam to da pisanie. Jak wiadomo że nic nie kupimy bo to jedna wielka ściema.
Podstawowy argument... klient. Kogo chcecie wozić?
Do Zaleszany co 30 min. Heee. Jotka i HansTrans jak to przeczyta to zawału dostanie.
Peron w CharEwixach. I co jeszcze. Dopiero pisaliśmy o remoncie Rozwadow dworzec i co?
Ale. Powodzenia w wydawaniu unijnych pieniędzy. Przed wczoraj premier pomogła nam je zdobyć w większej puli
Z emocji popuściłem w pampersa świeżym Nowoczesnym KODowanym gnojem@!!Na cześć UE i Ryżego Fuhrera
Ja proponuję 0 złotych.
Zamknijcie wreszcie to nierentowne przedsiębiorstwo jakim jest dawny "MKS" Prywaciarze szybko rozwiążą problemy.
Przecież większość tych autobusów jeździ pusta lub praktycznie pusta- nie licząc godzin szkolnych.
Ja proponuję 0 złotych.
Zamknijcie wreszcie to nierentowne przedsiębiorstwo jakim jest dawny "MKS" Prywaciarze szybko rozwiążą problemy.
Przecież większość tych autobusów jeździ pusta lub praktycznie pusta- nie licząc godzin szkolnych.
@olga
Jakie znowu rowery miejskie? Przecie wojna idzie, podobno, więc już tylko aby się gdzie prześcieradłem nakryć... A wtedy, jak już przyjdzie, no, ta wojna, to przecie do schronu nie zdąży... Wtedy faktycznie jeno prześcieradło narzucić... :-)
No dobra a masz pomysl skad wziac brakujace 15 MILIONÓW?
Znowu kredycik?
Szlezak potrafil zarabiac na wydatki, a ty?
Skorzystam jak będę miał gdzie jechać
Będzie miał kto jeździć tymi wspaniałymi wynalazkami. ? Czy to się opłaca?
Będzie miał kto jeździć tymi wspaniałymi wynalazkami. ? Czy to się opłaca?
Będzie miał kto jeździć tymi wspaniałymi wynalazkami. ? Czy to się opłaca?
Będzie miał kto jeździć tymi wspaniałymi wynalazkami. ? Czy to się opłaca?
Będzie miał kto jeździć tymi wspaniałymi wynalazkami. ? Czy to się opłaca?
Będzie miał kto jeździć tymi wspaniałymi wynalazkami. ? Czy to się opłaca?
Będzie miał kto jeździć tymi wspaniałymi wynalazkami. ? Czy to się opłaca?
Będzie miał kto jeździć tymi wspaniałymi wynalazkami. ? Czy to się opłaca?
jeśli to unijne pieniądze to nie chce tego, musimy trzymać się razem!
No ja widzę ze często nowe Mant jeżdżą czy do Gminy Pysznica czy również Niska
moze wiecej linii do szkoly kosciuszkowskiej?
A może lepiej zainwestujmy wszystko w rowery miejskie? Ponoć ma być wojna to napęd elektryczny nie zda egzaminu - no przeczytałam artykuł o schronach na wypadek wojny na SM i dedukuję.
Naprawdę ekstra! BĘDZIEMY SIĘ WOZIĆ PO KRÓLEWSKU!
BĘDZIE PLANOWANY NOWY PRZYSTANEK MZK W CHARZEWICACH PRZY SAMYM PRZEJEŹDZIE KOLEJOWYM MIĘDZY Rozwadowem a Agatówką, czyli przy wybudowanym za 2 lata peronie dla pociągów pośpiesznych i dlatego dzięki temu miejski autobus z Niska do Agatówki, a niedługo do Zaleszan dowiezie na pociągi pośpieszne. A kursów miejskich autobusów w stronę Agatówki będzie dużo, więc nie trzeba będzie długo czekać na pociąg przy peronie czy na autobus przy przyjeździe pociągu.
Liczba miejskich autobusów z Niska do Zaleszan będzie większa niż obecnie z Niska do Agatówki, czyli będzie ŚREDNIO CO PÓŁ GODZINY, więc jeśli ktoś będzie chciał pojechać pośpiesznym pociągiem z Charzewic do Warszawy Centralnej, dokąd po remontach linii kolejowych Rozwadów - Lublin i Lublin - Warszawa BĘDZIE MOŻNA dojechać w 3 godziny, a nie jak teraz z Pilchowa do Warszawy w 4 godziny, to będzie mógł wygodnie pojechać miejskim autobusem relacji Nisko - Zaleszany za parę zł i potem w 3 godziny do Warszawy, a że ma być DZIENNIE minimum 4 pary pośpiesznych z Rzeszowa przez Charzewice, LUBLIN I DO WARSZAWY, a docelowo nawet 6 lub 7, z czego większość tych pośpiesznych pojedzie bezpośrednio przez Warszawę nawet dalej, np. do Szczecina PRZEZ POZNAŃ, do Piły przez Bydgoszcz oraz na Hel przez Gdańsk Osowę i Gdynię, to będzie SUPER.
Gdy będzie 6 lub 7 par pośpiesznych dziennie z Charzewic, to na pewno 1 para planowana jest przez Lublin do Białegostoku i być może nawet dalej do Ełku i Olsztyna, ale raczej wtedy z pominięciem Warszawy.
To wszystko po remontach kolejowych, czyli najwcześniej w rozkładzie jazdy 2020/2021.
Już raz miasto zrobiło "konkretny" biznes z gminami z tymi samymi z którymi teraz ma to powtórzyć. Zakupiono 8 nowych MAN-ów dla miejskiej komunikacji, to także była rewolucyjna sprawa. I tak popatrzmy gdzie te autobusy jeżdżą, kto ich widział w ościennych gminach? Ostrożnie z tym entuzjazmem bo można się przegrzać. Ile z tych milionów trafi do gmin?
ZA TE KASE TO MOZNA METRO DO VIVO ZROBIC.