WORD wyznacza standardy obsługi

Modelowe rozwiązania dotyczące poziomu obsługi klientów, profesjonalizmu pracowników, dostępności usług oraz ich transparentności – to najkrótsze podsumowanie standardów, jakie wdraża Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu. O szczegółach wprowadzanych zmian na wspólnej konferencji prasowej mówili 9 grudnia 2013 roku Marszałek Województwa Podkarpackiego Władysław Ortyl oraz dyrektor WORD Lucjusz Nadbereżny.
9 grudnia w tarnobrzeskim WORD wystartował nowy system teleinformatyczny. Jego wprowadzenie ma podwyższyć poziom obsługi między innymi kandydatów na kierowców.
- To jest zmiana zasad przyjmowania rezerwacji miejsca na egzamin oraz samej obsługi egzaminowania. Są też inne nowości – nowe Biuro Obsługi Klienta, które wyznacza nowe standardy, nową jakość obsługi klientów. Mamy również usługi dotyczące możliwości rezerwacji egzaminów przez internet czy telefon. Jest również możliwość egzaminu próbnego na naszym placu egzaminacyjny czy próbnego egzaminu teoretycznego – mówi o nowościach w WORD Tarnobrzeg dyrektor Lucjusz Nadbereżny.
Rozwiązania, które wdrożone zostały w tarnobrzeskim WORD funkcjonują w bardzo niewielu ośrodkach w Polsce.
-Ta transparentność, dostępność tego WORD-u dla zdających jest faktem. Chciałbym, aby te zmiany zostały powielone w innych WORD –ach województwa podkarpackiego, na zasadzie przenoszenia dobrych praktyk, które tu mają już miejsce. Mam nadzieję, że to poprawi jakość i komfort zdających, poprawi też procent zdawalności – mówi marszałek Władysław Ortyl.
Uprzejmi pracownicy Biura Obsługi Klienta, umawianie egzaminów przez Internet i telefon, biletomat, który pozwala uniknąć kolejek i sprawnie załatwić sprawę - to tylko niektóre z udogodnień, jakie doceniają klienci tarnobrzeskiego WORD-u.
Wielką popularnością cieszy się sala symulacji egzaminu teoretycznego. Możliwości, jakie stworzono tu kandydatom na kierowców chwali Bartek Nizioł z Biłgoraja, który przygotowuje się do egzaminu.
- Jestem pierwszy raz, przyjechałem, żeby poćwiczyć na egzamin i widzę, że to świetna sprawa zobaczyć, jak to wygląda naprawdę. Pytania są trudne i trzeba się nauczyć do nich.
Dziennie tylko z tego udogodnienia korzysta w Tarnobrzegu około 50 kandydatów na kierowców i samych kierowców.
Przychodzą osoby, które chcą sprawdzić swoje umiejętności wiedzy teoretycznej po iluś latach korzystania z samochodu – też im chętnie udostępniamy taką możliwość – mówi kierownik Wydziału Szkoleń i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego tarnobrzeskiego WORD-u, Marek Ożga.
Około 2 tysiące osób co miesiąc podchodzi do egzaminów na prawo jazdy w tarnobrzeskim WORD-ie. Kolejne plany dyrektora tarnobrzeskiego WORD-u dotyczą wdrożenia systemu zarządzania jakością ISO 9001 oraz uzyskania certyfikatu systemu przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym, który zostanie przyznany przez niezależny ośródek certyfikujący.
Komentarze
Lucek i standardy, kóń by się uśmiał. Był występ Pazury, to teraz oni własny pokaz z kabaretem organizują. Co z łapówkarzami, jak się sprawa ma bo jakoś cicho w eterze?