Porozmawiajmy o Najważniejszym

Image

Akademickie spotkanie „Porozmawiajmy o Najważniejszym” zgromadziło około 600 osób. Gościem specjalnym był znany dziennikarz Krzysztof Ziemiec. Słuchacze mogli również usłyszeć o cudach eucharystycznych i spotkaniach egzorcysty z opętanymi…

Tematyka spotkania poświęcona była Eucharystii – czyli obecności żywego Jezusa Chrystusa we wspólnocie Kościoła oraz w świecie. Gościem specjalnym był Krzysztof Ziemiec (dziennikarz TVP1) i egzorcysta ks. Jacek Beksiński.

Wszystkich zgromadzonych, których liczba miło zaskoczyła organizatorów spotkania, przywitał dziekan WZNoS ks. Roman Sieroń. Rzadko się zdarza, by temat konferencji naukowej przyciągnął tak wiele osób, by trzeba było dostawiać dodatkowe krzesła, tak jak to się stało w przypadku tego spotkania. - Tak się składa, że dzisiaj obchodzimy święto Bazyliki św. Piotra. Nasze dzisiejsze spotkanie, tutaj w Stalowej Woli, połączy się z uroczystościami w Lublinie. Dzisiaj po południu wielki kanclerz KUL ks. arcybiskup Stanisław Budzik w Katedrze Lubelskiej będzie przewodniczył specjalnym modlitwom, spotkaniom środowisk naukowych archidiecezji lubelskiej, skupionych wokół tematu Roku Wiary. To nasze dzisiejsze spotkanie w obchody ogólnouniwersyteckie także się wpisuje – mówił dziekan ks. Roman Sieroń.

Cuda eucharystyczne

Pierwszym prelegentem był ks. Tadeusz Janda, który mówił na temat roli i znaczenia cudów eucharystycznych w życiu Kościoła. Kapłan skupił się na ewangelicznych słowach (ewangelia wg. św. Jana, rozdział 6) Jezusa, mówiące o tym, że kto będzie spożywał Jego ciało i pił Jego krew będzie miał życie wieczne. Wiele osób ma wątpliwości dotyczące właśnie tej przemiany. Co ciekawe, nawet sami uczniowie Jezusa Chrystusa niedowierzali jego słowom. - Wielu z nas może się zastanawiać, gdzie ta przemiana, przecież tego nie widać. Tym bardziej dzisiejsze społeczeństwo, my wszyscy jesteśmy ludźmi, którzy chcieliby tak wiele rzeczy sprawdzić, dotknąć, posmakować, jakoś zweryfikować empirycznie – mówił ks. Janda.

Dowody na to, że chleb i wino stają się ciałem i krwią można znaleźć w wielu cudach jakie się wydarzyły. Ks. Janda opowiedział o dowodach na tę przemianę. Pierwszy w historii taki cud odnotowano we Włoszech w miejscowości Lanciano w VIII wieku, gdzie podczas mszy świętej, kapłan wypowiedział słowa konsekracji, a hostia przemieniła się we fragment ciała ludzkiego, a wino w ludzką krew. Co ciekawe dopiero w 1970 r., zbadano tę cudowną eucharystię. Badania wykazały, że jest to fragment ludzkiego serca, krew jest natomiast grupy AB. Kolejny cud wydarzył się w 2008 r. w miejscowości Sokółka. Hostia, która spadła podczas udzielania komunii świętej, zgodnie z przepisami liturgicznymi umieszczona została w wypełnionym wodą vasculum, w którym miała się rozpuścić. Naczynie zamknięto w sejfie w zakrystii. Po tygodniu na zanurzonej Komunii Świętej znaleziono plamę wyglądająca jak krew. Jak się okazało po przeprowadzonych badaniach (przez 2 niezależnych patomorfologów) był to kawałek mięśnia. Ingerencji osób postronnych nie stwierdzono...

Moc i rola Eucharystii w posłudze egzorcysty

Posługę egzorcysty pełnić może wyznaczony przez biskupa ordynariusza i odpowiednio przygotowany kapłan. Jednym z dwóch egzorcystów, pracujących w naszej diecezji jest ks. ks. Jacek Beksiński. Jego opowieści o pracy, spotkaniach z opętanymi, aniołach i złych duchach można było wysłuchać tuż po prelekcji ks. Jandy.

Opętania to temat, który wielu kojarzy się z filmami „z dreszczykiem”. Te jednak zdarzają się coraz częściej, dlatego dąży się do tego, by w każdej diecezji był i działał choć jeden egzorcysta. Podczas spotkania można było dowiedzieć się, że niemal wszystkie opętania pojawiają się po wywoływaniu duchów…

Człowiek, który jest pod działaniem złego ducha nierzadko diagnozowany jest jako chory psychicznie, dopiero szczegółowe badania pozwalają stwierdzić, że jest opętany. Ks. Jacek Beksiński pomógł już wielu ludziom, pracował do niedawna w parafii w Ostrowcu Świętokrzyskim, teraz w Janowie Lubelskim. Zjeżdżają do niego ci, którzy sami nie radzą sobie ze swoim życiem, a on stara się sprawdzić, co tak naprawdę wydarzyło się w ich życiu. Zazwyczaj człowiek potrzebuje jedynie rozmowy, spowiedzi, przewodnictwa duchowego, opętania zdarzają się rzadko, ale gdy już są, trudno im zaradzić. - Kiedy ja mam odmawiać egzorcyzm, to się zdarza to tak dwa razy w miesiącu. W tym tygodniu miałem jeden raz – spokojnie, było bez manifestacji, bez przeszkód ponieważ ta osoba chciała, to siostry zakonne się modlą i wspomagają. Trzeba pamięta, że prawdziwe opętanie jest bardzo rzadkim wydarzeniem. Bardzo dużo ludzi przychodzi do egzorcysty, powiedziałbym 85% osób, które potrzebują rozmowy z kapłanem, potrzebują by ich wysłuchać, żeby obiektywnie ocenić tę sytuację – mówił ks. Jacek Beksiński.

Czasem mijają lata i regularne odprawianie egzorcyzmów przynosi małe efekty. Potrzeba wiele umiejętności, wiary, modlitwy wielu zaangażowanych osób, by wyzwolić kogoś spod wpływu szatana. Do księdza trafiają ludzie z całej diecezji, także ze Stalowej Woli. Zdarza się, że będąc pod wpływem działania „złego” demolują sprzęty, krzyczą, boją się i próbują uciec. Najświętszy sakrament jest dla nich tym, czego unikają, nie patrzą w oczy, próbują się izolować, czasem chcą pomocy, często jednak jej nie szukają wcale…

Krzysztof Ziemiec- człowiek wolny i szczęśliwy

Przyleciał z Warszawy do Rzeszowa samolotem, później przybył do Stalowej Woli autem. Witany entuzjastycznie zgromadził w auli uniwersyteckiej prawdziwe tłumy. Dziennikarz, który nie boi się mówić, żyć prawdą, opowiadać o swoich spotkaniach z Bogiem. Wciąż stara się iść przez świat uczciwie i zgodnie z ewangelią. Tak wychowuje wraz z żoną dwie córki i syna. Jego życie w pewnym momencie zdawało się załamać. Pożar mieszkania, straszny ból, poparzenia całego ciała, świadomość, że jest się od kogoś zależnym, że nie wszystko w życiu można zrobić po swojemu i samemu. Pomogła wiara, nadzieja, przyjaciele. Teraz ten znany dziennikarz „Wiadomości” jeździ po kraju, opowiada o swoich przeżyciach, relacjach z Bogiem, a także o dziennikarstwie, ludziach, z którymi pracuje na co dzień, o polityce i działaniu mediów w Polsce. Wciąż ma wiarę w ludzi i nie podoba mu się, kiedy próbuje się szufladkować i wrzucać wszystkich do jednego worka. Dziennikarze, aktorzy, celebryci też są różni, jedni dbają jedynie o swój wizerunek, który pokazują przez pryzmat dobroczynności, innym zależy jedynie na sławie i pieniądzach, są też tacy, którzy myślą o innych, działają cicho i bezgłośnie niosąc dobro. - Myślę, że jak jest coś dobrego, to dlaczego gdzieś to zatrzymywać i nie chwalić się tym przed innymi. Myślę też, że nie jest to zbyt dobre, jest to moje prywatne zdanie, że ktoś idzie z transparentem i wykrzykuje jakieś hasła, a w życiu prywatnym i zawodowym nie do końca te hasła są zgodne z tym co robi. Wyznaję zasadę, że raczej staram się swoim życiem pokazywać zasady, które wyznaję, a mówić o tym, to tak jak dziś, jeśli ktoś mnie o to spyta - mówił Krzysztof Ziemiec.

"Wszystko jest po coś"- tak uważa Ziemiec i o tym napisał w swojej książce pod tym samym tytułem. Publikacja doczekała się już nawet wznowienia. Wkrótce na rynek trafi kolejna, będąca sumą wywiadów ze znanymi ludźmi, którzy w życiu doświadczyli cierpienia, ale też z tego cierpienia umieli się podnieść. Ziemiec do dyskusji i rozważań zaprosił między innymi Ewę Błaszczyk i Eleni.

Spotkanie w KUL miało układ pytań i odpowiedzi. Te zadawał najpierw pomysłodawca i twórca spotkania ks. Mariusz Kozłowski, później szansę na rozmowę dostali zgromadzeni na sali studenci, parafianie z pobliskiego kościoła, słuchacze uniwersytetu III wieku, wszyscy przybyli na spotkanie mieszkańcy Stalowej Woli. Wiele „ale” mieli uczestnicy konferencji zwłaszcza co do prawdziwości przekazu medialnego dziennikarzy, polityki, pojawiły się nawet uwagi techniczne dotyczące dziennika TVP1. Dziennikarz wszystkie obiecał przekazać „komu trzeba”. Po spotkaniu Krzysztof Ziemiec podpisywał swoją książkę.

[MagPie]

Przewiń do komentarzy
























Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =
~lewy

Mam małe pytanko. Jak przebiegały egzorcyzmy na tym konklawe? Kto je odprawiał? Na zdjęciach widać dosyć młode osoby w przedziale 75+ z moherowymi berecikami. Na, którym zdjęciu jest "rus"? Jak sądzicie. Ja myślę, że to jegomość na przedostanim zdjęciu (ten w okularach). Pasuje mi on do jego wspaniałych wypowiedzi. Z gęby podobny zupełnie do nikogo. Napasiony, lecz nie z towarów z hipermarketu bo to grzech. Spotkanie odbyło się o 10 lub 12 w piątek. To jakim sposobem znalazło się tyle osób tam, które rzekomo pracują. Zapomniałem, wszyscy są już na emeryturach a ci młodsi w ramach zajęć studenckich na tzw. zaliczenie. Na pewno piątka murowana. Pozdrowienia szczególne dla "rusa". Chłopie jak cię czytam od razu mój humor jest poprawiony. Jesteś lepszy niż niejeden kabaret. Serio. Napiszcie jak tam te egzorcyzmy, bo normalnie nie mogę się doczekać. Pozdro

~Krzysiek

~VatyKlan @wiego nigdy nie zrozumie, ze naga prawda jest piekna pomimo brzydoty, a nie jest grzechem wspolzyc z ta sama plcia jak to czynia jego zyjacy pasterze prowadzac ich do piekla.

~VatyKlan

@wiego, nie zrozumiesz. Zachęcałem cię już to przeczytania i przeanalizowania poniższego tekstu. Zrozumiesz dlaczego nie rozumiesz. Wyjdź z konfesjonału. Świat jest naprawdę piękny bez watykańskiego boga.

"~VatyKlan
@wiego, już dawno udowodniono, że człowiek rodzi się BEZ BOGA, i trzeba mu w łeb wtłoczyć pewne uwarunkowania, sposoby zachowania i myślenia. Ograniczyć jego zdolność percepcji i syntezy do spraw "wyłącznie słusznych". To dzięki tej zasadzie Wierzący nie potrafi ocenić świata inaczej niż przez pryzmat religii. Po prostu brak mu konstrukcji myślowych pozwalających na inną percepcję niż ta po przez wiarę. W tej percepcji świat bez wiary lub Boga nie istnieje. Zaatakowany argumentami broni się do upadłego, a przyparty do muru wykazuje daleko posuniętą agresję. Powód jest bardzo prosty. Argument logiczny ( prawdziwy ) wywołuje u Wierzącego konflikt - sprzeczność wewnętrzną i burzy świat do którego został uwarunkowany - i bez którego jego własna psyche nie może istnieć. Dlatego Wierzący tak broni się przed logicznymi argumentami, i tak broni wiary i kościoła, ponieważ w przypadku braku tych czynników nastąpiłaby destrukcja jego osobowości. Co ciekawsze Wierzący odczuwa strach, nie strach przed Bogiem, ale strach przed DRUGIM CZŁOWIEKIEM MYŚLĄCYM INACZEJ. Strach ten spowodowany jest właśnie możliwością zachwiania konstrukcji osobowości Wierzącego. W efekcie Wierzący czuje się najlepiej ( najbezpieczniej ) w stadzie Wierzących, podejmuje wszelkie działania aby to stado zwiększyć, i wyeliminować osobniki myślące inaczej. Z tego powodu u Wierzących obserwuje się propagację wiary, która często przyjmuje formy skrajne. Fakt ten doskonale potrafi wykorzystać instytucja nadzorująca Wierzących, w naszym polskim przypadku jest to głównie Kościół Katolicki. Z tego powodu kładzie ona ogromny nacisk na tzw. edukację młodzieży w szkołach oraz na katolicką rodzinę. Są to miejsca w których URODZONY BEZ BOGA, obnażony i chłonny umysł dziecka, zostaje uwarunkowywany. Nie ma lepszej więzi emocjonalnej dziecka niż z rodzicami, a w późniejszym wieku z grupą rówieśników. Uwarunkowani rodzice przygotowują grunt. Później idzie do szkoły w której podobni mu również uczęszczają na tzw. religię. Jeśli nie to dziecko czuje się jak odszczepieniec od grupy - a w tym wieku dzieci są bezlitosne dla "odmieńców". Odpowiednio tresowane dziecko dorasta i staje się uwarunkowanym rodzicem. CYKL ZACZYNA SIĘ OD POCZĄTKU."

wiego

Zastanawiam się Krzysiu co ty podziwiałeś. To, że była piękna, czy to, że się myła publicznie obnażając sie. Pójdźmy dalej, zastanów się w jakim była stanie psychicznym skoro to robiła i czym moze sie kończyć taki ekshibicjonizm, bo chyba tego słowa należy urzyć. Ciekawe co byś powiedział i jak bys podziwiał starą babe lub faceta w takich okolicznościach? a może idąc dalej, taki sposób porannej toalety zaproponujesz wszystkim, którzy mają na to ochotę. Trzeba uruchomić fontannę przy MDK dla Krzysia!

~Krzysiek

~rus
Kiedy to spotkanie i gdzie?
Jeżeli coś podziwiasz to jednocześnie popierasz,prawda?


W sprawie spotkania czekam na odpowiedzi.

Pewnego razu w Rzymie w okolicy metra Cavur w bialy dzien okolo godziny 9-tej podziwialem naga dojzala dziewczyne myjaca bae zadnego skrepowania swoje cialo w fontanie.
Nikt jej nie przeszkadzal w tych czynnosciach tylko Polacy pracujacy w odleglosci pieciu metrow odniej mieli problem z oderwniem oczu od niej.
W Twoim rozumowaniu i katolikow oraz muzulmanow moze oznaczac, ze zgrzeszylem,
byl to widok wolnej i pieknej dziewczyny,
ktorego nikt z Was nie zobaczy ograniczjac czlowiekowi prawo.

W innym parku widzialem podobne zdarzenie z mezczyzna.




Podziwiajac cialo kobiet i mezczyzn nie oznacza, ze ma ktos zamiar z nimi wspolzyc.

~Krzysiek

~rus
To że świat jest piękny widze każdego dnia.
Jedynie ludzie go psują,mają eolną wole ale wykorzystują ją do złych celów.
Ty wszystko postrzegasz.zbyt dosłownie,pobieżnie.
Nie zagłębiasz sie w sedno.
Zacznij na początek od przyziemnych spraw-Nogi kobiety prowadzą do raju,nadążasz?
Dodano: 25 Lutego 2013 10:46:50



Odpowiedz.

A wiec wszystko wina dziury ?!




~rus bardzo dziekuje Tobie !

~rus

Kiedy to spotkanie i gdzie?Jeżeli coś podziwiasz to jednocześnie popierasz,prawda?

~VatyKlan

@rus, "Nogi kobiety prowadzą do raju,nadążasz? " - to już nie wiara w boga?

~Krzysiek

~rus




Dinozaury i mamuty wyginely bo nie mogly sie przystosowac do zmian klimatycznych
i tak oto we wspolczesnym swiecie w Stanach Zjednoczonych
po raz piewszy we wspolczesnej historii
za kadencji Prezydenta Obamy
dziecko ma legalnie wpisane w akcie urodzenia

dwie matki i jednego ojca, ktore zyja razem.





W imie jakiego prawa katolicy zabraniaja wolnosci i szczescia innym, jak Stworca na podobizne swoja stworzyl wszystkich ?

~rus

To że świat jest piękny widze każdego dnia.Jedynie ludzie go psują,mają eolną wole ale wykorzystują ją do złych celów.Ty wszystko postrzegasz.zbyt dosłownie,pobieżnie.Nie zagłębiasz sie w sedno.Zacznij na początek od przyziemnych spraw-Nogi kobiety prowadzą do raju,nadążasz?

~Krzysiek

Poniedziałek, 6 lutego 2012 r. godz. 09:52
CRISTO
ZASTANOWCIE SIE ZA KIM JESTESCIE .
ZA MNA CZY FALSZYWYMI SLUGAMI BOZYMI.
NIE ZAPOMINACIE PRZYPADKIEM O PRZYKAZANIACH ?



~rus ~.........

~ Krzysiek
Osobiscie podziwiam koscioly
dobrowadzone do ruiny,
w ktorych to szatanisci
i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow.


Odpowiedz.

Z waszych wpisow wynika , ze macie maly problem z czytaniem i tlumaczeniem faktow zachodzacych w przyrodzie i wzyciu politycznym oraz swiatopogladowym.

Wyraznie napisalem:
"Osobiscie podziwiam koscioly
dobrowadzone do ruiny,
w ktorych to szatanisci i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow."

Mam wiec do Was jako przedstawicieli inteligencji i wierzacych jedno pytanie,
gdzie jest napisane,
ze popieram takie zachowanie sekt z Wasza wlacznie ?



Jestem w trakcie organizacji spotkania na temat;

Wplyw wszechswiata i zmarlych na wspolczesnego czlowieka.



Bedziecie mogli wziasc udzial wszyscy w tej dyskusji bez wyjatku na wiare , znajdujac odpowiedzi na Wasze pytania.





Ponizej cytuje Wasze katolickie wypowiedzi pelne przemyslen i madrosci.






~.........
~ Krzysiek Osobiscie podziwiam koscioly dobrowadzone do ruiny, w ktorych to szatanisci i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow.

Trzeba było tak od razu napisać a nie mydlić oczu poprawnością. Czy podziwia Pan też satanistów którzy demolują cmentarze ?

A jeżeli podziwia Pan coś co jest doprowadzone do ruiny, proponuje wynająć dom na jakąś imprezę i dać wolną rękę imprezowiczom. Powinien być Pan zadowolony.

Zaczyna się Pana przykro czytać.
Dodano: 23 Lutego 2013 13:01:43



~rus
dzem,ty jakbyś miał takie przezycie jak Ziemiec to zwaliłbyś się w pory.Gdzie szukałbyś siły?Zero wartości dzisiaj,tylko nażreć się i tyle wiecie z tego życia
Dodano: 24 Lutego 2013 16:42:39

~rus
" Wielu bowiem postępuje jak wrogowie krzyża Chrystusowego, o których często wam mówiłem, a teraz mówię z płaczem. Ich losem - zagłada, ich bogiem - brzuch, a chwała - w tym, czego winni się wstydzić. To ci, których dążenia są przyziemne"-wczytajcie się dokładnie w dzisiejsze czytanie.Kto ma uszy niechaj słucha.Mądrej glowie dość po słowie,a głupiemu i referatu mało
Dodano: 24 Lutego 2013 17:30:48

~rus
Od podziwiania do popierania droga krótka.Potem od słów do czynów.Pdziwiasz i popierasz pedalstwo,Vatyklan też.Dlaczego poprzestajecie na słowach,czyńcie.Nie masz ochoty popróbować jak to jest poczuć czyjąś w swoim tyłku?Albo może sam masz ochote wydymać jakiegoś pana?Nie zatrzymuj się na słowach,działaj,nie po słowach was poznają lecz po czynach,może spłodzisz coś namacalnego a nie bezsensowne ble ble.Byłem przekonany że przyjdziesz i przywalisz krzyżem Ziemcowi.Ale miałbyś promocje,tutaj nie zaistniejesz
Dodano: 23 Lutego 2013 14:14:08

~rus
"Osobiscie podziwiam koscioly dobrowadzone do ruiny, w ktorych to szatanisci i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow"-panie czytasz pan czasem te swoje wypowiedzi?Chcesz pan wstrząsnąć w jakiś sposób kimś,tylko kim?Pozujesz pan na wielkiego myśliciela,może palnij pan jakimś kamieniem w kościół w Stalowej.Więcej zła nie ma wokoło niż tylko od księży?Pofikaj może filozofie na wysokie ceny na unie na banki na żydostwo.Zaraz morde ukręciliby ci
Dodano: 23 Lutego 2013 13:43:00

~rus
Jakbyście mieli takie przeżycie jak Ziemiec to ciekawe czy mielibyście kogoś koło siebie żeby wam pomógł.Pewnie nie,bo stawiacie nie na to co trzeba.Wasze życie jest jałowe i nie macie nawet o czym wypowiedzieć się.Widzicie tylko czubek swojego nosa,egoiści
Dodano: 24 Lutego 2013 19:58:04

~Krzysiek

Poniedziałek, 6 lutego 2012 r. godz. 09:52
CRISTO
ZASTANOWCIE SIE ZA KIM JESTESCIE .
ZA MNA CZY FALSZYWYMI SLUGAMI BOZYMI.
NIE ZAPOMINACIE PRZYPADKIEM O PRZYKAZANIACH ?



~rus ~.........

~ Krzysiek
Osobiscie podziwiam koscioly
dobrowadzone do ruiny,
w ktorych to szatanisci
i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow.


Odpowiedz.

Z waszych wpisow wynika , ze macie maly problem z czytaniem i tlumaczeniem faktow zachodzacych w przyrodzie i wzyciu politycznym oraz swiatopogladowym.

Wyraznie napisalem:
"Osobiscie podziwiam koscioly
dobrowadzone do ruiny,
w ktorych to szatanisci i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow."

Mam wiec do Was jako przedstawicieli inteligencji i wierzacych jedno pytanie,
gdzie jest napisane,
ze popieram takie zachowanie sekt z Wasza wlacznie ?



Jestem w trakcie organizacji spotkania na temat;

Wplyw wszechswiata i zmarlych na wspolczesnego czlowieka.



Bedziecie mogli wziasc udzial wszyscy w tej dyskusji bez wyjatku na wiare , znajdujac odpowiedzi na Wasze pytania.





Ponizej cytuje Wasze katolickie wypowiedzi pelne przemyslen i madrosci.






~.........
~ Krzysiek Osobiscie podziwiam koscioly dobrowadzone do ruiny, w ktorych to szatanisci i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow.

Trzeba było tak od razu napisać a nie mydlić oczu poprawnością. Czy podziwia Pan też satanistów którzy demolują cmentarze ?

A jeżeli podziwia Pan coś co jest doprowadzone do ruiny, proponuje wynająć dom na jakąś imprezę i dać wolną rękę imprezowiczom. Powinien być Pan zadowolony.

Zaczyna się Pana przykro czytać.
Dodano: 23 Lutego 2013 13:01:43



~rus
dzem,ty jakbyś miał takie przezycie jak Ziemiec to zwaliłbyś się w pory.Gdzie szukałbyś siły?Zero wartości dzisiaj,tylko nażreć się i tyle wiecie z tego życia
Dodano: 24 Lutego 2013 16:42:39

~rus
" Wielu bowiem postępuje jak wrogowie krzyża Chrystusowego, o których często wam mówiłem, a teraz mówię z płaczem. Ich losem - zagłada, ich bogiem - brzuch, a chwała - w tym, czego winni się wstydzić. To ci, których dążenia są przyziemne"-wczytajcie się dokładnie w dzisiejsze czytanie.Kto ma uszy niechaj słucha.Mądrej glowie dość po słowie,a głupiemu i referatu mało
Dodano: 24 Lutego 2013 17:30:48

~rus
Od podziwiania do popierania droga krótka.Potem od słów do czynów.Pdziwiasz i popierasz pedalstwo,Vatyklan też.Dlaczego poprzestajecie na słowach,czyńcie.Nie masz ochoty popróbować jak to jest poczuć czyjąś w swoim tyłku?Albo może sam masz ochote wydymać jakiegoś pana?Nie zatrzymuj się na słowach,działaj,nie po słowach was poznają lecz po czynach,może spłodzisz coś namacalnego a nie bezsensowne ble ble.Byłem przekonany że przyjdziesz i przywalisz krzyżem Ziemcowi.Ale miałbyś promocje,tutaj nie zaistniejesz
Dodano: 23 Lutego 2013 14:14:08

~rus
"Osobiscie podziwiam koscioly dobrowadzone do ruiny, w ktorych to szatanisci i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow"-panie czytasz pan czasem te swoje wypowiedzi?Chcesz pan wstrząsnąć w jakiś sposób kimś,tylko kim?Pozujesz pan na wielkiego myśliciela,może palnij pan jakimś kamieniem w kościół w Stalowej.Więcej zła nie ma wokoło niż tylko od księży?Pofikaj może filozofie na wysokie ceny na unie na banki na żydostwo.Zaraz morde ukręciliby ci
Dodano: 23 Lutego 2013 13:43:00

~rus
Jakbyście mieli takie przeżycie jak Ziemiec to ciekawe czy mielibyście kogoś koło siebie żeby wam pomógł.Pewnie nie,bo stawiacie nie na to co trzeba.Wasze życie jest jałowe i nie macie nawet o czym wypowiedzieć się.Widzicie tylko czubek swojego nosa,egoiści
Dodano: 24 Lutego 2013 19:58:04

~Krzysiek

Poniedziałek, 6 lutego 2012 r. godz. 09:52
CRISTO
ZASTANOWCIE SIE ZA KIM JESTESCIE .
ZA MNA CZY FALSZYWYMI SLUGAMI BOZYMI.
NIE ZAPOMINACIE PRZYPADKIEM O PRZYKAZANIACH ?



~rus ~.........

~ Krzysiek
Osobiscie podziwiam koscioly
dobrowadzone do ruiny,
w ktorych to szatanisci
i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow.


Odpowiedz.

Z waszych wpisow wynika , ze macie maly problem z czytaniem i tlumaczeniem faktow zachodzacych w przyrodzie i wzyciu politycznym oraz swiatopogladowym.

Wyraznie napisalem:
"Osobiscie podziwiam koscioly
dobrowadzone do ruiny,
w ktorych to szatanisci i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow."

Mam wiec do Was jako przedstawicieli inteligencji i wierzacych jedno pytanie,
gdzie jest napisane,
ze popieram takie zachowanie sekt z Wasza wlacznie ?



Jestem w trakcie organizacji spotkania na temat;

Wplyw wszechswiata i zmarlych na wspolczesnego czlowieka.



Bedziecie mogli wziasc udzial wszyscy w tej dyskusji bez wyjatku na wiare , znajdujac odpowiedzi na Wasze pytania.





Ponizej cytuje Wasze katolickie wypowiedzi pelne przemyslen i madrosci.






~.........
~ Krzysiek Osobiscie podziwiam koscioly dobrowadzone do ruiny, w ktorych to szatanisci i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow.

Trzeba było tak od razu napisać a nie mydlić oczu poprawnością. Czy podziwia Pan też satanistów którzy demolują cmentarze ?

A jeżeli podziwia Pan coś co jest doprowadzone do ruiny, proponuje wynająć dom na jakąś imprezę i dać wolną rękę imprezowiczom. Powinien być Pan zadowolony.

Zaczyna się Pana przykro czytać.
Dodano: 23 Lutego 2013 13:01:43



~rus
dzem,ty jakbyś miał takie przezycie jak Ziemiec to zwaliłbyś się w pory.Gdzie szukałbyś siły?Zero wartości dzisiaj,tylko nażreć się i tyle wiecie z tego życia
Dodano: 24 Lutego 2013 16:42:39

~rus
" Wielu bowiem postępuje jak wrogowie krzyża Chrystusowego, o których często wam mówiłem, a teraz mówię z płaczem. Ich losem - zagłada, ich bogiem - brzuch, a chwała - w tym, czego winni się wstydzić. To ci, których dążenia są przyziemne"-wczytajcie się dokładnie w dzisiejsze czytanie.Kto ma uszy niechaj słucha.Mądrej glowie dość po słowie,a głupiemu i referatu mało
Dodano: 24 Lutego 2013 17:30:48

~rus
Od podziwiania do popierania droga krótka.Potem od słów do czynów.Pdziwiasz i popierasz pedalstwo,Vatyklan też.Dlaczego poprzestajecie na słowach,czyńcie.Nie masz ochoty popróbować jak to jest poczuć czyjąś w swoim tyłku?Albo może sam masz ochote wydymać jakiegoś pana?Nie zatrzymuj się na słowach,działaj,nie po słowach was poznają lecz po czynach,może spłodzisz coś namacalnego a nie bezsensowne ble ble.Byłem przekonany że przyjdziesz i przywalisz krzyżem Ziemcowi.Ale miałbyś promocje,tutaj nie zaistniejesz
Dodano: 23 Lutego 2013 14:14:08

~rus
"Osobiscie podziwiam koscioly dobrowadzone do ruiny, w ktorych to szatanisci i inne sekty maja swietne sale do swoich rytyalow"-panie czytasz pan czasem te swoje wypowiedzi?Chcesz pan wstrząsnąć w jakiś sposób kimś,tylko kim?Pozujesz pan na wielkiego myśliciela,może palnij pan jakimś kamieniem w kościół w Stalowej.Więcej zła nie ma wokoło niż tylko od księży?Pofikaj może filozofie na wysokie ceny na unie na banki na żydostwo.Zaraz morde ukręciliby ci
Dodano: 23 Lutego 2013 13:43:00

~rus
Jakbyście mieli takie przeżycie jak Ziemiec to ciekawe czy mielibyście kogoś koło siebie żeby wam pomógł.Pewnie nie,bo stawiacie nie na to co trzeba.Wasze życie jest jałowe i nie macie nawet o czym wypowiedzieć się.Widzicie tylko czubek swojego nosa,egoiści
Dodano: 24 Lutego 2013 19:58:04

~VatyKlan

@rus, ale nadal czekasz na prezenty od biskupa Mikołaja, czy już wiesz, że to była ściema? Bo jeżeli tak, to dlaczego nadal wierzysz w boga, którego istnienia nawet nikt nie udowodnił naukowo. Przestałeś wierzyć w prawdziwego biskupa, a nadal wierzysz w boga? Czy w istnienie Czerwonego Kapturka też wierzysz? W niedzielę pomódl się o rozum o odrobinę rozsądku dla siebie, który pozwoli ci się wyrwać z tego watykańskiego amoku. Zobaczysz jakiś wiat jest piękny bez twojego bezwzględnego i okrutnego boga.

~rus

buba,o tym pisałem już dawno i wiem otym.Cały czs wgryza się we własny tyłek,ugania się za czarnymi sukienkami.Vatyklan wiesz ile fajnych i chętnych na wszystko kobiet jest w Stalowej.Wiesz,perfuma,kolor,ciało,nie rajcuje cie to.Mikołaj był biskupem i jest postacią prawdziwą,symbolem.Rózge widocznie dostałeś i tak to cie intryguje.Jak w najbliższą niedziele około 11-tej coś tobą wstząśnie,to wiedz że w tym czasie odmówie modlitwe za ciebie w kościele.Ale żeby cie nawet na kolana rzuciło to i tak nie przyznasz się.

~VatyKlan

On wie, że każda odpowiedź go pogrąży ;)

~VatyKlan

@buba, rus to rozsądny gość. On musi zważyć słowa. Szczególnie w rozmowie ze mną.

~buba

rus napisz mu,że wierzysz w tego Mikołaja, bo chłopakowi się płyta zacięła w najmniej sensownym momencie.

~VatyKlan

Ty się lepiej pomódl za siebie. No to wierzysz w Sw. Mikołaja, czy już nie?

~rus

Vatyklan,pomodle się za ciebie

~VatyKlan

@rus, ale odpowiedz, wierzysz w św. Mikołaja?

~rus

Vatyklan z tobą dyskusja jest jałowa.Ani ty mnie nie przekonujesz ani ja ciebie.Przelewanie z pustego w próżne,tu tylko modlitwa może pomóc

~rus

asgos ja nikomu nie zazdroszcze,stwierdzam fakty.Dorobkiewicze mówisz na księży.A dlaczego nie czepisz siętych którzy stale ceny podnoszą w sklepach,czyż nie okradają sto razy ardziej?

~dzem

miliony ludzi w polsce maja jeszcze gorsze zdarzenia w zyciu i jakos nie ma o nich ani slowa ani w kosciele ani w mediach - wiec trudno sie zgodzic z tym ze ziemiec jest jedynym istotnym swiadkiem niesamowitosci zycia ludzkiego - nie imponuje mi ktos z 1 stron gazet - ktos kto ma wszystko, kogo szanuja wszyscy i ktoremu w zyciu zadarzylo sie jedno nieszczescie - nie umyc zebow 2 lata temu

~VatyKlan

@rus, nie odpowiedziełs mi - wierzysz w św. Mikołaja?

~asgos

nie odpowiedziałeś na pytania, rus. czyżbym trafił w sedno? umiech tak, powtarzaj sobie, że życie niewierzących jest jałowe, może w końcu sam w to uwierzysz.

~rus

Jakbyście mieli takie przeżycie jak Ziemiec to ciekawe czy mielibyście kogoś koło siebie żeby wam pomógł.Pewnie nie,bo stawiacie nie na to co trzeba.Wasze życie jest jałowe i nie macie nawet o czym wypowiedzieć się.Widzicie tylko czubek swojego nosa,egoiści

~hihi

Same stare babcie plus parę młodych do pilnowania żeby babcia trafiła z powrotem do domu smiech2

~asgos

rus - "ich (...) bogiem - brzuch" - zdaje mi się, że każdy wierzący dąży do zbawienia, czyż nie? czymże jest zbawienie - nie przypadkiem błogostanem? to skoro i tobie, i tym co się jadą nażreć w tesco (wątpię, żeby to było ulubione miejsce do jedzenia) chodzi o osiągnięcie tego samego, to w czym problem? w tym, że ich stać na przyjemne życie doczesne, a ciebie nie, dlatego im zazdrościsz? dlatego lubisz roić sobie, że oni "po śmierci" będą mieli gorzej od ciebie? mało to szlachetne, szczerze mówiąc...

owszem, rozmyślanie nad własnym życiem i doskonalenie duchowe jest ważne, bez myśli świat staje się pusty i zwierzęcy, ale ciężko nazwać doskonaleniem się bezkrytyczne słuchanie cwaniaczków-dorobkiewiczy!

~asgos

dzemie, to nie jest nasz narodowy kościół. pół biedy, gdyby nim był, ruscy tak źle na prawosławiu nie wychodzą. to jest WŁOSKI kościół.