Telewizyjny bałagan

Image

Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile, a co najważniejsze nie reagują na sygnały swoich abonentów. Coraz więcej mieszkańców ma zastrzeżenia co do usług Telewizji Kablowej Diana w Stalowej Woli.

W ciągu dwóch dni odebraliśmy kilka telefonów i maili od oburzonych czytelników, którzy nie mogą się w ogóle połączyć z technikami telewizji. Nagrywali się na sekretarkę, wysyłali do siedziby Diany nie jedną wiadomość, ale wszystko na nic.

-Telewizja nie odpowiada na moje maile, telefony itd. - przecież ja płacę abonament więc chyba coś mi się należy?? od dwóch tygodni w "cyfrówce" nie ma tvp historia, tvp sport nie było tydzień, kolejne kanały są wyłączane (wyłączane przez nadawcę - ale Diana nie włącza nic w zamian! ogranicza się tylko do komunikatu że zostaną wyłączone) Nie wiem czym jest to spowodowane ale nie jestem pierwszą osobą zdenerwowaną taką sytuacją- pisze w mailu jeden z czytelników.

Postanowiliśmy wziąć sprawę w swoje ręce i zadzwoniliśmy do telewizji. Wiele czasu minęło zanim się skontaktowaliśmy z kimkolwiek, ale nie poddawaliśmy się. W końcu dodzwoniliśmy się do biura obsługi, pytając co się u nich właściwie dzieje.

-Skoro Pani do nas dzwoni, to nie rozumiem w jaki sposób klient się dodzwonić nie może. Sprawa wygląda następująco, jeśli ktoś chce zgłosić jakaś awarię to musi zadzwonić na serwis i tam, nagrywając się na sekretarkę, zgłosić problem, a kolega od nas na bieżąco oddzwania lub właśnie tak jak Pani teraz dzwoni na biuro obsługi klienta- poinformowała nas pracownica biura obsługi klienta Telewizji Kablowej Diana w Stalowej Woli.

Jak widać nam się udało dodzwonić do telewizji i zgłosić pracownikom problem. Nie oznacza to oczywiście, że zawsze jest łatwo, ale trzeba być cierpliwym i nieustannie próbować, a jeśli zawodzi telefon, czy komputer, nie należy bagatelizować sprawy, lecz udać się osobiście do siedziby firmy, która znajduje się przy ul. Popiełuszki 17 w Stalowej Woli. Jak głosi słynne powiedzenie -klient nasz pan, a jak płacisz to wymagaj.

[KajBel]

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =
danielson

A co z Azartem? Czy Diana na dniach włączy sygnał cyfrowy? chyba nie bo ludzie uciekną z najniższego abonamentu prawda?

~cola

nigdy nie miałem problemu z dodzwonieniem się do Diany ale te ich zabawy z programami to woła o pomstę do nieba chyba że ich technik obsługi tak się ma ?

cyklista

a ja jestem abonentem stelli mam pełny pakiet dtv i zastanawiam się dlaczego nie odbieram nadawanych w jakosci cyfrowej programów telewizji naziemnej chodzi konkretnie o pare programow ktorych nie ma w pakiecie dtv a które to moga oglądać ci którzy płacą najmniej .

~Janek Kot

Komunikat ze strony www Diany :

TVP1 HD i TVP2 HD w TVK Diana

Szanowni Państwo.

Od 1 czerwca 2012 r. rozpoczniemy emisję programów TVP 1 HD
i TVP 2 HD w naszej sieci.
Warto podkreślić, że TVP 1 HD i TVP 2 HD odbieramy wprost z TVP z Warszawy, łączami światłowodowymi, co przekłada się na najwyższą jakość odbioru.


Gdzie są teraz ci wieczni malkontenci ?
Czy np. w Stelli też będzie TVP 1 HD i TVP 2 HD ?
Ale to prawdziwe (światłowodem i 12 Mb/s) a nie ściągane z DVBT, gdzie TVP 1 HD w porywach osiąga 6.9 Mb/s.
Ja już sobie zaprogramowałem odbiornik i oglądam Jedynkę i Dwójkę
w HD (na razie nadają transmisję testową).

~Bolesław

Więc wniosek jest jeden - serwis Diany jest ok, tylko więcej informacji dla abonentów na stronie poprosimy :-) min. czy programy których nie będzie, będą zastąpione innymi..
Poza tym ja też mam wiele życzeń programowych - discovery historia, polska muzyka (chyba tak się nazywa) i wiele innych :-) Narobiło się tych kanałów jak mrówków umiech a pamiętam jak na początku był Sat1, rtl, mtv, eurosport, sky one, super channel i człowiek się tym podniecał :-)

~Lucyna

Bravo!!!
Brumbrm- opisałeś całą prawdę o polakach - malkontentach, którym to nie pasuje jak pada deszcz i jak słońce świeci, to jest Polska własnie!!

~abonament

Ogólnie nie jest źle. Net działa bez awarii, tv cyfrowa bardzo ładnie działa. Jest nawet testowy sygnał TVP1 i TVP2 w HD, które to ruszą 1 czerwca w naziemnej cyfrowej DVB-T.
Mogliby tylko więcej bieżących informacji o zmianach, usługach, ipt. umieszczać na swojej stronie.

Jedyny chyba żal, to brak Eurosportu HD, bo nSport to porażka oraz brak BBC Knowledge w opcji Cyfra70.

~brumbrum

Tak dla jaj Diana 8 czerwca ok godz 17:50 powinna wam wyłaczyć programy (m.in pr.1 ) wtedy byście na kolanach błagali o sygnał aby obejrzeć mecz Polaków.
Zapytam jeszcze - co za baran jeżeli jest niezadowolony z usług podpisuje z daną firmą umowe? Jezeli mi nie pasuje biore talerz i nie pierdole farmazonów. Dlaczego ten naród jest taki zacofany??? Czy ktoś wam każe ???? Napierdalacie np. na tesco a co drugi dzień zapewne wrujecie tam aby zrobic zakupy, narzekacie na jakis Rumunów czy Bułgarów a grzebiecie w ich starociach aż się kurzy. Narzekacie na ronda a dzieki nim ruch odbywa sie znacznie płynniej i bezpieczniej ( juz nie wspomne ze wielu kreci sie na nich z właczonym lewym kierunkiem) , na kostke na sciezkach rowerowych a zapieprzacie na nich jakby to był wyscig pokoju. Wiele można jeszcze wymieniac ale po co jak co drugi tutaj jest idealny i nieskazitelny.

~RAV

"sztacheta"???? a kto was jeszcze kupuje i czyta, na wisach też internet mają? To jest kara za wieczną cenzurę i wazeliniarstwo po urzędach, które nie chcą was już utrzymywać. Z takim nakładem jak obecnie (nawet go już nie ma na stronie) powinniście kupić kilka drukarek i samemu drukować, szkoda kasy

~Mr WHO

A ja nie jestem abonentem Diany... ale moi rodzice są i miałem przyjemność nagrać się na tę sekretarkę od awarii. W 21-ym wieku nagrywanie się na sekretarkę to jest olewanie człowieka, który płacąc za usługę utrzymuje całą te Dianę. Widocznie nie radzą sobie z reklamacjami albo "nikogo nie ma w domu"....

~sztacheta

Diana już jest sprzedana Multimediom, od kilku dni tak na marginesie. I bardzo dobrze bo wynalazki przenno-buraczane ją prowadziły do tej pory. Widocznie liczba abonentów drastycznie spada. Kto normalny to ogląda te ich śmieszne ocenzurowane wiadomości, uśmiechającą się fałszywie wypudrowaną starą babe. Każdy woli mieć polsat, nke, cyfre czy inne- znacznie tańsze i niezawodne.

~bryndza

Też słyszałem, że Dianę kupują Multimedia. Swoją drogą pracownicy Diany mają niezłego stracha, pewnie prawie wszyscy wylecą. Przyjdzie wielki z cenrum gdzieś w Gdyni i będzie pozamiatane.

konspirator

Ja nie wiem, co się dzieje, ale mam kablówkę z Diany od początku jej istnienia. Pamiętam czasy jedynki i dwójki oraz kilku kanałów w obcych językach. Na kablówkę zdecydowałem się, bo zapewniała jednakowy i przyzwoity odbiór, co nie dawał mi azart w moim wieżowcu. Od wielu lat mam też łącze internetowe z Diany. Usterki się zdarzały, ale były szybko usuwane.
Nie cały miesiąc temu miałem usterkę z Internetem, zadzwoniłem i nagrałem na sekretarce o co chodzi, zostawiłem swoje dane i namiary. Za godzinę oddzwonili a do wieczora usterkę usunęli.
Mam nadzieje, że standardy, z którymi ja się spotkałem będą nadal utrzymywane.

~Lucyna

Jestem abonentką TVK Diana ok.,7 lat. Do tej pory jestem bardzo zadowolona z ich usług,zdarzały się awarie, ale dzwoniłam wtedy na infolinię, zostawiałam informację i zawsze pracownik oddzwaniał i umawiał się na wizytę celem usunięcia usterki.
Z wymianą dekodera czy zmianą usług nigdy nie miałam problemu,panie obsługujące były zawsze bardzo miłe i pomimo moich dociekliwych pytań nigdy nie okazywały zniecierpliwienia.
Piszecie Państwo o prezenterach TVK Diana z niechęcią i zawiścią a są to ludzie z którymi miałam przyjemność się spotkać i mogę ocenić ich sposób bycia i zachowania na wielki plus, mimo publicznej funkcji jaka pełnią są osobami ciepłymi i otwartymi do ludzi.
Mieszkam w okolicach St.Woli i to, że TVK Diana ma siedzibę w tym mieście nie oznacza, że ma nadawać programy informacyjne tylko lub w większości o St. Woli.

Pozdrawiam wszystkich pieniaczy mottem:
"Cudze chwalicie swego nie znacie, sami nie wiecie co posiadacie".

~Adrian

Jestem tzw dobrym klientem bo od 10 lat mam u nich kablówkę, trochę krócej bo około 6 lat mam też interenet. Muszę powiedzieć, że jeśli chodzi o telewizje nie miałem problemów, nie mam jednak jakiegoś wypasionego pakietu gdzie byłaby tvp historia o ktorej piszecie.
Jednak jesli chodzi o interent to już wygląda to dużo gorzej. W ubiegłym roku 3 awarie wystąpiły w tym jedna trwała dobę, dodzwonić się tam za każdym razem normalnie nie da. Na coś takiego jak emaile też nie reagują szkoda słać bo nic to nie daje, albo osobisty kontakt albo telefoniczny jak ktoś ma dużo cierpliwości do dzwonienia.

~j23

Wiem z pewnego źródła, że Diana się sprzedaje Multimediom. Jeżeli trudno wam jest kontaktować się z Dianą, to powodzenia w kontaktach z molochem pt. Multimedia: niebieska linia, czekanie dniami na serwis. Wtedy będziecie mogli ponarzekać na kontakt.

~mirek778

popieram w pełni poniższy wpis, dodając od siebie. że treść tych artykulow jest w większości taka, żeby tego typu komentarze właśnie generowac, ponieważ powstają wyłącznie chyba w oparciu o taka sama mentalnosc i tok myślenia bo wyłącznie taka chyba jest tego idea. dlatego też przy okazji różne andrzejki tudziez mirki777 mogą sypać swoje żale i mądrości, bo to jedyny sposób na zaistnienie.

~ja mam Diane

to prawda, ze ludzie wrzucaja pod kazdym artykulem, bo lubia innym sprawiac przykrosc, ale ze w Dianie gówno robia i są leniami az smierdzi to święta racja...

~RNiii

teraz napieprzanie a niedługo płacz .....

Tak wnioskuje czytając wypociny zwane komentarzami tych przegłupów zwanych owsiplackami. Nic a nic nie potrafia docenic tylko narzekaja i pscioczą na swoich - czy to ludzi , ktorzy coś osiągna czy to firmy , ktore im cos dają. Zniżacie sie do poziomu niżańskiego i buraczano-wiejskiego.
Nie moge zrozumiec ludzi , ktorzy mądrzą sie anonimowo i np. tutaj pisza cos na p.Szczurek czy Litwin. Wielu poprostu zazdrosci ze ktos potrafi, ktos robi pewne rzeczy o ktorych inni mogą tylko pomarzyc a w rzeczywistosći są zasranymi leniami .
Dla uwiarygodnienia tego co pisze proponuje poczytac komentarze pod każdym artykułem - wszedzie marudzenie i oczernianie.
Ale coż wymagać od wieśniaków...

~Lolek

Janku Kocie, trochę powiało marketingiem :-) często oglądam tvp historia i też mnie to wkurzało ale żeby oddać sprawiedliwość:

- internet od nich nigdy mi nie nawalił, podobnie telewizja. Na początku był problem z cyfrową ale byłem jednym z "pionierów" i po zgłoszeniu awarii na sekretarce, jeszcze tego samego dnia usterkę miałem usuniętą.
- stelle mają moi rodzice i tam czasami były "przeboje" z usunięciem awarii netu , więc nie mogę powiedzieć że Diana jest be a Stella jest czysta jak łza :-)
- TV Miejskiej nie oglądam więc się nie wypowiadam. Kiedyś oglądałem aż za dużo ;-)

Problem jest raczej w tym że jak coś się dzieje z danym programem - że zmienił system nadawania bądź coś innego - by wrzucić info na stronę np: słuchajcie użytkownicy starych dekoderów, macie chwilowy problem umiech Wtedy będę wiedział o co kaman i ukoi to me nerwy umiech Chyba muszę w wolnej chwili wymienić dekoder na nowszy, mam nadzieję że można.
Poza tym ciekawe czy prawdą jest że Diana ma przejść we władanie sieci Multimedia? :-)

~Czesiek

Janek Kot - czyli odezwał się ktoś z Diany umiech kto normlany tak słodzi?

~krogulec

Diana kablowka na maile nigdy nie odpisuje, w zyciu wyslalem do nich 3 w ciagu 5 lat, na zaden nigdy nie dostalem odpowiedzi a TV Diane to mozna spotkac jedynie w okolicy hali targowej (to widac w ich wiadomosciach), dalej im sie zajechac juz nie chce..moze sa zbyt grube te panie? siły nie mają?

~Janek Kot

Ponieważ pada tu wiele fałszywych zdań, to muszę wyrazić swoją opinię. Jestem tym zadowolonym klientem Diany.
Mam szybki i bezawaryjny internet, dobrą ofertę tv, choć tu mogliby trochę zmniejszyć cenę i korzystam z ich dobrego i taniego telefonu.
Telewizję Miejską oglądam i uważam, że jak na obszar, który obsługują (kilka miast) robią dobrą robotę.
Stella siłą rzeczy koncentruje się na Stalowej Woli, bo tu tylko działa jej sieć.

Telewizja Kablowa "Diana" i Telewizja Miejska Stalowa Wola
to są dwie różne firmy, bo widzę, że niektórzy ich nie rozróżniają.

~Obiektywna

Ja np. nie mam czasu udawać się osobiście do tv diana.

W dzisiejszych czasach powinno się zgłaszać usterkę telefonicznie i co najważniejsze reakcja powinna być szybka.

"Osobiście" to spotkałam się z odpowiedzią przez tel., że pani z Diany mi teraz nie pomoże bo nie ma dla mnie czasu, pisze umowę (!). Przepraszam, a co mnie to obchodzi, pomyślałam?

Jestem takim samym klientem, jak ten co czeka przy niej na pisaną umowę.

Gdyby wiedziała jak powinna się zachować to:

1. poprosiłaby o zaczekanie na linii
2. lub wzięła ode mnie telefon żeby oddzwonić przed następną umową, którą zacznie pisać.

Nie była na tyle uprzejma ani wychowana.

Płacę tyle samo co klient, który siedzi przy jej biurku i czeka na umowę.

Ludzie nie zawsze wiedzą jak powinni się zachować żeby zawsze trzymać poziom a nie tylko przy okazji.

~```

Stella jest ok. Nie miałem nigdy problemów, ale jak miałem Diane bo mieszkałem w ich rejonie to wiecznie neta nie było, dodzwonić się nie mogłem, programy popierdzielone!! ogólnie wystaiwam ocene"2". Diana to wiocha!!

~Dina

Dobrze, ja tez powiem swoje zdanie. TV Diana to szmelc, spadli na psy, nic tam nie ma, widac to po imprezach, praktycznie nigdzie nie chodzą, zawsze jest Stella, chłopaki biegaja, jezdza, spreżaja sie, ogladam sobie wiadomosci ze Stelli na internecie, sa swietne, zawsze cos ciekawego pokazane, Diana dupy nie ruszy praktycznie nigdzie. Pani spikerka ponosi glowe przeczyta ze cos bylo, potem spuszcza w doł i nastepna informacja, ale nikt nie pojechal zeby chociaz miec krotka relacje, to jest żenada nie TV. Stella jest widziana wszedzie, i na imprezach i na konferencjach, i na wyjazdach, jaka mieli fajna relacje ze starych aut, z pikniku w Rozwadowie, Diana tylko sie udzielila, ze jedna pani zapowiadala, nie chodzicie juz teraz nigdzie, tylko wam kasa w glowie i reklamy. Na wszystko jednak tzreba ciezko pracowac a nie odcinac kupony. Klient sie nie liczy. Nakrecicie kilka reportazy i wysylacie po nagrody, ale to nic nie daje...Dla klienta ktory wciaz oglada powtorki tych samych programow to nic nie wnosi...Do biura sie dodzwonic nie idzie, wkolko jakies automaty, to nie jest podejscie do człowieka np. starszego, ktory chce kontaktu z drugim czlowiekiem, nie szanujecie ludzi, jestescie banda sfochowanych gnomow, siedza paniusie nabuckane w biurze, a klient czeka jak cwok az sie dopcha do okienka, zeby poczekac az se pani pogada z druga, wiecznie grymas niezadowolenia na ustach, wiele razy byłem i nie byłem zadowolony, bo jak klient chce zglosic usterke to jest zipanie i mina zwiędłego kaktusa, czuje sie czlowiek w biurze jak w PRL-owskim urzedzie. Pomyslcie o tym, zeby zmienic nastawienie do klienta... Człowiek zywy to nie automat. Zyjecie z nas, abonentow...Dziękuje za uwagę

stalowiak_STW

Możecie sobie pisać ile chcecie. Diana nie tylko na pytania mailowe dotyczące oferty czy propozycji programowych nie odpowiada, oni nawet Ci nie odpiszą jak napiszesz że jesteś zainteresowany np. włączeniem telefonu czy tv cyfrowej. Już kiedyś pisaliśmy o tym na forum. Dziwi mnie tylko, po co w takim razie podają namiary mailowe na swojej stronie?
Szkoda, bo ogólnie na Dianę nie narzekam, zarówno jak chodzi o jakość tv czy internetu, ale to całkowite olewanie maili to jest całkowite dno.

~Janek Kot

Jacek, to dzwoń do Diany i spytaj, bo ja nie oglądam programów Discovery.

Jacek

Janku a co z kanałami na zwykłęj platformie. Mam Diane pakiet najwyższy i często NA któymś discovery był pasek ustawiania kanału itp przez kilka godzin.

~Janek Kot

TVP Historia i TVP Sport Diana nadawała bez przerwy.
Jakoś dodzwoniłem się bez problemu i szybko mi to wyjaśnili.
Przez kilka dni nadawali te programy w MPEG-4, gdyż odbierali te programy światłowodem wprost z TVP z Warszawy, a Telewizja Polska zaprzestała nadawania w MPEG-2 i przeszła wyłącznie na MPEG-4.
A teraz Diana wróciła do odbioru satelitarnego TVP Historia i TVP Sport i znowu są w MPEG-2. Problem dotyczył tylko małej grupki abonentów, którzy mają jeszcze stary typ dekodera.
"Jeden z Czytelników" był więc w błędzie, bo te programy były nadawane non stop.
W moim przypadku wystarczyło przeprogramować odbiornik.
Skończyły się niestety czasy telewizorów typu Ametyst czy Beryl i dwóch programów TVP.