Zbigniew Ziobro w Stalowej Woli

Image
[mini]zbigniewziobro.pl[/mini]

Jak poinformowała nas Beata Wermińska, koordynator Solidarnej Polski 20 maja 2012 roku (niedziela) w Stalowej Woli, Nisku oraz Tarnobrzegu odbędą się spotkania z prezesem Solidarnej Polski Zbigniewem Ziobrą.

Zbigniew Ziobro to poseł, którego nie trzeba przedstawiać. Po raz pierwszy do sejmu został wybrany w 2001 r. W latach 2005–2007 był ministrem sprawiedliwości i prokuratorem generalny w rządzie Kazimierza Marcinkiewicza, a następnie w rządzie Jarosława Kaczyńskiego. W wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2009 został wybrany w okręgu na eurodeputowanego. Otrzymał drugi wynik w kraju za Jerzym Buzkiem. W listopadzie ubiegłego roku komitet polityczny PiS zdecydował o jego wykluczeniu z partii, wraz z nim usunięto także Tadeusza Cymańskiego i Jacka Kurskiego. Trzy dni później grupa kilkunastu parlamentarzystów Prawa i Sprawiedliwości utworzyła odrębny od PiS klub parlamentarny pod nazwą Solidarna Polska. Utworzono także partię o tej nazwie. Ugrupowanie często określa się mianem „Ziobrystów”. Zbigniew Ziobro został wybrany prezesem Solidarnej Polski.

Zbigniew Ziobro poseł do Parlamentu Europejskiego i Prezes Solidarnej Polski przyjeżdża do Stalowej Woli w niedzielę 20 maja. Sympatycy najmłodszej w kraju partii politycznej będą mieli okazję do bezpośredniego kontaktu z liderem nowego ugrupowania podczas spotkania, które będzie mieć miejsce w Spółdzielczym Domu Kultury o godz. 17:00.

Zbigniew Ziobro będzie także w Nisku. Spotkanie odbędzie się o godz. 11:30 w Domu Nauczyciela, ul. Kościuszki 8. Tego samego dnia poseł będzie również w Tarnobrzegu o 14:00 w Środowiskowy Dom Kultury TSM, ul. Wyspiańskiego 3.

Podczas spotkań, które odbędą się w naszym regionie Zbigniew Ziobro rozmawiać będzie z mieszkańcami miasta i okolic na temat obecnej sytuacji Polski, kondycji rodziny, perspektyw pracy, godnego życia i emerytury.

Organizatorzy serdecznie zapraszają na spotkanie oraz do udziału w panelu dyskusyjnym. Liczy się każdy pomysł!


Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =
~vive

~tuskofilia to niestety kolejny debil ze stalowki a dla Pul-tuska nie ma juz ratunku (dodam,ze nie popieram PO).

~tuskofila

~Ass sprawdzasz swoje dupsko codziennie a nie zauważyłeś jak cie palikot z emeryturą do 67 lat wyruchał.Nie masz czucia czy co?

~oleg

Dlaczego oni tak czepili się podkarpacie , czyżby tu mieszkają najgłubsi ludzie w tym kraju.

~Ass

Puł-tusek ma rację 100% .
Lepiej się zająć kankretną sprawą a "DUPA" to jest konkret , niż Ziobrą się przejmować.
Trzeba pamiętać że DUPA to najwżniejsza część ciała człowieka i że wszystko się kręci wokoło dupska .
Ja jako zajebisty zwolennik RUCHCHCHUUUU PALIKOTA dbam bardzo o swoje dupsko i dlatego codziennie ot tak dla zabawy sprawdzam obwód dupska swego. Polecam ! zdecydowanie !
Wiem że do naszego mistrza i przywódcy nie mam startu . Jego dupsko jest tak olbrzymie że jak by tak matematycznie obliczył to w obwodzie jest dłygość . no coś około długości równika hehehehe. Ma koleś dupsko zajebiste .
A wy ? Jakie dupska macie ?

~Puł-tusek

Jeszcze raz powtarzam : dla debili kilka słów o DUPIE ! Sprawdzcie wasze dupska czy wszystko jest na swoim miejscu !

~c.d

Druga sprawa to chyba Ziobro jako jedyny rozgrzebał to,co było poustawiane za dawnych lat. Tylko kto o tym pamięta ?

~pytanie

~Vincent
A wystawą byłem zdegustowany...

Wiesz, czasami prawdą można się zdegustować!

~Zbigniew Z

~Pul-tusek....a tak poza tym to wszysko ok.?

~Puł-tusek

Do wiecznie nie zadowolonych debili co im zawsze wszystko przeszkadza ! Temat dokładnie dla was debile :

mi sie wydaje ze powinienes zrobic zamiast tego czegos cenzure na brzydkie slowa jak np: ch... ku... h... itp
> mashroom # 2003-01-30

i jak do wpleciesz do scrabbli?
pomysl nie do przyjecia...
> mashroom # 2003-01-30

a w rozmowie na ogolnych sa niedopuszczalne te wyrazy wiec nei mozna mowic...
> ~gosc # 2003-02-03

jezu co to !!!!
to juz słowa dupa użyc nie można ?
ja rozumiem h...,ch,ku...itd powinna byc cenzura ale dupa co wy ludzie .to zwykle slowo .....
> ~gosc # 2003-03-15

niepowinniście pisać takich słów bo tu małe dzieci wchodzą
> ~gosc # 2003-03-15

dupa to jeszcze nic! Są za to inne słowa: k..., dziwka, pierdolić, pizda, huj i ch..., do wyboru do koloru, więc co tu się zwykłą dupką przejmować...
> ~gosc # 2003-03-20

heh;)
> niuniuniunia # 2003-04-29

dupa hmmm
> ~gosc # 2003-04-30

!!!!!!!!!!!!!jasna cholera!!! człowiek tu szuka konkretnych rzeczy w tym necie ,a tu schizów idzie dostać jakie wy glupoty wypisujecie!!! nudzi wam sie maxymalnie. szkoda ze jeszcze nie dołączacie fotek z przdmiotem waszych rozwazanumiech
> x_japan # 2003-05-03

dupa to dupa co wy od niej chcecie
> pati28 # 2003-06-13

Dupa jest OK
Spróbujcie żyć bez dupy a zobaczycie jaka jest ważna.
> iwonka62 # 2003-06-20

pati28 ma rację,życie bez dupy jest do dupy
> przempl # 2003-07-04

szkoda że pokój na literakach który nosi nazwę "kudypy" nie nazywa się "ku...dupy".
> stopka92 # 2003-07-29

hehehe wy to kurde macie problemy z ta dupasmiech2D
> aspiryna # 2003-08-31

STOI ŻOŁNIERZ NA WARCIE I MYŚLI UPARCIE.CO LEPSZE DUPA CZY ŻARCIE?DOBRA JEST DUPA,DOBRE JEST ŻARCIE,ALE NAJLEPSZE JEST STANIE NA WARCIE umiech
> aspiryna # 2003-08-31

POCAŁUJCIE MNIE W DUPĘ JA OPUSZCZAM TĘ CHAŁUPĘ ! umiech
> aspiryna # 2003-08-31

MAM TO W DUPIE STARY TRUPIE umiech
> ~gosc # 2004-05-28

Wszystko jest do dupy. Tylko pasta do zebow.
> ~gosc # 2004-07-12

to znalazł mój słownik o tym wyrazie:
dupa
wulgarnie pośladki, tyłek
Do dupy do niczego
Mieć kogoś, coś w dupie nie liczyć się z kim, z czym, lekceważyć kogoś, coś
przenośnia człowiek niezaradny, safanduła, oferma
czekam na odpowiedzi na ten temat
> piarniem_z_lolki # 2004-11-19

jam to, nie chwaląc się, napisałom (acz już wyjszłem, chociaż śmiardzę)
> tomal8844 # 2005-04-01

a w dupie mam jakas dopuszczalnosc slow Madralo. Huj jest to czemu nie ma tego?
> greenpoint # 2005-04-01

drogi tomalu8844
po pierwsze aby słowo było dopuszczone do gry, musi być w słowniku drukowanym - szczegóły: dopuszczalność słów
po drugie układane słowa mają być w zgodzie z gramatyką języka polskiego - to naczelna zasada literaków jak i scrabbli, nie jest więc najważniejsze, czy ktoś danej formy używa/używał/używać będzie
po trzecie, jesteś jeszcze dość młody i nie napalaj się tak w dziedzinie, gdzie masz jeszcze niewielką wiedzę :-)
pozdrawiam
> eweelka_a # 2005-04-23

no i dupa dupa to dupa polskie slowo , penie kurczaki,kury,koguty to tesch używają ;-)
> _tesknotka_ # 2005-05-11

hehe umiech super słowo smiech2
pupcia jezyk
> ~gosc # 2005-05-11

przesada z tą wulgarną oceną dupy...
> lilikwiatuszek # 2005-05-20

->pośladki, tyłek; również: człowiek niezaradny, oferma
tak tak jakie miłe!
> ~gosc # 2006-01-19

po prostu ładna dziewczyna
> kotekleon # 2006-01-22

Widziałem, że ktoś tam mówił (choć dawno ale zawsze), że tylko w drukowanym słowniku napisanie słowa je sankcjonuje. No więc; Słownik wspólczesnego języka polskiego Wydawnictwa WILGA wydany AD 1998, strona 205, szpalta lewa; "dupa - 1. tyłek, pośladki, 2. człowiek niezaradny życiowo, fajtłapa, fujara 3. dziewczyna, kobieta postrzeganajako obiekt seksulany". Słownik notuje jeszcze (wielce powaznie oczywiście) kolejne określenia związane z dupą; "ciemno jak w dupie u Murzyna", "wchodzić komuś do dupy (bez mydła)". No to chyba to już będzie wszystko.
> robertor12 # 2006-02-04

to tylko biedna dupa
> ~gosc # 2006-03-29

fajne te wasze rozważania na temet dupy, ide szukać czegoś równie głupiego.
> ~gosc # 2006-03-29

Dupa dupie nierówna... ale w zasadzie to o co sierozchodzi??aaaaaaaaaaaaa literaki.... no tak... (nie wiem,z google tu trafiłem.... jezyk)
> kaktusik91 # 2006-04-10

Żałosne...umiech) zachowujecie się jakbyście nigdy dupy nie widzieli... 95% Polaków używa tego słowa jezykP
> ysy5 # 2006-04-16

mi sie wydaje że dupa mozna pisać np.że ktos przegrał t moze napisac dupa.I co to niemozna dupa napisac a jak te inne słowa pisać tak np. kur..
> bazooka432 # 2006-05-20

wulgarnie: pośladki, tyłek; również: człowiek niezaradny, oferma

ale i znaczenie ;/;/;/;/
> noniia # 2006-06-08

siuper słowo xDD często sie go używa? Ja nie jestem wulgarna...
> nic_lol # 2006-06-20

ej noo.. !! ;P.. Dupa to nie wulgaryzm.. Przynajmniej moim zdaniemsmiech2..
> kisiel_33 # 2006-07-01

du*a to tylnia czesc ciała.To koniec pleców
> aguska15nh # 2006-07-11

przecież w słowie DUPA nie ma nic brzydkiego...
> ~gosc # 2006-07-22

DUPA zupelnie normalne slowo. W szkole od nauczyciela od WF-u slysze to codziennie :-)
> ppianista # 2006-07-22

Nawet w wakacje... o synu! Współczuję Ci! Połowa wakacji, a ty lekcje wychowania fizycznego w domu odprawiasz... Z drugiej strony sport nie boli, sport to zdrowie! ;-)
> boss_ka_wawa # 2006-07-28

nie rozumiem was, dupa to po pierwsze fajne słowo, po drugie np można dać dupy (to też lubie) po trzecie dupę ma każdy no może z wyjątkiem tych którzy nie mają dupy tylko tyłek pupe albo jakieś inne zastępcze słowo smiech2 kto chce skomentować mój komentarz niech sie odezwie, czekam na kontakt.
> ~gosc # 2006-07-28

Ja najczęściej używam tego słowa w wyrażeniu "To jest do dupy..."
> ~gosc # 2006-08-07

hehe
> czarnapanterax # 2006-08-11

znacie to? Życie jest jak papier toaletowy, szre i do "dupy"
> badalice # 2006-09-25

"Kurwa", "ch...", "cipa" są takimi samymi słowami jak "dupa". Gdyby ich nie było nie można byłoby pokazać swoją złość na coś. Nie mówcie tu o cenzurze, bo każdy z was użył te słowa chociaż raz. Tylko tego nie pamiętacie, albo nie chcecie pamiętać, bo chcecie być uważani za świętych. Bawą mnie wasze cenzury i ogólnie granie kulturalnego człowieka bez żadnej większej wiedzy. Słowa te są takimi samymi słowami jak "liść","drzewo", "wiaderko", "patelnia". Wasze moralne czy też kulturale zachowanie nie ma nic do rzeczy. Słowa istnieją, mają swoje pochodzenie, nie ma czegoś takiego, że te słowo jest "be" dlatego DLA MNIE NIE ISTNIEJE. "Wstydź się, że używasz takiego słowa". Po to ono jest żeby je używać i gadanie o jakiejkolwiek cenzurze jest głupotą. Ale mi tam to rybka co sobie myślicie na ten temat. Tak samo mi "wisi" czy mnie pojedziecie czy nie.

Nawiązując do innych komentarzy typu: "Boże dzieci tu grają". No super grają, i to nie tylko na kurniku. Potrafią też wchodzić na strony przeznaczone tylko dla dorosłych. Pytają się czy mogą kochać się ze swoim chłopakiem w wieku 13 lat. Więc wydaje mi się, że trzeba dopuścić te słowa i wyjaśnić ich znaczenie, niżeli zabraniać czegokolwiek. Wiadomo że "niedozwolone" lepiej smakuje...
> dziennikareczka # 2006-11-21

DUPA nie jest juz wulgaryzmem umiech... lecz niektórzy tak myślą...
> edytkamisio1995 # 2006-11-21

Dupa to jest zwyczajne slowo jak dla kogos nie pasuje takie slowo to niech lepiej zyje bez dupy!!!!!!!!!!!!!!!!!! zycze powodzenia!!!
> ~gosc # 2007-01-23

po co cenzura co?? po co nazywa się to wulgaryzmami słowo jak słowo każdy je używa!!!!
> ~gosc # 2007-02-12

przy zadku konia, to bym się nie upierał, za to następne znaczenie dupy, to o czymś, co się nie udało - nie wyszło:
"...no i dupa", "...dupa z tego wyszła"
> malinowa888 # 2007-02-27

jak można na dziewczyne mówić dupa?, jakby tylko dupe sie w niej widziało...
> yokoyakamokototo # 2007-03-07

ale to brzydki wyraz przeciez jest?
> ~gosc # 2007-03-22

co wy dupcia to dupcia mm
> ~gosc # 2007-04-22

co wy chcecie od dupy zwylke slowo nazwa czesci ciala to tak jakby ktos powiedzial ze reka to jest brzydkie slowo i tak wiekszosc ludzi go uzywa wiec czym sie fascynowac
> konskipaczek # 2007-06-04

dupa słońca nie widziała
> wnuczkagangstera # 2007-06-08

te komenty mnie rozbrajają...
sazczególnie niektóre, jak wygłaszacie jakieś referaty na temat dupy. Zabawne.
Moim zdaniem dupa jest ok, jak sie ktoś wnerwi to se mówi "Dupa" i co może mu sie lżej na duszy zrobiło? A tak to by człowiek wkurzony siedział i by mu sie nie chciało nic. A tak to fajnie.
Ale również dupą jest zakończenie pleców. Przeciez plecy muszą się gdzies konczyc. Jakby nie dupa to by sie ciągly do samej ziemi i by bylo niewygodnie chodzic bo by sie nogi plątały. kolejny + dla dupy.
Dupa pełni rolę amortyzatora. Jakby nie ona to by bylo niewygodnie siedziec a jak sie ktos wywali to na dupe i wygodnie jest. Troche poboli ale sie rozmasuje i nie boli. a jakby nie bylo dupy to by bolalo i bolalo i nie moznaby rozmasowac dupy bo by dupy nie bylo.
I odchody nie mialyby którędy wychodzić.

To jest moje zdanie na temat dupy.
proszę o komentowanie mego wyczerpującego komenta
> mientuma # 2007-07-24

dlaczego huj powinno pisać się przez ch? Bo dłuższy ( :
> necia32 # 2007-08-29

Dupę wynalazł uczony radziecki Wołow. Dlatego mówimy: "dupa Wołowa".
Inni twierdzą, że dupę wynalazła Marynia. Ci z kolei rozmawiają o dupie Maryni.
Dupa pełni ważną rolę w ruchu obrotowym. Wszystko kręci się wokół dupy.
Dupa służy również do przekazywania zdecydowanych sygnałów niewerbalnych.Dobrze wymierzony, solidny kopniak w dupę jest wyrażeniem uczuć negatywnych wobec adresata takiego gestu. Dupie można również przekazać emocje pozytywne, np. całując kogoś w dupę. Dupa może spełniać też role lizaka.Szcześliwie nie wszyscy są dupolizami.
Uniwersalność dupy nie kończy się na tym, jest ona bowiem zadziwiająco skutecznym pojemnikiem: w dupie można mieć całe osoby, a nawet społeczności. Dupa służy nieraz jako etalon: wiele rzeczy jest do dupy, tym samym dupa spełnia role uniwersalnego wzorca porównawczego. W dupę (lub po dupie) można również dostać. Czynność ta umacnia więzi emocjonalne między rodzicami i dziećmi.
Prócz tego, dupa spełnia rolę siedziska, powiadamy bowiem: "siadaj na dupie", czesto z dodatkiem poleceń uzupełniających, jak np. "[...] i siedź cicho". Określenie "dawać (dać) dupy" funkcjonuje w dwóch znaczeniach: erotycznym i wartościującym, jednak "ściągnąć kogoś z dupy" tylko w tym pierwszym. Można również chronić
swoją (lub czyjąś) dupę, co kolejny raz potwierdza ważność dupy w otaczającym nas świecie. "Zabrać się do czegoś od dupy strony" oznacza podejście niewłaściwe, od konca; dupa funkcjonuje tu jako synonim odwrotności.
Dupa pełni również rolę uchwytu, można bowiem trzymać się czyjejś dupy. Określenie to nie oznacza braku równowagi, ale samodzielności.
Dzięki dupie orientujemy się w terenie, mówiąc: "daleko dupa do oka" mamy na myśli dużą odległość.
Dupa w połączeniu z bladością: mowimy "blady jak dupa" a także "dupa blada" czyli wtedy gdy coś się nie udało, nie wyszło.
"Trzymać palec w dupie" można rozumieć dosłownie, ale określa też sytuacje gdy jesteśmy ulegli wobec jakiejś osoby.
Określenie głębokich ciemności, wyrażamy za pomocą słów: "Ciemno jak w dupie u Murzyna!"
Coś nieokreślone i nie dające się jasno sklasyfikować ujmowane bywa w słowach: "ani w dupę, ani w oko."
> penelopa333 # 2007-09-14

necia,,jesteś genialna,płakałam 15 minut jak to czytałam,rewelacja,mogłabyś uzupełniać ten komentarz co jakiś czas o kolejne ....dupy.BRAWO,POZDRAWIAM
> penelopa333 # 2007-09-14

AAA i jeszcze dupa Jasio,pierdzi Stasio,czyli coś zostało niedorzecznie powiedziane.
> ~gosc # 2008-01-05

wnuczkagangstera - Twój komentarz jest super
ja dodam tylko coś takiego "jak się nie obrócisz...zawsze DUPA z tyłu"
> berbea # 2008-01-31

rzeczywiscie bardzo smoieszne widac ze neci sie po prostu nudzi
> szarmancki20 # 2008-02-24

ludzie wy chorzy jesteściejezyk Ci co myslą źle o tej "dupie" naturalnieumiech dupa to radość patrzenia meskiego oka na przedmiot najwiekszej wagi dla meskiego okaumiech pozdro
> isazjera # 2008-04-14

ale syf ;p
> isazjera # 2008-04-14

wnuczkagangstera - no to biegaj do okoła słupa tak żeby z przodu była dupa ;p bo widać że ci sie nudzi smiech2
> ~gosc # 2008-05-21

"> malinowa888 # 2007-02-27

jak można na dziewczyne mówić dupa?, jakby tylko dupe sie w niej widziało..."

Biorąc pod uwage przedział wiekowy 16-26 w którym to określenie jest rozpowszechnione to tak - to jest bardzo słuszne twierdzenie, że widzimy wtedy w was tylko dupcie do zaliczenia smiech2 I jakiekolwiek zapewnienia o miłości, prezenciki itp. itd. to wszystko w tym wieku tylko etapy, aby dostać się do waszej części ciała określanej przez hasło tej strony
> ~gosc # 2008-06-02

fajne slowa daja do slownika;p
> ~gosc # 2008-06-02

ejno widocznie musi to byc normalne slowo jak jet w slowniku
> leeenaaaa # 2008-06-06

DUPA - Diecezjalny Urząd Płacenia Alimentów. Urząd który zajmuje sie placeniem alimentow dzieciom księzy czy cos takiego.. Tak nam ksiądz kiedys na religii powiedział. No i co? Slowo to ma takze duchowy wymiar ;P
> olszak16 # 2008-07-16

;)
> ~gosc # 2008-08-08

ale się uparliście tej dupie matko wiele osób miało rację spróbujcię żyć bez dupy przecież to niemożliwe zostawcie dupę w spokoju a zajmnijcie się grą!!!
> sledzivlo # 2008-08-18

Gra 7 liter nie uznała mi tego słowa. Może mi to ktoś wytłumaczyć?
Wulgarne słowa nie są dopuszczalne w 7 literach czy jak?
Przecież jak słowo ma na Kurniku status dopuszczalnego w grach, to powinno być dopuszczalne we wszystkich grach słownych jakie podlegają
Waszej władzy... (bo w literakach chyba jest dopuszczalne, co? ja jeszcze nie sprawdziłem tego praktycznie)
> ~gosc # 2009-02-26

Dupa to zwykła część ciała... Jeśli ktoś uważa, że to wulgaryzm to po co wchodzi na ta stronę i wpisuje w wyszukiwarkę dupa i po co czyta te komentarze? Ja uważam, że te słowo nie jest wulgaryzmem, lecz nie należy go nadużywać. ;D

pozdrowienia dla tych co uważają, że dupa nie jest wulgaryzmem
> julia8 # 2009-04-18

dupa to jest część ciała ale powinno sie muwić tylek a nie dupa
> ~gosc # 2009-05-07

kocham was za to wszystko powyżej. Zastanawiają mnie tylko głosy, które naiwnie chciały by ze słowników usunąc takie słowa jak DUPA (pochodzące z starosłowiańskiego dupło (zagłębienie, dziura, dziupla), KURWA (z łaciny curva - krzywa) czy CHUJ (za wikisłownikiem: Prawdopodobnie od starosłowiańskiego „(?)xuj?”, natomiast obelżywy wyraz od słowa „ch...ec”, czyli „wieprz”. Nie można też wykluczyć, że „ch...” pochodzi od słowiańskiego „choj” czyli tyle, co „stojący prosto”. Stąd bliskie pokrewieństwo ze słowami „choinka” czy „chojrak”. Toż nawet profesor Miodek o słowie DUPA miał wiele do powiedzenia... Słowa te sa częścią naszej zwariowanej historii, i próba pozbywania się ich to rozbój w biały dzień. A i jeszcze jedno - "zaglądają tu dzieci" ... taaa... i z pewnością przeglądaja słownik w poszukiwaniu obraźliwych słów, wpisujac je w "szukaj". Dzieci słów obraźliwych i całej części języka uznanej za wulgarną ucza sie od kolegów i koleżanek w szkole, i posługuja z niczym nie skrępowaną radością, ... aż do momentu, kiedy same staja się rodzicami, wtedy nagle wylgaryzmy zaczynają im przeszkadzać... I tak "apiac", od początku. Znaczy się - kolejny przykład hipokryzji. jezyk
> ~gosc # 2009-06-05

No to się doczekałem: właśnie na interia.pl przeczytałem, dupa- wulgarne określenie laski ( słownik PWN dla gimnazjalistów !), tak wasza "potoczność" odbija się czkawką na młodych adeptach sztuki posługiwania się polszczyzną.Laską to bym wam autorzy słownika dupska wygrzmocił,a na łeb wypuścił wiadro "wszów" ze słownika Podrackiego i Zgółkowej
> ~gosc # 2009-07-31

Jestem ciekawa dlaczego niema w grze 7 liter tego słowa
> ~gosc # 2009-10-04

bezsensowne dywagacje...
zamiast "dupa" mozna powiedziec "tylek", "siedzenie"

NAjbardziej mnie rozmieszył komentarz goscia "badalice" który stwierdził, że uzywajac wulgaryzmów mozna pokazac swoją słość. Gratuluje braku rozwoju umysłowego, jezeli nie widzi on innego sposobu pokazania swoich emocji...

Co do wulgaryzmów słownik jasno i wyraznie precyzuje słowo "dupa" jest wulgaryzmem, w małym stopmniu (w 10 stopniowej skali 1), ale wulgaryzmem jest...
> grammy12 # 2009-11-24

dupa to zdrobnienie od pupa... z czego tu sie smiac??
> dobrusia666 # 2009-11-24

dolna czesc plecow
> ~gosc # 2009-12-28

Dupa

Dupa pierdzi, dupa śmierdzi, ale
słuchajcie starzy, słuchajcie młodzi,
z dupy cały świat pochodzi:-))))))))
> kosodrzewina1 # 2010-01-31

Szczyt szybkości: Biegać tak szybko wokoło słupa, aby sprzodu była dupa umiech
> cckonrad1993 # 2010-04-14

ciekawe że w grze w siedem liter jest niedopuszczalne...
> wrednus # 2010-05-11

Dupa strzeże go zaklęta,
Na przechodniów wciąż wypięta,
Z której mocą złego ducha
Ustawicznie ogień bucha.
I czy z bliska, czy z daleka,
Żarem swoim wszystko spieka.
I w tym mocnym, wielkim żarze
Dupa się całować każe,
Lecz gdy powiesz do niej słowa:
- «Niech się ogień w dupie schowa!
Sama się pocałuj właśnie!»
- Wtedy ogień w dupie zgaśnie.
I powoli, z dobrej woli,
Kondon zabrać ci pozwoli.
Za twą dobroć ja ci mogę
Do tej dupy wskazać drogę.
> ~gosc # 2010-05-17

tylna część ciała to plecy, a nie dupa ;)
> ~gosc # 2010-06-25

cytat z "Krolewny..." Fredry bardzo tu pasuje, z powiedzonek z dupa jeszcze brakuje moim zdaniem tego: "prawda jest jak dupa, kazdy ma swoja" umiech
> ~gosc # 2010-07-01

Co do Fredry, to opanujcie nieco swoje podniecenie.
"Bajka o królewnie Pizdolonie" jest mu często przypisywana, natomiast nie ma żadnego dowodu na to, że Fredro faktycznie jest jej autorem.
> ~gosc # 2010-07-23

4. zadek konia... a zadek psa to nie jest już dupa? Dupa jak ta lala...

A jak nie to mnie pocałujcie w DUPĘ jezyk
> ~gosc # 2010-12-05

najlepsze w tym słowniku jest to, że dopuszczalne jest w grach słowo : RUTINOSCORBIN ..
> ~gosc # 2011-01-01

Nie chodzi, o t, że nie można użyć tego słowa. Chodzi o to, że jest wulgarne i nieprzyzwoite w miejscach poważnych czy publicznych.
> ~gosc # 2011-03-21

dupa to część ciała to nie przekleństwo ;) tak samo jak oko smiech2
> ~gosc # 2011-06-26

Poliglota
x
Dawno temu na dziuple w drzewie mówiło się dupa.
Takie było pierwsze znaczenie tego słowa.
W tym znaczeniu nie kojarzy się z wulgaryzmami.
> kvvinto # 2011-10-11

http://www.youtu(...)BY95gf8E
> 1kostka2abc3 # 2012-02-02

fajne rzeczy tu piszecieumiech No ludzie mam 10 lat no już ok wczesniej wszystko to znalam ale u mnie w szkole takie rzeczy to temat wszystkich rozmów na przerwach!!! Nie rozumiem jak to możliwe że to tak wszystko sie latwo rozprzestrzenia!
> ~gosc # 2012-02-07

zawsze mi się zdawało że dupa od łac. duplex 'podwójny' że od pośladków obu jakby
> ~gosc # 2012-04-15

dupa to normalne słowo. nic wulgarnego w nim nie widzę

▸ dodaj komentarz

~stalowiak

Spie*****j dziadu!

~tota

Jak Garlicki to uczciwy człowiek, to ja jestem pszczółka Maja! Dowcip stulecia! Najlepiej zapytać, czy poczytać wypowiedzi jego żony...
Pozdrawiam rodzinę "pana doktora". A Ziobro, wydaje mi się, że chciał ukrócić samowolę hołoty różnego rodzaju.

~123

garlicki uczciwy człwowiek dobre he he.

~tuskofila

~vive bandytom i złodziejom z po czy psl to on nawet do kostek nie sięga.

~vive

~boj....nie zgadzam sie z toba. Mysle, ze powinnismy licznie wstawic sie na tych spotkaniach i "odpowiednio" przywitac tego bandyte.Zdaje sie, ze cena jajek ostatnio spadla....

~Norman

A co ta pisowska kanalia zgubiła, albo zamierza zgubić w Stalowej Woli?

~pani

Panie były ministrze, za pana czasów kiedy to wszystkie służby specjalne pracowały na pana wizerunek jedynego, sprawiedliwego w IV RP, dom rodziców dr Garlickiego był otoczony i dokładnie zbebeszony przez ludzi w czarnych kominiarkach... Proszę powiedzieć czego ci panowie szukali w domu poczciwych ludzi?

Nadminister Ziorro

już nikt przez tego Pana wolności nie będzie pozbawiony!

~tamkap

Panie Ziobro od miejsca spotkania z pana sympatykami w Nisku, jest jakieś 150 do domu rodzinnego dr. M. Garlickiego. Proszę się spotkać z rodzicami tego słynnego kardiochirurga którego pan haniebnie potraktował będąc wysokim urzędnikiem państwowym, proszę ich przeprosić. Będzie to przejaw dobrego obyczaju, na to czeka Nisko i Rodzice!

~boj

Walcie oknami i drzwiami na spotkanie z idolem sp. Zasługuje by go nienawidzić a nie chołubić, bezwgledny cynik i rządny władzy rycerz prezesa.

~pola

Zbyszku..., Jarku..., Zbyszku wróć, zapomnijmy o urazach...,będzie się niosło po Podkarpaciu po wycieczce Ziobry. Słynny kataryniarz najpierw pisu a teraz swojej kanapowej partii będzie czarował nie dopuszczając do głosu nikogo starym, wypróbowanym sposobem. Ciekawi nas wszystkich czy na spotkanie podąży niegdysiejszy jego przyjaciel Antoni Błądek.

~wiech

Prawdopodobnie nowego-starego prezesa po stalówce będzie woził bezrobotny pełnomocnik swoim jaguarem. Obydwaj siebie warci...

~stan

Ziobro to szmata i przydupas gorszy od dawnych komuchow.Lizal rowek Jarusiowi a teraz ta miernota probuje jeszcze zaistniec. Jedynym pytaniem,ktore mozna mu zadac jest czy juz przeprosil dr. Garlickiego....bo jakos mi to umknelo?

~gata

Zamiast się uczyć angielskiego i siedzieć w Brukseli to włóczy się po Podkarpaciu. Rodzice i samorząd Niska powinni go odpowiednio przyjąć, w ten sam sposób jak on ich syna przed kilkoma laty. Nie ma wstydu facet!

~Vincent

Dobrze piszesz, też coraz mniej podoba mi się polityka klasztoru:(
A wystawą byłem zdegustowany....

~Jan

Czy bedzie w klasztorze? bo ostatnio klasztor skreca mocno w niebezpieczna prawice. Zaproszenie tych od Rydzyka tj.Nowaka, Jurka, ta wystawa z aborcja, nie wierze po prostu w to, przeciez klasztor zawsze byl apolityczny, czy nie docieraja do nich ciche slowa krytyki. My mamy dosyc polityki w mediach, na ulicy, w kosciele chcemy modlitwy i skupienia.