W klasyce tkwi wielka moc…

W piątek 11 maja w Stalowej Woli rozpoczęła się I Runda Eliminacji Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych. Auta ścigały się w 4 kategoriach: samochody przedwojenne do 1945 r., do 1960 r., do 1970 r., do 1979 r.
W rundzie wzięły udział 34 załogi. Miłośnicy zabytkowych pojazdów przyjechali na to wyjątkowe wydarzenie z różnych miast Polski, a także i z zagranicy. Każda załoga składała się z kierowcy oraz pilota. Niektóre załogi były jednak liczniejsze, jechały nawet całe rodziny.
Runda rozpoczęła się spod Zajazdu Sezam. Stamtąd tuż po godz. 9:00 samochody co dwie minuty wyjeżdżały w trasę. Jeszcze przed wyścigiem te piękne samochody przyciągnęły wielu miłośników zabytkowych pojazdów. A było na co popatrzeć. Pojawiły się prawdziwe perełki, samochody oryginalne, niezwykłe i niespotykane.
W piątek trasa mistrzostw pojazdów zabytkowych rozpoczęła się w Stalowej Woli. Następnie należało dotrzeć do Gorzyc, Sandomierza, Obrazowa, Klimontowa, Ujazdowa, Koprzywnicy, Tarnobrzega. W każdej z tej miejscowości czekały na kierowców różne zadania. Mistrzem Polski zostanie ten, kto nie tylko będzie miał najlepsze czasy na poszczególnych odcinkach, ale także będzie miał najlepsze wyniki w różnych konkursach.
Samochody, którymi poruszały się drużyny biorące udział w I Rundzie Eliminacji Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych to:
- FORD Kabrio (1937) Automobilklub Wielkopolski - POLSKI Fiat 508 III Junak 508 (1935) Automobilklub Krakowski - OLDSMOBILE (1932)Automobilklub Lubelski - DKW Front Luxus (1936) Automobilklub Wielkopolski - SINGER (1939) Automobilklub Wielkopolski - JAGUAR XK 150 (1958)Automobilklub Lubelski - JAGUAR MK 4 (1948) Automobilklub Lubelski - SKODA 1101 (1948) Automobilklub Stalowa Wola - FIAT 600 Multipla (1958) Automobilklub Krakowski - SAAB 96 DE LUXE (1960) Automobilklub Rzeszowski - ZAPOROŻEC (1964) ZAZ KOZAK - ZAPOROŻEC (1968) ZAZ KOZAK - ALFA Romeo (1967) Automobilklub Śląski - FIAT 124 Spider (1970) Automobilklub Krakowski - Mercedes W-113 (1967) Automobilklub Krakowski - BMW 2002 TI (1970) Automobilklub Polski - FIAT 500L (1970) Automobilklub Wielkopolski - PORSCHE 912 (1966) Automobilklub Śląski - Mercedes W-133 (1967) Automobilklub Krakowski - PORSCHE 912 (1967) Automobilklub Katowice - PORSCHE 911 (1966) Automobilklub Częstochowski - ZAPOROŻEC (1975) Automobilklub Stalowa Wola - SYRENA 105 (1980) Automobilklub Stalowa Wola - Mercedes Benz 560 (1989) Automobilklub Stalowa Wola - Mercedes Benz W111 (1971) Automobilklub Stalowa Wola - Volkswagen Passat (1979) Automobilklub Lubelski - PORSCHE 928 (1977) Automobilklub Lubelski - FORD Taunus (1978) Automobilklub Polski - CITROEN DS 20 (1971) Automobilklub Wielkopolski - BMW 2002 (1974) Automobilklub Lubelski - Volkswagen Karmann (1972)Automobilklub Lubelski - SYRENA 105 (1979)Automobilklub Lubelski - MG Midget Cabrio (1976) Automobilklub Śląski - FSO Warszawa Syrena 105 (1979) Automobilklub Stalowa Wola [MagPie]Materiał video
Przewiń do komentarzy




















































Komentarze
Automobilklub wystawi chyba Antonowa!?
Byłem widziałem reszta zdjęć http://tinyurl.com/6rc62s7
zaebyste
Stalowe....gratulacje, lepiej ogladac cos pieknego niz walace sie rydery.
Jag jest zajebisty - jak bede duzy to tez taki kupie tylko cabrio i niekoniecznie 150, XK120 lepiej mi podchodzi- absolutnie nic nie odejmujac temu modelowi....cacko
ładne cacka