NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Nasze miasto »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 3 4 »
Halo!!!! Odśnieżanie,
bzk
bzk
bzk
Posty: 246
Dołączył: 28 Kwie 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 11:28  
Cytuj
Czy w Stalowej istnieje coś takiego jak pług śnieżny, piaskarki, solarki?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 11:28  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 688
Dołączył: 16 Gru 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 11:39  
Cytuj
CYTAT
Czy w Stalowej istnieje coś takiego jak pług śnieżny, piaskarki, solarki?
Nie.Pan prezydent zafundował nam Park Zimowy i to bez brania kredytów!ok

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
cdn
cdn
cdn
Posty: 244
Dołączył: 15 Lis 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 12:02  
Cytuj
Bardzo dobre gospodarowanie.To syzyfowa praca i wydawanie pieniedzy na idiotyczne odsniezanie.Wystarczy odsniezac glowne trakty a pozostale ?Nie koniecznie .Jesli ktos chce sam moze je odsniezyc.To wlasciwie obowiazek sklepow.prywatnych wlascicieli posesji.Mi snieg w tej ilosci nie przeszkadza w niczym.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 250
Dołączył: 10 Marz 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 60%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 12:11  
Cytuj
CYTAT
Bardzo dobre gospodarowanie.To syzyfowa praca i wydawanie pieniedzy na idiotyczne odsniezanie.Wystarczy odsniezac glowne trakty a pozostale ?Nie koniecznie .Jesli ktos chce sam moze je odsniezyc.To wlasciwie obowiazek sklepow.prywatnych wlascicieli posesji.Mi snieg w tej ilosci nie przeszkadza w niczym.


W przetargach jest cos napisane... i ktos powinien sie z nich wywiazywac a miasto powinno to egzekwowac.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 688
Dołączył: 16 Gru 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 12:19  
Cytuj
CYTAT
Bardzo dobre gospodarowanie.To syzyfowa praca i wydawanie pieniedzy na idiotyczne odsniezanie.Wystarczy odsniezac glowne trakty a pozostale ?Nie koniecznie .Jesli ktos chce sam moze je odsniezyc.To wlasciwie obowiazek sklepow.prywatnych wlascicieli posesji.Mi snieg w tej ilosci nie przeszkadza w niczym.
Bardzo trafne spostrzeżenie!Myjesz się?Jeśli tak to po co?nie wiem

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
cdn
cdn
cdn
Posty: 244
Dołączył: 15 Lis 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 12:31  
Cytuj
Skoro odsniezanie to i osuszanie po deszczu by sie przydalo.Bo jak sie umyje to i wycieram.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
bzk
bzk
bzk
Posty: 246
Dołączył: 28 Kwie 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 12:33  
Cytuj
Hehe. "Idiotyczne odsniezanie". Idiotyczne to siedzenie w domu I patrzenie tylko na ten snieg

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 688
Dołączył: 16 Gru 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 12:40  
Cytuj
CYTAT
Skoro odsniezanie to i osuszanie po deszczu by sie przydalo.Bo jak sie umyje to i wycieram.
To mówisz iż koło Sezamu po deszczu wody nima? Czy to może Park Wodny lubo bezpłatna myjnia podwozi?zaklopotany

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 8766
Dołączył: 1 Lut 2011r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 13:01  
Cytuj
A brać się za łopaty i jazda! good

Zamiast hodować brzuch i takie tam przed kompem - trochę ruchu.potluczony

Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem....
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 688
Dołączył: 16 Gru 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 13:19  
Cytuj
CYTAT
A brać się za łopaty i jazda! good

Zamiast hodować brzuch i takie tam przed kompem - trochę ruchu.potluczony
Bez wątpienia byłby to dobry trening dla piłkarzy których utrzymuję okrągły rok.Może dołączy kibol Sobieraj wraz z drużyną?nie wiem

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
cdn
cdn
cdn
Posty: 244
Dołączył: 15 Lis 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 13:36  
Cytuj
krzysiu czy jak ci tam....idz odsniezac a nie pie/--/ glupoty

Moderowano przez: sm
2. Zabronione jest w szczególności publikowanie:
2.1. treści o charakterze obraźliwym, naruszających obowiązujące ogólnie przyjęte normy etyczne
2.2. treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku
2.4. wpisów nie zawierających merytorycznej treści, powtarzających się.
2.6. wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 688
Dołączył: 16 Gru 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 13:42  
Cytuj
CYTAT
krzysiu czy jak ci tam....idz odsniezac a nie pie/--/glupoty
Ja synku płacę za Me utrzymanie i sprzątanie.W przeciwieństwie do takich jak ty niemót nie potrafiących zarobić na siebie!jezyk

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 55
Dołączył: 15 Gru 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 14:04  
Cytuj
Tej zimy budżet Stalowej Woli nie przetrzyma :szok:sciana To jest po prostu dobre zarządzanie inaczej.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 14
Dołączył: 10 Lut 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 14:18  
Cytuj
Halo Prezydent!- odśnieżania chodników i ulic to w mieście nie ma!!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 267
Dołączył: 10 Cze 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 14:29  
Cytuj
zgłaszam od poniedziałku by odśnieżyli pewną zatoczkę autobusową...
nic- zero jakiegokolwiek pługu... dodam że to jest na terenie miasta!
a drogi to masakra.. Bojanowska to od poniedziałku nie odśnieżona, jedynie to co się "samo" rozjeździ..

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 763
Dołączył: 14 Gru 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 60%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 14:34  
Cytuj
CYTAT
Halo Prezydent!- odśnieżania chodników i ulic to w mieście nie ma!!!


PLAC ZABAW DLA PSÓW POWSTAJE NIE MA KASY

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
GRZ
GRZ
GRZ
Posty: 248
Dołączył: 23 Wrz 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 14:50  
Cytuj
Polecam się udać na skargę do nowego budynku MZK - Mostostalu. Jak na tak bogatą spółkę - słabo coś im start akcji ZIMA wyszedł.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 248
Dołączył: 21 Marz 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 15:01  
Cytuj
Snieg sypie praktycznie cały czas raczej ciezko jest utrzymac wszystkie drogi w przyzwoitym stanie ale te główne sa raczej ok gorzej z tymi pobocznymi,miejscami parkingowymi,zatoczkami itp ale mi to tez w sumie nie przeszkadza nawet lubie jezdzic w takich warunkachsmiech2

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 245
Dołączył: 17 Paź 2018r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 15:08  
Cytuj
CYTAT
A brać się za łopaty i jazda! good

Zamiast hodować brzuch i takie tam przed kompem - trochę ruchu.potluczony



To Ci się udało. Fajnie. Zima ma być zimą

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 342
Dołączył: 9 Wrz 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 15:19  
Cytuj
W którymś to poście na Stalowym mieście pan prezydent i spółka mówił jak to dobrze są przygotowani do sezonu zimowego i co ?? I cisza... a co się dzieje to widać
A zima to raczej plus 20 nie będzie

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 310
Dołączył: 15 Lip 2011r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 15:28  
Cytuj
CYTAT
To Ci się udało. Fajnie. Zima ma być zimą

Zima zimą, ale jednak wypadałoby, żeby główne piesze szlaki komunikacyjne były odśnieżone i posypane solą. Tymczasem na chodnikach i ddr-ach jest kilkucentymetrowa warstwa rozciapanego i wydeptanego śniegu z warstwą lodu pod spodem, który skutecznie utrudnia poruszanie się.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 29
Dołączył: 3 Sty 2019r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 16:28  
Cytuj
Powiem szczerze że wyszłam dziś na spacer z dzieckiem w wózku i nie dało się jechać pod blokiem nie odsnieżone miałam nadzieję że dalej będzie lepiej lecz niestety nic z tego przez dwie godziny widziałam jeden spychacz który jechał po drodze a chodniki wogole są nie odsnieżane dziś to jest jakis koszmar

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 29
Dołączył: 3 Sty 2019r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 16:30  
Cytuj
Chodniki przy głównych ulicach aleja i poniatka też nie odsnieżone naprawdę nie ma odpowiednich służb które mają to robić mlotek

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 245
Dołączył: 17 Paź 2018r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 16:48  
Cytuj
Macie22 to łapata i zasuwaj albo wyluzuj bracie

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1188
Dołączył: 14 Marz 2016r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2019r. 17:42  
Cytuj
A bo kto to widział w styczniu śnieg, normalnie anomalia pogodowe smiech2

Wszystko, co słyszymy, jest opinią, nie faktem. Wszystko, co dostrzegamy, jest punktem widzenia, nie prawdą. http://www.komentujnieobrazaj.pl
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
1 2 3 4 »
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Nasze miasto »