NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
«« « ... 6 7 8 9
E.Leclerc stalowowolski - NEGATYW !, Nowy i nieprzyjazny hipermarket w St.W.
Posty: 5
Dołączył: 25 Wrz 2018r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Sty 2019r. 00:22  
Cytuj
Świstaczku i z wszystkich wymienionych właśnie Leclerc ma najwięcej indeksów na półkach... Nie będę więcej pisał bo nie ma sensu... Reasumując nie podoba się nie korzystajcie internetowi napinacze...

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 253
Dołączył: 29 Cze 2013r.
Skąd: rst rni snd tgb
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Sty 2019r. 01:32  
Cytuj
CYTAT
Kilka dni temu (może dwa tygodnie) byłem w LC świadkiem jak jakiś pajac (że pajac to okazało się później, o czym niżej) -
Mężczyzna średniej budowy ciała, w wieku około 40 lat, chciał wejść na teren sklepu ze plecakiem
Ochrona zwróciła mu (grzecznie/delikatnie) uwagę że nie może (w sensie że trzeba zostawić plecak u Pani z obslugi klienta) i ów "indywidualista" zaczął się wydzierać i robić "cyrki"że skandal i że opisze sprawę na Stalowym Mieście...
Patrząc na całą sytuację z boku miałem wspaniały ubaw (prawdziwe pajacowanie zawsze doceniam)
Do dziś zastanawiam się skąd takie histeryczne zachowanie i owa niemożność pozostawienia plecaka w miejscu wskazanym...?


Przypominam co się stało umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 37
Dołączył: 6 Sty 2019r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Sty 2019r. 14:16  
Cytuj
CYTAT
Świstaczku i z wszystkich wymienionych właśnie Leclerc ma najwięcej indeksów na półkach... Nie będę więcej pisał bo nie ma sensu... Reasumując nie podoba się nie korzystajcie internetowi napinacze...


Faithfull: Aco to sa indeksy????????
umiech))

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 37
Dołączył: 6 Sty 2019r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Sty 2019r. 14:23  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
Kilka dni temu (może dwa tygodnie) byłem w LC świadkiem jak jakiś pajac (że pajac to okazało się później, o czym niżej) -
Mężczyzna średniej budowy ciała, w wieku około 40 lat, chciał wejść na teren sklepu ze plecakiem
Ochrona zwróciła mu (grzecznie/delikatnie) uwagę że nie może (w sensie że trzeba zostawić plecak u Pani z obslugi klienta) i ów "indywidualista" zaczął się wydzierać i robić "cyrki"że skandal i że opisze sprawę na Stalowym Mieście...
Patrząc na całą sytuację z boku miałem wspaniały ubaw (prawdziwe pajacowanie zawsze doceniam)
Do dziś zastanawiam się skąd takie histeryczne zachowanie i owa niemożność pozostawienia plecaka w miejscu wskazanym...?


Przypominam co się stało umiech



MariuszeF: Nudny jestes ochroniarzu Leklerca!!!!!!!! Powtarzasz sie juz z 5raz z tymumiech)) Naibjasz tu tylko posty. Myslisz ze to jedno zdarzenie z bardzo wielu o czyms akurat swiadczy????????? Z twjego Leklerca wyszlo mnostwo ludzi zdegustowanych waszym "milym" przyjeciem na wstepie!!!!!!!!!! A ten jeden (jesli to prawda o czympiszesz) mogl miec poprostu ciezki dzien lub bylo to dlaniego w tym dniu kolejne podobne przykre zdarzenie. Albo mial dosc wszelakich ochroniarzyumiech))))))))))))))))))))) Trzeba rozumiec ludzi(ale do kogo ja to mowie :( )

A codo podsumowania tematu (choc nie "umiera"jak tp nazwales), to jabym podsumowalten temat inaczej.
Jak dlamnie i wielu innych,Leklerc w Stalowce towielki niewypal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeslina sam poczatek zrazaja sobie wiele typow ludzi,niemaja szacunku dokazdego potencjalnego ijuz chcacego wejsc do sklepu klienta,noto jest jakies totalne nieporozumienie!!!!!!!!!!
Nawet jezeli ta pustka bez dobrych cen i widocznych promocji komus sie podoba, to nieznaczy zejest w porzadku. Zawsze znajda sie jakies wyjatki i trzeba touszanowac!!!!!!!!!
Nie polecalbym tego Leklerca: wszystkim cyklistom, turystom,uczniom,idacym z lub do pracy,rodzicow z dziecmi z wozkami, kobiet z widocznymi torebkami i ludzi starszych,ktorzy zwykleidana zakupy pieszo z wiekszymi torbami na zakupy.
Nie jest to tez miejsce dla rodzin,bo niema tam ani gastronomii z ktorej widzi sie kasy ani bawialni dla dzieci czy innych takich miejsc. A gdzie jakas cukiernia,fryzjer, itd itd. Tylko wymarle lub wymierajace stoiska boksy w galerii.
Ok , jak sobie skojarze cos jeszcze tnapisze.

A WY (oprocz znanych tu panow z Leklerca) CO SADZICIE O TYMLEKLERCU W NASZYM MIESCIE??? -PISCIE!!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 128
Dołączył: 10 Paź 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 17 Sty 2019r. 14:56  
Cytuj
goodPisz Elżbieta pisz... jesteś tu jedyną samonapędzająca się gwiazdą, a jakoś Ci WY nie wyrywają się no narzekania.
Pozdrawiam z miłością.scianacałus

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 37
Dołączył: 6 Sty 2019r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Sty 2019r. 21:37  
Cytuj
Mysle ,ze pisales domnie ,wiec odpowiadam:
Dotego Leklerca tak malo ludzi chodzi, ze nawet gdyby az10% z nich bywalo tu na stalowymMiescie to juz wszyscy by sie wypowiedzieli umiech))))))). Wiec cofnij sie 8 stron tego tematu forum wstecz (pomin bzdety pisane przez... i negacje wszystkiego i wszystkich oraz wyzwiska i proby ublizenia tu wypowiadajacym sie przez kilku przedstawicieli Leklerca) to pojmiesz umiech))))

Jesli na sam poczatek pracwnicy tego Leklerca zrazaja sobie wiele typow ludzi ,nie maja szacunku do kazdego potencjalnego i juz chcacego wejsc do sklepu klienta ,no to jest to jakies totalne nieporozumienie!!!!!!!!!!
Nawet jezeli ta pustka bez dobrych cen i widocznych promocji komus sie podoba, to nie znaczy ze jest w porzadku. Zawsze znajda sie jakies wyjatki i trzeba to uszanowac!!!!!!!!!
Nie polecalbym tego Leklerca: wszystkim cyklistom, turystom ,uczniom ,idacym z lub do pracy ,rodzinom z dziecmi z wozkami, kobietom z widocznymi torebkami i ludziom starszym ,ktorzy zwykle ida na zakupy pieszo z wiekszymi torbami. KTO WIEC ZOSTAJE JAKO CHCIANY KLIENT ???umiech))
Nie jest to tez miejsce dla rodzin ,bo niema tam ani gastronomii z ktorej widzi sie kasy ani bawialni dla dzieci czy innych takich miejsc. A gdzie jakas cukiernia,fryzjer, itd itd. Tylko wymarle lub wymierajace stoiska boksy w galerii.
Taka jest przykra prawda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 37
Dołączył: 6 Sty 2019r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Sty 2019r. 21:49  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
Świstaczku i z wszystkich wymienionych właśnie Leclerc ma najwięcej indeksów na półkach... Nie będę więcej pisał bo nie ma sensu... Reasumując nie podoba się nie korzystajcie internetowi napinacze...


Faithfull: Aco to sa indeksy????????
umiech))



Nie odpowiada. Zlego sformuowania uzyl/a, bo swiadczy ono ewidentnie ,ze to pracownik marketui nie innego tylko LEKLERCA )))))))))))))))) Indeksy na polkach - ciekawe to umiech))

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 253
Dołączył: 29 Cze 2013r.
Skąd: rst rni snd tgb
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Sty 2019r. 22:13  
Cytuj
Polecam leclerk w Stalowej Woli
Bogaty asortyment
Uprzejma i pomocna obsluga
Świetne miejsce na szybkie zakupy, doskonale na długi spokojny shopping
.
Do tego bezpieczne i omijanie przez patologiczny element umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 37
Dołączył: 6 Sty 2019r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Sty 2019r. 22:59  
Cytuj
CYTAT
Polecam leclerk w Stalowej Woli
Bogaty asortyment
Uprzejma i pomocna obsluga
Świetne miejsce na szybkie zakupy, doskonale na długi spokojny shopping
.
Do tego bezpieczne i omijanie przez patologiczny element umiech



Poleca Leklerca jeden zjego ochroniarzy umiech))))))))) A takie to jest bezpieczne miejsce ,ze ochroniarze inwigiluja klientow lazac za nimi jak ogony albo robiac im problemy z wejsciem do sklepu BO TO WSZYSCY ZLODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!!! PARODIA !!!!!!!!!!!!!!! A w kauflandzie ,Tesco ,InterMarche ,Carrefourze , lidlach i Biedronkach jest wg niego niebezpiecznie umiech))))))))) PARODIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bylem klientem FRACa przed Leclerkirm i nie byo tam nigdy szalu ale byla normalnosc standardowa. Odkad nazywa sie to Leclerc i zatrudnili za 2500 brutto ludzikow do ochrony ,tojest kicha totalna !!!!!!!
Wczesniej nie bylo widac ochrony i bylo normalnie. Daje to do myslenia umiech))))))))))))


Jeszcze mam pytanko do licznych przedstawicieli tego leklerca ,piszacyh tutaj: Dlaczego nie widac w domach gazetek promocyjnych,jak czynia to od zawsze ,systematycznie wszystkie hipermarkety??????????????

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
«« « ... 6 7 8 9
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »