NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
Przyciemnianie szyb,
Posty: 90
Dołączył: 19 Paź 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Lis 2018r. 23:17  
Cytuj
Gdzie najlepiej udac sie na przyciemnienie szyb w aucie i jaki jest mniej wiecej koszt przyciemnienia 2 szyb tylnych bocznych i jedna tylna?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 37
Dołączył: 30 Sie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Lis 2018r. 07:22  
Cytuj
Najtaniej i super dobrze zrobią w Hadykówce - trasa Nowa Dęba - Kolbuszowa
Koszt zależy od wielkości szyb. Duuużo taniej niż w Stalowej
kontakt: 661 239 991, 880 896 223

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 334
Dołączył: 11 Sty 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Lis 2018r. 16:27  
Cytuj
Polecam zakład w Nisku na ulicy Sportowej.
Za szybę tylną i 2 boczne zapłaciłem chyba 350zł. Co do jakości wykonania nie mam zastrzeżeń.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 129
Dołączył: 16 Lis 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Lis 2018r. 18:00  
Cytuj
Polecam Hadykówkę, pełen profesjonalizm i super jakość, robiłem w 3 samochodach i jestem mega zadowolony.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1397
Dołączył: 19 Paź 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 10 Lis 2018r. 13:15  
Cytuj
A czym jest dla Ciebie ta super jakość? Napisz coś więcej ...

Robota jest tym lepiej wykonana - im mniejsza jest wiedza i oczekiwania klienta umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 328
Dołączył: 10 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Sty 2019r. 16:59  
Cytuj
Ile trwa takie przyciemnienie szyb w aucie bo domyslam sie ze raczej od reki tego nie robia? I jak to wyglada od srodka? Bardzo jest ciemno? Ostatnio jechalem audi z 2015 roku z zewnatrz szyby byly prawie czarne za to od srodka praktycznie nie roznily sie jasnoscia od prxedniej szyby ale podejrzewam ze to bylo juz seryjne przyciemnienie i koszt takiej uslugi jest duzo wyzszy jak te 350zl

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 184
Dołączył: 24 Lis 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 1 Sty 2019r. 19:14  
Cytuj
Za zwykle auto 350-600 zł zalezy jakie te szyby są.
3-4h generalnie schodzi wiec zwykle trzeba auto zostawic.
Ja mam max przyciemnienie 3m 95% - generalnie słabo widac zwlaszcza po ciemku swiatla, w parkingach podziemnych itd. Poza tym za dnia jest OK.
W drugim aucie mam 65% i tam od srodka w zwykly dzien jest mala roznica.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 386
Dołączył: 25 Lut 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 1 Sty 2019r. 19:59  
Cytuj
Ja mam czarne jak smoła od zewnątrz, od środka natomiast widać bardzo dobrze. Jedynie w sumie kiedy mam dyskomfort to podczas deszczu w nocy. Wtedy jest gorsza widoczność.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 328
Dołączył: 10 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Sty 2019r. 20:38  
Cytuj
KierowcaBusa a gdzie robiles i jaka cena?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 386
Dołączył: 25 Lut 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 1 Sty 2019r. 20:46  
Cytuj
Obecne kupiłem już z przyciemnionymi A wcześniejsze sam sobie przyciemnialem. Folie kupowałem z firmy global. Tak więc nie znam cenników tutejszych firm. Lubię czarne szyby, bo auto ladnie wygląda, dzieci nie razi słońce A i czasem jak zostawię coś na kanapie to nie kusi tych co mają lepkie ręce.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 328
Dołączył: 10 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Sty 2019r. 21:07  
Cytuj
Na strone tego zakladu w hadykowce jest cennik i za moje auto wychodzi z niego ze zaplacilbym 200zl wiec to nie duzo ale jaka jest jakosc tego wykonania? Robil ktos u nich i moze powiedziec jak z widocznoscia od wewnatrz? I czy ja moge sam sobie wybrac jak bardzo ciemna ma byc szyba czy jest tylko 1 opcja?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 381
Dołączył: 1 Cze 2012r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Sty 2019r. 21:13  
Cytuj
Zadzwoń zapytać o to i o markę folii? umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 328
Dołączył: 10 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Sty 2019r. 21:33  
Cytuj
Stosujemy markowe folie firm Llumar, Armorlite

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1079
Dołączył: 3 Gru 2010r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Sty 2019r. 07:47  
Cytuj
na LOKU tez przyciemniająok

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 47
Dołączył: 4 Marz 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Sty 2019r. 08:46  
Cytuj
Polecam Hadykówkę, Darfol

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 328
Dołączył: 10 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Sty 2019r. 12:31  
Cytuj
Niech ktos mi powie jak to dokladnie jest w tej hadykowce. Mam do wyboru folie oraz jej odcien czy jestctylko jeden? I jak jest z widocznoscia od wewnatrz? Trzeba wczesniej sie umowic i zostawic auto czy robia w ten sam dzien?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 47
Dołączył: 4 Marz 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Sty 2019r. 13:13  
Cytuj
maja 3 lub 4 rodzaje foli bodajze 60%, 75% przycemnienia, 90 % i 100 %,

umawiasz sie wczesniej na godz, czas wykonania ok 2,5 h do 3 h jezeli nie ma nic skopilowanego np ze sciezkami ,podgrzewaniem tylnej szyby.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 328
Dołączył: 10 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Sty 2019r. 14:06  
Cytuj
Dzieki ediumiech

Ps. Edi osobiscie ktora folie bys polecil zeby w miare estetycznie wygladala ale nie byla calkowicie czarna od srodka?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2
Dołączył: 7 Lis 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Sty 2019r. 16:15  
Cytuj
http://darkfol.pl/
Polecam najtaniej w okolicy

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 184
Dołączył: 24 Lis 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 2 Sty 2019r. 17:51  
Cytuj
3M. Na folii nie oszczędzać.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 47
Dołączył: 4 Marz 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Sty 2019r. 19:09  
Cytuj
CYTAT
Dzieki ediumiech

Ps. Edi osobiscie ktora folie bys polecil zeby w miare estetycznie wygladala ale nie byla calkowicie czarna od srodka?


Nigdy nie bedziesz mial czarno od srodka obydwie folie beda etsteyczne, bedzie tylko ciemniej w srodku porownujac 100 a 90%.

Ja osobiscie mam 90% , jezeli zalezy Ci aby nikt nie widzial co masz w bagazniku i z tylu to wez 100%,jezzeli zas chcesz zeby bylo jasniej w srodku to 90%.... natomiast jesli chodzi o 90% to w lecie przy sloncu i pod odpowiednim katem jak sie ktos bedzie przygladal bedzie przeswitywac i widac co tam masz w aucie.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 328
Dołączył: 10 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Sty 2019r. 19:37  
Cytuj
Wielkie dziekiumiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 60
Dołączył: 3 Lis 2014r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 20 Lut 2019r. 11:09  
Cytuj
Można prosić o opinię osób które zakładały folie w DarkFol w Hadykówce jak się spisuje po latach?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 66
Dołączył: 15 Gru 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 20 Lut 2019r. 12:42  
Cytuj
CYTAT
Można prosić o opinię osób które zakładały folie w DarkFol w Hadykówce jak się spisuje po latach?


3 lata i jak nowa. Kombi 230 zl. Na LOKu bodajże zakpili i chcieli aż 500 zł....

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 60
Dołączył: 3 Lis 2014r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 20 Lut 2019r. 17:16  
Cytuj
toxic86 rozumiem, że pomimo 2x niższej ceny niż na miejscu, zrobione profesjonalnie i bez widocznych nawet malutkich bąbelków powietrza?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »