NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
Cyfrowy Polsat - problemy z rozwiązaniem umowy,
Posty: 2
Dołączył: 20 Lip 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Marz 2018r. 09:25  
Cytuj
Witam, czy ktoś rozwiązywal z nimi umowę, i wie jak to skutecznie i szybko załatwić bo widzę po komentarzach na internecie że dużo osób ma z nimi problemy ?

1. Wysłane listem poleconym pismo. Odebrane ale jak się okazało mimo 30 dni dalej umowa nie rozwiązana(zaznaczam że płaciłem im dobrowolnie bo wcześniej miałem umowę która byla na czas określony)

2. Wysłane e-mailem skany rozwiązania umowy i ostatniej wpłaty

3. Otrzymałem telefon o zwrocie nadpłaty.

4.Po jakimś czasie przyszedł mi SMS przypominający o zbliżającym się terminie wpłaty.

5. Próba zwrócenia dekodera i zgłoszenie w punkcie Cyfrowego Polsatu w Stalowej Woli (mimo że nic nie znalazłem w umowie o zwrocie dekodera, na internecie wyczytałem że niektórzy płacili kary po 700, 900 zł za niezwrocenie dekodera)- Odmownie, nie przyjmują.

6. Kolejny email że skanem rozwiązania umowy.

7. Odpowiedź email od Cyfrowego Polsatu, że umowa rozwiązania musi być w formie pisemnej a nie w postaci skanu ( no wysłałem im listem poleconym dwa miesiące wcześniej - punkt 1.)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Marz 2018r. 09:25  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 104
Dołączył: 30 Cze 2013r.
Skąd: RNI
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Marz 2018r. 09:38  
Cytuj
Piszemy pismo z rezygnacją z usługi Polsatu. Ważne! Wysyłamy je listem z potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie odbioru to usługa komplementarna polegająca na doręczeniu nadawcy formularza z pokwitowaniem adresata odbioru przesyłki rejestrowanej. List wysyłamy na adres: Polsat Cyfrowy, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa. W liście zwrotnym z Polsatu otrzymujemy informację, że rezygnacja została przyjęta. Odłączony zostanie sygnał. Należy pamiętać, że rezygnacja z usługi nie zwalnia nas z opłat za abonament. Obowiązuje nas bowiem trzymiesięczny okres wypowiedzenia. Jeżeli mieliśmy wykupiony dekoder na własność, to odsyłamy jedynie kartę. Jeżeli dekoder był dzierżawiony, to w liście otrzyma- my informację, że trzeba go odesłać na warszawski adres Polsatu. Żaden przedstawiciel, ani punkt Polsatu nie zbiera dekoderów. Musimy więc wysłać dekoder oraz kartę do Warszawy (oczywiście paczką z potwierdzeniem odbioru, to jedyny sposób na ustrzeżenie się przed problemami. Na tym zamyka się cała procedura. Dekoder wysyłamy do Warszawy na swój koszt.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 56
Dołączył: 18 Wrz 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Marz 2018r. 09:52  
Cytuj
Rozwiązywałam umowę z Polsatem dwa m-ce temu i nie było żadnych problemów, wcześniej miałam umowę na czas określony po zakończeniu ona się przedłużała na kolejny okres rozliczeniowy-zgłosiłam 3 m-ce wcześniej chęć rezygnacji i poinformowano mnie w punkcie że musze zapłacić abonament za ten czas przy czym mogę normalnie korzystać w tym czasie z dekodera.Powiedziano mi także kiedy przypada koniec okresu wypowiedzenia. W umowie miałam dzierżawę więc wiedziałam że dekoder z kartą i dyskiem zew. muszę oddać.Po otrzymaniu info od nich że koniec jest umowy dekoder odniosłam do punktu, dostałam potwiedzenie zwrotu i na tym koniec. Żadnych problemów. Jeśli mogę coś doradzić to udaj się do punktu Polsatu i tam załatw sprawę. Na infolinii często konsultant przeczy konsultantowi i szlag człowieka trafia a w punkcie przynajmniej można sobie życzyć wyjaśnień od początku do końca.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 29
Dołączył: 21 Paź 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Marz 2018r. 09:54  
Cytuj
Najlepiej załatwić to w Punkcie Obsługi, ja tam złożyłam wypowiedzenie, dostałam potwierdzenie i informację do kiedy muszę zdać dekoder. Dekoder też zostawiłam w Punkcie i nie było żadnego problemu.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
bzk
bzk
bzk
Posty: 902
Dołączył: 28 Kwie 2013r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Marz 2018r. 11:28  
Cytuj
ja nie mialem problemu. wypowiedzenie umowy zaniosłem do punktu cyfrowego polsatu w tesco (tam dostalem potwierdzenie zlozenia wypowiedzenia) po czym przyszlo mi pismo ze mam oddac dekoder do punktu lub przeslac pocztą.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »