NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
«« « ... 18 19 20 21 22 23 24 ... » »»
Zakaz handlu w niedziele, co sądzicie, bez zbednych komentarzy nie na temat
Posty: 11558
Dołączył: 1 Lut 2011r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Marz 2018r. 14:49  
Cytuj
CYTAT
Mirek mylisz pojęcia. Np. ja decyduje za siebie. Pracuję w branży rozrywki, sztuki itp. i normą jest u mnie praca w soboty i niedziele, ale mam za tą pracę godziwe wynagrodzenie (dodatkiem jest dla mnie pensja miesięczna do pieniędzy zarobionych w dni,, zakazu'') i to jest mój wybór że tak pracuje. Stać mnie finansowo dzięki temu na dużo więcej i mam zabezpieczenie finansowe dla rodziny. Ale ja o tym decyduje o tym czy zarabiam czy nie a nie polityka niudolnych ludzi którzy się do niczego nie nadają więc idą w politykę i błaznują za nasze pieniądze.


Niczego nie mylę.
Po prostu kierujesz się własnym interesem - myśląc, że skoro tym asz wybór, to inni też go mają. Jakbyś nie miał pojęcia jaki wyzysk panuje w sieciach handlowych, i jak bardzo pracownicy są tam "podłogą"...

Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem....
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Marz 2018r. 14:49  
Cytuj

Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem....
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2790
Dołączył: 3 Gru 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Marz 2018r. 15:11  
Cytuj
CYTAT
Rsta no przecież mamy fenomenalny rząd więc jaki problem stworzyć ustawę o tym co napisałem? No ale łatwiej tworzyć zakazy....


Rząd nie jest fenomenalny, nawet nie jest bardzo dobry. Jest poprostu dobry.

"Unikajcie wszystkiego, co ma choćby pozór zła" (1 Tes 5, 22)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 180
Dołączył: 28 Lut 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Marz 2018r. 15:17  
Cytuj