NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2 3 »
Multimedia - przedłużenie umowy,
Posty: 210
Dołączył: 19 Lut 2008r.
Skąd: STALOWA WOLA
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 7 Marz 2018r. 12:10  
Cytuj
U mnie po dzisiejszym telefonie od nich zrobiło się już tak:

- albo internet 120 i Superbox i pakiet dla dzieci i filmowy,

- albo internet 60 i Maxbox i pakiet dla dzieci i filmowy.

Za 60 zł, na 12 miesięcy.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Marz 2018r. 12:10  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2
Dołączył: 7 Marz 2018r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Marz 2018r. 18:46  
Cytuj
Ile wcześniej płaciłeś? Mi też kończy się umowa ale na koniec kwietnia.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 210
Dołączył: 19 Lut 2008r.
Skąd: STALOWA WOLA
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 9 Marz 2018r. 11:15  
Cytuj
CYTAT
Ile wcześniej płaciłeś? Mi też kończy się umowa ale na koniec kwietnia.


96 zł

To jakaś stara umowa i z przyzwyczajenia nikt się tym nie interesował.

Po negocjacjach zostało - internet 60, Superbox, HBO, pakiet filmowy, dla dzieci.
Za 6 dych, na rok.
Dziś mają wysłać mejla że szczegółami.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 210
Dołączył: 19 Lut 2008r.
Skąd: STALOWA WOLA
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 9 Marz 2018r. 11:20  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
Ja napisałem wypowiedzenie, po czym telefony się rozdzwoniły...
Ofertę jaką zaproponowali to... standardowa oferta skopiowaana z ich strony smiech2
Po mojej odpowiedzi, że jako kilkuletni klient oczekuję realnej oferty, która ma mnie zachęcić do pozostania u nich - więc liczę na ścięcie ceny na pół - nastąpiła cisza...


Też mi się kończy umowa i muszę napisać wypowiedzenie. Skąd brałeś wzór wypowiedzenia??


Nie trzeba wzoru.

"Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług: telewizyjnej,internetowej.
Wypowiadam umowę.... z zachowaniem okresu wypowiedzenia". I wsio.

I polecony, zwrotka i na Gdynię...

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 66
Dołączył: 7 Wrz 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Kwie 2018r. 15:22  
Cytuj
Witam. Końcem Maja kończy mi się umowa z multimedia. Jak ją bezpiecznie wpowiedieć żeby nie płacić jakiejś kary? Proponują mi śmieszne warunki na kolejny rok. Podwyżka kilkadziesiąt zł. Czytam że jest miesięczny okres wypowiedzenia. Z tego co rozumiem to mam czas do końca kwietnia żeby napisać wypowiedzenie że rezygnuję z dniem 1 czerwca? czy 31 maja? tak to ma brzmieć? Pisał ktoś ostatnio takie wypowiedzenie? Nie ma tam żadnych kruczków? Jak to wygląda w praktyce? na koniec umowy odnosi się dekoder do biura obsługi klienta i tyle?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 65
Dołączył: 7 Lis 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 11 Kwie 2018r. 15:51  
Cytuj
Lepiej talerz niż przedłużać w multimedia umowę. Dobrze potrafią kręcić. A abonament np cyfrowy Polsat za wiecej kanałów lub tyle samo o woele, wiele mniej.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 33
Dołączył: 8 Lut 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Kwie 2020r. 19:32  
Cytuj
Jak kończy mi się umowa to rozumiem że jak mam do końca maja umowę to do końca kwietnia muszę złożyć wypowiedzenie żeby coś ugrać. W jaki sposób złożyć wypowiedzenie jak nie mają mojego nr tel

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 210
Dołączył: 19 Lut 2008r.
Skąd: STALOWA WOLA
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 17 Kwie 2020r. 20:01  
Cytuj
Dokładnie, jestem na tym samym etapie. Co rok to samo.
Tylko wysyłać najlepiej do Gdyni, tutaj i tak nic nie zaoferują.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 227
Dołączył: 24 Wrz 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 17 Kwie 2020r. 21:06  
Cytuj
Pisz wypowiedzenie do Gdyni.Bedziesz mieć z 10 telefonów od nich.Za 1 razem facet zapewniał że NIC się nie da obniżyć albo dołożyć kanałów w tej samej cenie.Wysmialem jego ofertę I dołożyłem telefon.Jednak z każdym kolejnym telefonem oferta była coraz lepsza o dziwo,za mniej więcej 8- 10 dostałem naprawdę bardzo dobra ofertę o jakieś 60% taniej niż płaciłem dotychczas...Czekać czekać odbierać telefony I odmawiać...do czasu naprawdę atrakcyjnej cenowo/ programowo propozycji.CZYLI JEDNAK SIE DA!!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 105
Dołączył: 30 Sie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Kwie 2020r. 08:12  
Cytuj
Zadzwoń najpierw na infolinię i uzupełnij dane o telefon. Możesz również w piśmie wypowiadającym umowę podać swój numer telefonu.

Ludzie zastanawiają się jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 33
Dołączył: 8 Lut 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Kwie 2020r. 19:18  
Cytuj
Dziękuję za odpowoedzi. Umowę mam do końca maja. Będę próbował, zobaczymy co osiągne. Na ulotkach które roznoszą jest teraz tv najwyższy pakiet do tego internet 300 za 79zł w tym 3 msc za darmo oczywiście dla NOWYCH. W tej chwili mam max tv i net 150 za 91 zł w tym pakiet eleven sport, miałem 3 msc za darmo umowę podpisywałem dwa lata temu co i tak czuję że mogłem lepiej wynegocjować bo wyszło że jak umowę podpisałem 25 to policzyli 1 msc już do tego aktywacja kosztowała chyba 90 czy coś takiego.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 105
Dołączył: 30 Sie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 19 Kwie 2020r. 08:22  
Cytuj
Ja mam max tv,c+, eleven, hbo, internet 120,dwie karty cam, za 100zl, ale pewnie można jeszcze taniej...

Ludzie zastanawiają się jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 60%
ff
Wysłany: 19 Kwie 2020r. 13:21  
Cytuj
Nie mam TV od kilkunastu lat umiech Nie wyobrażam sobie dzisiaj, jak można przy nim spędzić choćby kilkanaście minut dziennie neutralny

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 184
Dołączył: 29 Kwie 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Kwie 2020r. 17:46  
Cytuj
Można takie wypowiedzenie wysłać mailem? w sensie skan?, czy lepiej pocztą tradycyjnie?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
pl2
pl2
pl2
Posty: 417
Dołączył: 10 Marz 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Kwie 2020r. 19:38  
Cytuj
CYTAT
Można takie wypowiedzenie wysłać mailem? w sensie skan?, czy lepiej pocztą tradycyjnie?


Zawsze możesz do nich zadzwonić i się spytać, od tego jest infolinia.
Warto mieć jest potwierdzenie mym, że przyjęli twoje wypowiedzenie. Przy wysyłce poleconym masz zwrotkę, warto żeby na e-mail wysłali Ci potwierdzenie odbioru twojego wypowiedzenia. Możesz dopisać w e-maili, "proszę o potwierdzenie odbioru mojego e-maila" czy coś w tym stylu.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 210
Dołączył: 19 Lut 2008r.
Skąd: STALOWA WOLA
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 20 Kwie 2020r. 20:11  
Cytuj
Rozwiązanie umowy tylko papierowo - czytać umowy i regulaminy - w tym przypadku żadnych mejli.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
pl2
pl2
pl2
Posty: 417
Dołączył: 10 Marz 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Kwie 2020r. 21:26  
Cytuj
CYTAT
Rozwiązanie umowy tylko papierowo - czytać umowy i regulaminy - w tym przypadku żadnych mejli.


No tak, ale mamy teraz wyjątkową sytuację, więc może e-maile przyjmują. Dlatego napisałem żeby wcześniej do nich zadzwonić i się dowiedzieć

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 980
Dołączył: 11 Lis 2012r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 21 Kwie 2020r. 08:44  
Cytuj
Czortunio jeżeli nie masz tv to na pewno nic nie wiesz na temat wątku, wiec następnym razem nie zaśmiecają forum. A wracając do tematu to raczej tylko papier, może poczta można wysłać.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1489
Dołączył: 22 Lut 2013r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 21 Kwie 2020r. 09:23  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
Można takie wypowiedzenie wysłać mailem? w sensie skan?, czy lepiej pocztą tradycyjnie?


Zawsze możesz do nich zadzwonić i się spytać, od tego jest infolinia.
Warto mieć jest potwierdzenie mym, że przyjęli twoje wypowiedzenie. Przy wysyłce poleconym masz zwrotkę, warto żeby na e-mail wysłali Ci potwierdzenie odbioru twojego wypowiedzenia. Możesz dopisać w e-maili, "proszę o potwierdzenie odbioru mojego e-maila" czy coś w tym stylu.


Nic nie muszą potwierdzać, wysyłka e-mailem i pocztą tradycyjną (listem poleconym) jest równoważna. Trzeba tylko u siebie mieć potwierdzenie wysyłki.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 564
Dołączył: 1 Lut 2017r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 21 Kwie 2020r. 12:49  
Cytuj
CYTAT
Nie mam TV od kilkunastu lat umiech Nie wyobrażam sobie dzisiaj, jak można przy nim spędzić choćby kilkanaście minut dziennie neutralny


A ja na Planete+ oglądam program Świat z góry. Piękne widoki z drona. Do większości miejsc nigdy w życiu nie pojadę. A tak to sobie miło popatrzę.

Polecam każdemu codziennie o 18.00 na Planete+

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
pl2
pl2
pl2
Posty: 417
Dołączył: 10 Marz 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 21 Kwie 2020r. 18:19  
Cytuj
CYTAT
Czortunio jeżeli nie masz tv to na pewno nic nie wiesz na temat wątku, wiec następnym razem nie zaśmiecają forum. A wracając do tematu to raczej tylko papier, może poczta można wysłać.


Czortunio na większość tematów na tym forum nie ma pojęcia, a jak nawet wytknie mu się niewiedzę, to brnie dalej w swoje.
Ot taki troll, jakby miał telewizor to by mniej siedział tutaj i na internecie. Wg niego wszystko co w tv to kłamstwa, za to internecie piszą samą prawdęgood

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 33
Dołączył: 8 Lut 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Kwie 2020r. 22:17  
Cytuj
CYTAT
Rozwiązanie umowy tylko papierowo - czytać umowy i regulaminy - w tym przypadku żadnych mejli.

Ale skoro podpisanie umowy można było posible przez telefon podczas rozmowy z przedstawicielem to dlaczego nie da się wypowiedzieć również w ten sposób przecież wszystko jest nagrywane o ile wyrazisz zgodę.

Byłem dziś w oddziale multimedi i po spędzeniu prawie godziny w kolejce i oświadczeniu że chce wypowiedzieć umowę Pani powiedziała mi że będzie to dla mnie problemo i nie opłacalne bo podczas aktywacji nowej umowy jest opłata 98 zł oraz że wiąże się to z przerwą w dostawie ponieważ muszę oddać sprzęt
Dlatego mam pytanie jak to jest na prawdę ma ktoś doświadczenie?
Międzyczasie Pani sprawdziła i zaproponowała mi przedłużenie i nową umowę droższą 6 zł albo 26 zł droższą niż mam obecnie także....

Proszę o odpowoedż kogoś kto przerabiał temat

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 33
Dołączył: 13 Wrz 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Kwie 2020r. 22:41  
Cytuj
Panie w stalowowolskim bok multimedii powiedzą wszystko, żeby u nich podpisać umowę - chyba maja z tego jakąś prowizję. Przerabiałem temat już kilkukrotnie, ostatnio w listopadzie ubiegłego roku. Oferta w boku była o około 20zł wyższa niż poprzednio, czyli ok 120zł. Taniej się przecież nie da, bierz Pan bo i tak okazja... Parsknąłem babie ze środkowego okienka w twarz i podpisałem rozwiązanie umowy, Po kilku dniach telefon z działu utrzymania klienta, kilka minut rozmowy, zwiększenie neta ze 120 na 150, pozostałe warunki bez zmian (superbox, canal+, hbo, sport champion + karta sim z nielimitowanymi minutami i smsami)za... 84zł. Tyle płacę od pół roku, nie musiałem zwracać sprzętu, płacić jakiejś nowej aktywacji).

Wypowiadaj umowę i czekaj na telefon - nie zapomnij go podać na druku wypowiedzenia, który Ci dadzą do podpisania.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 53
Dołączył: 1 Kwie 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Kwie 2020r. 00:33  
Cytuj
Jabim podziekowałem 2 lata temu.
Kablówka z jakością bez komentarza.
Byli monopolistami , ale przespali okres prosperity.
Fakt że płace teraz innemu złodziejowi , ale przyajmniej jakość lepsza.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 210
Dołączył: 19 Lut 2008r.
Skąd: STALOWA WOLA
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 30 Kwie 2020r. 08:34  
Cytuj
Tak jak pisałem - wypowiedzenie umowy listownie, do BOK w Gdyni.
Wtedy zaczynają się właściwe rozmowy.
Nie na miejscu, oni tu nie są decydentami, tu szkoda Waszego czasu.

Maxbox, internet 120, HBO + HBO GO - 65 zł, umowa na rok - taki koniec rozmów.

CYTAT
CYTAT
Rozwiązanie umowy tylko papierowo - czytać umowy i regulaminy - w tym przypadku żadnych mejli.

Ale skoro podpisanie umowy można było posible przez telefon podczas rozmowy z przedstawicielem to dlaczego nie da się wypowiedzieć również w ten sposób przecież wszystko jest nagrywane o ile wyrazisz zgodę.

Byłem dziś w oddziale multimedi i po spędzeniu prawie godziny w kolejce i oświadczeniu że chce wypowiedzieć umowę Pani powiedziała mi że będzie to dla mnie problemo i nie opłacalne bo podczas aktywacji nowej umowy jest opłata 98 zł oraz że wiąże się to z przerwą w dostawie ponieważ muszę oddać sprzęt
Dlatego mam pytanie jak to jest na prawdę ma ktoś doświadczenie?
Międzyczasie Pani sprawdziła i zaproponowała mi przedłużenie i nową umowę droższą 6 zł albo 26 zł droższą niż mam obecnie także....

Proszę o odpowoedż kogoś kto przerabiał temat

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
« 1 2 3 »
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »