NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Polityka i gospodarka »
Nowy Temat Odpowiedz
Problem z dzwiękiem w laptopie,
Aja
Aja
Aja
Posty: 215
Dołączył: 16 Marz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Paź 2016r. 18:32  
Cytuj
Był jakiś problem w systemie /?/ gdy oglądałam film na cda. Zaczeło piszczeć , ekran zrobił się niebieski i były "jakieś " napisy. Spanikowałam ! Wyłączyłam "tym " czym włączam.
Następny dzień były problemy z instalowaniem aktualizacji. Norton Live Update ciągle nie może przetworzyć jednej aktualizacji.
Trzeciego dnia dzwięk wysiadł !!!!!! Na dole na pasku jest przy dzwięku czerwony krzyżyk.
Menedzer urządzeń ma 6 trójkątów z wykrzyknikiem !!!!!
Jestem laikiem jeśli chodzi o komputery. !
Wyjechałam za "chlebem". Bez kompa jestem jak bez oczu !!/i uszu..
Poradzcie co robić !..............

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Paź 2016r. 18:32  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 446
Dołączył: 12 Cze 2011r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 15 Paź 2016r. 18:54  
Cytuj
Odpalasz kompa masz 2 opcje na czarnym tle do wyboru:
1 system winows
2 recovery
Masz coś koło 3 sek na wybór.
klikasz to 2 i samo wszystko się robi do momentu sprzed zakupu hehe

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1960
Dołączył: 3 Lip 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Paź 2016r. 19:08  
Cytuj
Potencjalne przyczyny:

1. Problemy z zasilaniem
2. Dysk pada (czy system wczytuje się wolniej?)
3. Infekcja wirusowa