NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
a może najgorszy pracodawca...itd,
Posty: 227
Dołączył: 16 Lut 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 22 Wrz 2014r. 11:08  
Cytuj
a może wymienimy zakłady pracy gdzie są najgorsze warunki pracy, najgorsyi pracodawcy i najgorsze zarobki??

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 22 Wrz 2014r. 11:08  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 4
Dołączył: 22 Wrz 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 22 Wrz 2014r. 11:13  
Cytuj
podłączam sie do tematu, ciekawi mnie jaka bedzie opinia.Na przyszłość sie przyda. Sam jestem na razie studentem to ciężko mi stwierdzić i odpowiedzieć na to pytanie.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 22 Wrz 2014r. 11:27  
Cytuj
Dla tego co będzie przekleństwem, to dla innego może być rajem. Temat bez sensu jak dla mnie, jak ktoś łamie prawa pracownika to powinien udać się do pipu a nie żale na forach wylewać.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 655
Dołączył: 10 Paź 2009r.
Skąd: STALOWA WOLA
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 22 Wrz 2014r. 11:30  
Cytuj
Ja bym się na waszym miejscu powstrzymała.. Nikt nie jest w internecie anonimowy.

art. 23 Kodeksu cywilnego (w skrócie: K.c.). Artykuł ten stanowi: „dobra osobiste człowieka, jak w szczególności zdrowie, wolność, cześć, swoboda sumienia, nazwisko lub pseudonim, wizerunek, tajemnica korespondencji, nietykalność mieszkania, twórczość naukowa, artystyczna, wynalazcza i racjonalizatorska, pozostają pod ochroną prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach”

Dużo wiesz, skoro mówisz.. ŻYCIE JEST SUKĄ !
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1233
Dołączył: 3 Gru 2010r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 22 Wrz 2014r. 12:17  
Cytuj