NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Rowerzyści »
Nowy Temat Odpowiedz
serwis rowerowy - ktory???,
Posty: 95
Dołączył: 19 Paź 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lut 2013r. 15:23  
Cytuj
do ktorego serwisu najlepiej i najtaniej bedzie oddac rower, chodzi mi o wymiane przezutki tylnej, wymiane linek od przezutek i hamulcow oraz wymiana klockow hamulcowych z tylu ile to moze kosztowac tak mniej wiecej zebym wiedzial orientacyjnie zeby sie nie dac naciagnac w serwisach jezeli sie ktos na tym zna to niech napisze dzieki

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lut 2013r. 15:23  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 4669
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lut 2013r. 15:44  
Cytuj
tip top zadzwoń i zapytaj, usługa jest warta tyle ile za to poproszą nie zdzierają z ludzi. Btw w tej liście zabrakło mi centrowania kół a pewnie to tez jest do roboty

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 53
Dołączył: 12 Lip 2007r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lut 2013r. 21:50  
Cytuj
no właśnie który? i gdzie?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1224
Dołączył: 12 Paź 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 00:17  
Cytuj
Wszedzie byle by nie u tego typa na górce rozwadowskeij

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 642
Dołączył: 24 Lis 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 10:28  
Cytuj
CYTAT
Wszedzie byle by nie u tego typa na górce rozwadowskeij

Ciągle mam ochotę wybrać się tam ze swoim rowerem, ale słyszę bardzo niepochlebne opinie. Co jest z tym serwisem nie tak?

Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
rus
rus
rus
Posty: 135
Dołączył: 20 Lis 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 11:41  
Cytuj
Facet z górki jest alkoholikiem podobnie jak jego syn z którym naprawia.Odkłada naprawe w ieskończoność.Polecam Tip top

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 53
Dołączył: 12 Lip 2007r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 13:33  
Cytuj
A gdzie jest ten tiptop?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 330
Dołączył: 10 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 13:53  
Cytuj
tip top to chyba ten budynek przy rondzie obok statoila

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
rus
rus
rus
Posty: 135
Dołączył: 20 Lis 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 13:55  
Cytuj
Najprościej napisać że koło Ajotu

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 169
Dołączył: 10 Lip 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 15:46  
Cytuj
Jestem maniakiem rowerowym, jeżdżę codziennie (oprócz zimy), dlatego też ciągle coś się zużywa i trzeba wymienić lub podreperować. Mam górala. Rower mój robiony był w trzech serwisach, obok AJ, w Rojaxie, oraz u gościa na górce. Na górce byłam z rowerem kilka razy i tam rower był zrobiony najlepiej za każdym razem. Ja polecam gościa na górce, właśnie nadchodzi sezon i znów zamierzam zaprowadzić mój rower do niego. Nie sądzę aby był zdziercą, wszystko co było wymienione w moim rowerze, jest dobrej klasy i świetnie działa. Potwierdzili to również w rojaxie. A jeśli chodzi o ceny, to on najpierw mówi ile co będzie kosztować. Nie przesadzajcie!
Natomiast nie zaprowadzę roweru więcej do serwisu obok AJ, byłam 3 razy i się zawiodłam. Gość nie rozumie że ktoś chce konkretną rzecz, tylko próbuje wcisnąć byle co, czego nie znoszę.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 731
Dołączył: 17 Sie 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 16:30  
Cytuj
CYTAT
Jestem maniakiem rowerowym, jeżdżę codziennie (oprócz zimy), dlatego też ciągle coś się zużywa i trzeba wymienić lub podreperować. Mam górala. Rower mój robiony był w trzech serwisach, obok AJ, w Rojaxie, oraz u gościa na górce. Na górce byłam z rowerem kilka razy i tam rower był zrobiony najlepiej za każdym razem. Ja polecam gościa na górce, właśnie nadchodzi sezon i znów zamierzam zaprowadzić mój rower do niego. Nie sądzę aby był zdziercą, wszystko co było wymienione w moim rowerze, jest dobrej klasy i świetnie działa. Potwierdzili to również w rojaxie. A jeśli chodzi o ceny, to on najpierw mówi ile co będzie kosztować. Nie przesadzajcie!
Natomiast nie zaprowadzę roweru więcej do serwisu obok AJ, byłam 3 razy i się zawiodłam. Gość nie rozumie że ktoś chce konkretną rzecz, tylko próbuje wcisnąć byle co, czego nie znoszę.

Co to za maniak który nie jeździ w zimie.
Ja naprawiam w tip topie koło ajotu- naprawą byłem zachwycony. Naprawili i uregulowali każdy szczegół roweru. Nawet takie szczegóły jak kabelek od licznika czy brudne obręcze kół zostały zrobione. Gdy przyjmowali rower- nie wspominali, że są aż tak dokładni. Rower po naprawie otrzymałem jak nowy. Mi nie chcieli nic wcisnąć! Założyli takiej klasy osprzęt jakiej chciałem.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
rus
rus
rus
Posty: 135
Dołączył: 20 Lis 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 17:41  
Cytuj
Ja rowerem jeżdże również w zimie i wiem że na Tip top zawsze moge liczyć.Bardzo dobrze robią,nie zawiodłem się.Natomiast gościa z górki mam powyżej uszu,ciągłe odkładanie terminów i wiecznie z synem ubzdryngolony i to konkretnie

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 53
Dołączył: 12 Lip 2007r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 18:28  
Cytuj
A trzeba im dac znac wczesniej ze sie chce rower naprawic czy mozna przyjsc odrazu z rowerm?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 731
Dołączył: 17 Sie 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 18:51  
Cytuj
Teraz możesz iść od razu, na wakacjach tylko trzeba było czekać na przyjęcie do naprawy i długo na naprawę.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
rus
rus
rus
Posty: 135
Dołączył: 20 Lis 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 27 Lut 2013r. 18:52  
Cytuj
Zaprowadzasz rower,wyceniają i po klopocie

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 300
Dołączył: 27 Maja 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Marz 2013r. 11:15  
Cytuj
Ja również uważam, że najlepszy jest TIP-Top. Chłopaki się starają, żeby klient był zadowolony z usługi. Polecam! ok

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Rowerzyści »