Zaloguj się !
NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Sport »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2
Poker sportowy,
Posty: 101
Artykuły:
0
Dołączył: 27 Lut 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Marz 2013r. 00:25  
Cytuj
Sobota, godziny wieczorne- podaj mejla na PW.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 255
Artykuły:
0
Dołączył: 6 Marz 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Marz 2013r. 20:31  
Cytuj
poszedl, sprawdz pozdro

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 36
Artykuły:
0
Dołączył: 1 Lut 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Marz 2013r. 21:34  
Cytuj
Nie popisales sie Kaseciarz, zeby tak ludzi w bambuko zrobic....oj nie ladnie, nie ladnie....

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1
Artykuły:
0
Dołączył: 14 Lis 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Lut 2014r. 02:14  
Cytuj
Temat wygasl juz jakis czas temu ale ja z przyjemnoscia poznalbym ludzi ktorzy chcieliby lub graja w TH

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2
Artykuły:
0
Dołączył: 2 Lip 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Sty 2015r. 12:59  
Cytuj
http://pl.pokernews.com/newsy/2014/12/kolejny-fina-polish-poker-series-w-lutym-znow-bedzie-rekord-14326.htm

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 54
Artykuły:
0
Dołączył: 8 Maja 2013r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 28 Paź 2015r. 11:23  
Cytuj
Odświezam temat.
teraz bedzie wiecej czasu bo zima idzie mozna bedzie pograć ktos ma ochote ? a moze juz gracie ? juz 2 ludzi ze stalowej jezdzi po turniejach ETP wiec czego my niemozemy umiech
Kamil

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 19
Artykuły:
0
Dołączył: 28 Paź 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 28 Paź 2015r. 14:01  
Cytuj
cześć, ja też bym chętnie pograł

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 36
Artykuły:
0
Dołączył: 1 Lut 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 28 Paź 2015r. 23:27  
Cytuj
Ja jestem nadal za umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 19
Artykuły:
0
Dołączył: 28 Paź 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Paź 2015r. 14:06  
Cytuj
tylko na takie stawki dla studenta hehe;p

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 54
Artykuły:
0
Dołączył: 8 Maja 2013r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Paź 2015r. 14:17  
Cytuj
to zróbmy tak.
załozyłęm grupe na FB bedzie prosciej się komunikować, chyba ze ktos nie ma FB no to gorzej.

https://www.faceb(...)7517842/

klikajcie a im bedzie nas wiecej tym szybciej zasiądziemy do stołu umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 36
Artykuły:
0
Dołączył: 1 Lut 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Paź 2015r. 15:28  
Cytuj
a czy wiesz co grozi za takie siedzenie i granie przy stoliku, np w domu? nie wiesz kto dołączy do grupy na FB i zasiądzie razem z Tobą przy stoliku. A ty jeszcze podajesz swoje dane czyli imię i nazwisko.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 36
Artykuły:
0
Dołączył: 1 Lut 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Paź 2015r. 15:31  
Cytuj
W Stalowej jest troche więcej osób grających i jeżdżących na turnieje live niż tylko oni dwaj. Myślę że na EPT pojechali by inni ale jak wiesz to potrzeba troszkę kasy, chociażby np na wpisowe.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 54
Artykuły:
0
Dołączył: 8 Maja 2013r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Paź 2015r. 16:13  
Cytuj
tak wjedzie do mnie wszyskto naraz do policji i innych gadów zakmną mnie nie czaje a grać na cukierki nie mozna ? albo pogadac albo zagrać o piwo ? tylko jak w grę wchodzi gra o kase to juz gorzej wiec nie wiem o co ci chodzi nie chcesz nie dodawaj się go grupy

i to co napisałes ze jest wiecej ludzi co jezdzi włąsnie sie dowiedziałem na grupie i spoko a tak nie wiedziałem.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 255
Artykuły:
0
Dołączył: 6 Marz 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Paź 2015r. 20:53  
Cytuj
gdzie bedziecie grac?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 54
Artykuły:
0
Dołączył: 8 Maja 2013r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Paź 2015r. 21:51  
Cytuj
narazie zbieramy chętnych.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 19
Artykuły:
0
Dołączył: 28 Paź 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Paź 2015r. 16:39  
Cytuj
domisia092- ja nie mam fb, jak sie ugadacie gdzie, kiedy i o ktorej to napisz to tutaj na forum albo mi na prywatna wiadomosc, dobra? Mi to raczej kazde godziny wieczorne odpowiadaja

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 48
Artykuły:
0
Dołączył: 25 Sty 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Paź 2015r. 22:26  
Cytuj
Jestem również nadal za 😀
Czekam na info na priv

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 19
Artykuły:
0
Dołączył: 28 Paź 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lis 2015r. 14:13  
Cytuj
co tak temat przycichł? ;>

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 19
Artykuły:
0
Dołączył: 28 Paź 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 25 Lis 2015r. 21:22  
Cytuj
podbijam, domisia92 wysłałem Ci PW umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 19
Artykuły:
0
Dołączył: 28 Paź 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lis 2015r. 12:48  
Cytuj
Info dla chętnych do gry:
- Ci co mają fb niech zapiszą się do grupy
- Ci którzy go nie mają, niech napiszą wiadomość prywatną tutaj do Domisia092 lub do mnie z jakimś kontaktem do siebie (najlepiej email)

W Grudniu powinno coś ruszyć umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 54
Artykuły:
0
Dołączył: 8 Maja 2013r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Gru 2015r. 22:04  
Cytuj
Jesteś zaproszony do mojego prywatnego klubu pokerowego online w Home Games.- Jeśli nie pobrałeś jeszcze darmowego programu do gry na PokerStars, ściągnij go ze strony www.pokerstars.eu- Otwórz główne okno i wejdź w zakładkę Home Games- Wciśnij przycisk 'Dołącz do klubu'- Wpisz numer mojego klubu (ID): 2036870- Wpisz kod powitalny: qwer1234I to już wszystko! Kiedy zatwierdzę Twoje zgłoszenie, będziemy mogli zacząć wspólną grę online w Home Games.Więcej informacji o klubach znajdziesz na stronie Home Games.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 255
Artykuły:
0
Dołączył: 6 Marz 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 21 Gru 2015r. 09:49  
Cytuj
oki na poczatek moze byc w necie, mam nadzieje ze potem przeniesiemy się do jakiegoś lokalu

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 19
Artykuły:
0
Dołączył: 28 Paź 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Lut 2016r. 21:26  
Cytuj
a czy ktoś wie czy w kasynie w mostostalu mozna pograc w pokera?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 255
Artykuły:
0
Dołączył: 6 Marz 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Lip 2016r. 01:34  
Cytuj
http://www.pokertexas.pl/czytelnia/artykuly/czas-wyjsc-na-ulice

Wszystkim krótym leży na sercu dobra przyszłość pokera w Polsce, niech zapoznają się z artykułem i wezmą udział w wysyłaniu wiadomości mejlowych do posłów z petycją podaną w artykule.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 19
Artykuły:
0
Dołączył: 28 Paź 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Kwie 2017r. 19:17  
Cytuj
http://www.pokertexas.pl/newsy/w-krakowie-odbedzie-sie-pokerowy-turniej-juwenaliowy/

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
« 1 2
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Sport »