NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Ginekolog i poród »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2
Zaborowska , opinie
Posty: 286
Dołączył: 24 Maja 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Cze 2012r. 11:51  
Cytuj
CYTAT
SzoPeN
EDIT: Nie będę wyrażał jednak obszernych opinii, bo specjalistą nie jestem.

Pisałam wcześniej, bo myślałam, że tylko ja miałam takie wrażenie.
W temacie teraz.
Jakiś czas temu leżałam na oddziale z dzieckiem po porodzie. Dziecko dostało jakiś dreszczy czy drgawek, nie wiem co to było, nie znam się. Otrzymałam informacje, że może dziecko ma coś w główce. Oczywiście dziecko zostało zabrane i pobrano badania. Idę i pytam po jakimś dłuższym czasie(parę godzin), czy już są wyniki i coś może wiadomo. Usłyszałam: żebym nie przesadzała i nie powinnam się pytać.Jak będzie trzeba to sama powie. Nie było to uprzejme podejście do matki maleńkiego podopiecznego. Po badaniach okazało się, że czegoś tam brakowało. Podłączono dziecko pod kroplówkę i minęło. Po co było pie....ć, że dziecko ma coś w główce zamiast najpierw dokładnie sprawdzić.
CYTAT
kasia868686
po kiego hu.. wprowadza zamęt w moich myślach

Homo sum, Humani nihil a me alienum puto. [Człowiekiem jestem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce.]
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Cze 2012r. 11:51  
Cytuj

Homo sum, Humani nihil a me alienum puto. [Człowiekiem jestem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce.]
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 504
Dołączył: 15 Paź 2011r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Cze 2012r. 16:52  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
SzoPeN
EDIT: Nie będę wyrażał jednak obszernych opinii, bo specjalistą nie jestem.

Pisałam wcześniej, bo myślałam, że tylko ja miałam takie wrażenie.
W temacie teraz.