Cechy agencji marketingowej, z jaką warto współpracować

Image

W czasach, kiedy od pozycji w rankingu Google zależy powodzenie przedsiębiorstwa, agencje marketingowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Każda z nich chce przyciągnąć do siebie właścicieli firm: oferuje więc korzystne ceny, szybkie rezultaty i gotowe, atrakcyjne pakiety usług. Jak jednak spośród tak dużej liczby agencji wybrać tę, która będzie służyć wsparciem, a nie tylko swoją dopracowaną ofertą? Oto kilka wskazówek, jakimi warto się kierować podczas szukania odpowiedniej agencji SEO.

Specjaliści z wybranej agencji cierpliwie Cię słuchają

To, czy dana agencja marketingowa jest godna uwagi, można rozpoznać już podczas pierwszej rozmowy z jej przedstawicielem. Jeżeli od początku twierdzi on, że masz zapewnione topowe miejsce w Google, a nawet nie zna Twojej strony, branży i nie wie, z jakim problemem dzwonisz, lepiej grzecznie podziękować za usługę. W dobrej agencji marketingowej będziesz miał szansę na długą wypowiedź, opisanie swoich oczekiwań oraz specyfiki biznesu. Dopiero wtedy specjalista może dobrać odpowiedni zakres działań i przedstawić Ci idealnie dopasowaną ofertę. Każda współpraca z agencja marketingową powinna rozpoczynać się od rozmowy – temu przekonaniu hołduje na przykład AFTERWEB. Dzięki temu specjaliści są w stanie dobrze cię poznać i dokładnie odpowiedzieć na Twoje potrzeby.

Każdy Klient oraz jego strona traktowani są indywidualnie

Jeśli agencja, z którą się skontaktowałeś, proponuje Ci metody, które wspaniale zadziałały w przypadku branży dziecięcej i biur podróży, możesz skorzystać z jej usług – pod warunkiem, że Twoja firma zajmuje się podobną tematyką. Nietrudno się domyślić, że gdy oferujesz podnośniki koszowe albo węże przemysłowe, pozycjonowanie będzie wyglądało nieco inaczej. Profesjonalna agencja marketingowa weźmie pod uwagę specyfikę Twojej branży, rozmiar konkurencji, a także cele, jakie sobie stawiasz. Jeżeli chcesz swoją ofertą podbić Poznań, to właśnie tam skieruje Cię ona za pomocą odpowiednio skonstruowanej promocji.

Agencja stawia na sprawdzone metody pozycjonowania

Uważaj na firmy, które proponują Ci nowości, które wcześniej nie zostały sprawdzone. Może to oznaczać, że zamierzają eksperymentować na Twojej witrynie – a przecież nie o to Ci chodzi. Ty chcesz mieć pewność, że pozycjonowanie stron zapewni biznesowi bezpieczeństwo. Dobra agencja marketingowa, jak AFTERWEB, wszelkie nowe rozwiązania testuje najpierw na sobie, a dopiero potem oferuje je Klientom. A jeżeli już godzisz się na eksperymenty, rób to świadomie. Otwarcie pytaj, czy narzędzia używane do pozycjonowania Twojej strony były już sprawdzane, czy może są nowością w ofercie.

W agencji pracują ludzie najlepsi w swoim fachu

Wybierając agencję marketingową, która ma pozycjonować stronę firmową Twojego przedsiębiorstwa, zwróć uwagę na pracujących tam ludzi. Wejdź w zakładkę „Zespół”, zobacz, kto będzie zajmował się witryną i jakie obowiązki wykonuje. Na stronach renomowanych agencji znajdziesz też wspomnienie o certyfikatach, odbywanych szkoleniach czy regularnym udziale w konferencjach. Wszystkie te informacje pomogą Ci podjąć właściwą decyzję.

Twój opiekun ma dla Ciebie czas nie tylko na początku

Podczas przedstawiania oferty agencja zabiega o kontakt, a po podpisaniu umowy trudno z kimkolwiek porozmawiać? Niestety, taka sytuacja wcale nie zdarza się rzadko. Dlatego przed nawiązaniem współpracy prześledź opinie o wybranej agencji. Eksperci powinni być do Twojej dyspozycji: odpowiadać na pytania, rozwiewać wątpliwości. Najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie własnego opiekuna, który pomaga rozwiązywać problemy albo kieruje Cię do właściwego specjalisty.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 1 =
Nie dodano jeszcze żadnych komentarzy. Twój będzie pierwszy.