Zobacz jak wygląda nowy węzeł komunikacji publicznej

Image
Zobacz jak wygląda nowy węzeł komunikacji publicznej

Węzeł komunikacji publicznej w rejonie ulicy Sandomierskiej został już odebrany i jest gotowy do użytku.

W ramach tej inwestycji powstała pętla dla autobusów z miejscami postojowymi, przystankiem dla wysiadających i wsiadających, droga dojazdowa, parkingi dla samochodów osobowych oraz nowe oświetlenie drogowe. Wykonawca zajął się także odwodnieniem. Węzeł komunikacji publicznej ciągnie się od ulicy Sandomierskiej do ulicy Ziołowej na terenie o powierzchni 0,5 ha. Realizacja tej inwestycji kosztowała 1,28 mln zł.

- Z naszej strony jest już wszystko zrobione. Teraz PKP musi zrobić peron. Sądzę, że do końca tego roku powinni to zrobić- mówi Andrzej Wojtaś, zastępca naczelnika Wydziału Realizacji Inwestycji i Transportu.

Obok nowego węzła będzie znajdował się peron Stalowa Wola – Charzewice. Dzięki realizacji tej wspólnej inwestycji miasta i kolei mieszkańcy będą mogli dojechać z Charzewic m.in. do Warszawy. Nie trzeba będzie jechać do Pilchowa aby stamtąd dotrzeć pociągiem do stolicy.

Przewiń do komentarzy































Komentarze

Dodaj swój komentarz

By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 1 =
~anty

niech tylko właczą prąd na linii do Lublina to wszystko pojedzie normalnie czyli przez centrum i Leżajsk. Dla kogoś, kto do i z Rzeszowa naprawdę nie ma większego znaczenia którędy jedzie

manukun

@janek
Dziwne, żeby ludzie jeździli pociągami, skoro oferta dla pasażerów jest biedna jak mysz kościelna

~anty rumcajs

@manukun nie trzeba czekać grudnia 2020, już można wsiąć do pociągu do Warszawy w Rozwadowie i na Centrum i to nie do jednego tylko 4, San, Zamoyski, Witos, Wetlina, Witos jedzie do Bydgoszczy, Wetlina do Poznania, Zamoyski do Piły, ale niestety od 15,03 będzie się na tym peronie zatrzymywał.
@janek po iluś latach psucia rozkładów za rządów PO, ludzie zapomnieli, co to pociąg, ale się przeproszą, kiedy padną pekaesy. A mówienie, że każdy kupi sobie samochót to tak jak nie masz na chleb jedz ciastka, zmień pracę i weź kredyt

~Janek

Jesteś manukun rozsądnym gościem ale w kwestiach kolejowych działasz jak zaślepiony. Tory w Stalowej nie są już potrzebne. Nic nie zmieni zmiana rozkładu, bo pociągami w tym regionie jeździ garstka, którą można skutecznie przerzucić na komunikację drogową. Obecnie co chwilę zamykany jest przejazd żeby przejechał towarowy , a chyba nie powiesz że to ma jakiś inny skutek poza utrudnieniami w ruchu, hałasem i wibracjami?

manukun

A od grudnia się okaże, że do Warszawy można dojechać z Rozwadowa i Centrum, wsiadając do pociągu jadącego z Przemyśla

Półtora miliona złotych poszło w piach. Kolejny bubel Nadbereżnego. Buble Szlęzaka przy tej skali niedoróbek przestaj kłuć w oczy.

Rzecz jasna gdybyśmy mieli rozsądne władze województwa, na tym przystanku kolejowym zatrzymywałyby się pociągi kursujące w przydatnych kierunkach o przydatnych porach, a punkt przesiadkowy pękał w szwach. Np. relacja Lublin-Tarnów, która w obecnych realiach politycznych (!) jest niemożliwa do realizacji. No bo kto to widział, żeby pociągi były dostosowane do potrzeb pasażerów i w dodatku omijały Rzeszów

Ale nie mamy.

U nas potrafią dopłacać nieznaną dla opinii publicznej kwotę do pociągów odjeżdżajacych z Rzeszowa o 15.05. Kolejny za dwie godziny w danym kierunku. Albo wyremontować linię kolejową za kilkaset milionów złotych tylko po to, żeby uruchomić 3 połączenia na dobę.

~Anty

Dla jednego pociągu, który wg plakatowego szczegółowego rocznego rozkładu na stronie portalpasazera ma kursować 3 miesiące. Wystarczy, aby wystarczyć podróżnych, że na takim wygwizdowie muszą wysiadac