Biżuteria na rozmowie kwalifikacyjnej. Rozwiązania które zawsze się sprawdzą

Image

Rozmowa kwalifikacyjna to specyficzne spotkanie biznesowe, na którym zawsze chcemy zrobić jak najlepsze wrażenie. Niezależnie od tego, z kim się na nim spotykamy (czy jest to osoba z działu HR, czy sam prezes) pragniemy zaprezentować się jako kompetentny przyszły pracownik firmy., dla którego najbardziej wymagające zadania stanowią jedynie ciekawe wyzwanie. W osiągnięciu takiego celu pomoże nam nie tylko staranne przygotowanie i odpowiednio dobrany strój, ale także skrupulatnie skompletowana biżuteria. Jak zatem dobrać kolczyki, wisiorek albo bransoletkę, by nie przeszkodziły nam w zdobyciu wymarzonej pracy?

Biżuterię zakładaną na rozmowę o pracę powinien cechować umiar

Podczas starań o nową posadę co prawda chodzi o to, by olśnić potencjalnego szefa, jednak nie warto brać tej wskazówki zbyt dosłownie. W oczy powinien rzucać się przede wszystkim blask naszych umiejętności i doświadczenia, nie połyskujące kryształki w kolczykach lub bransoletce. Niezbyt dobrym pomysłem jest też założenie kosztownych akcesoriów, zwłaszcza jeśli stanowisko, o jakie się ubiegamy, nie ma w nazwie słowa „prezes”. Przyszły przełożony może pomyśleć, że mamy zbyt wysokie oczekiwania finansowe albo niezależne źródło dochodów, więc nie zagrzejemy długo miejsca w biurze. Na co wobec tego postawić? Doskonałym wyjściem będzie skromny komplet biżuterii srebrnej– wisiorek, naszyjnik bez kamieni albo z drobnymi cyrkoniami, niewielkie kolczyki, delikatna bransoletka czy pierścionek. Pamiętajmy o zachowaniu biznesowego wizerunku oraz dobrego smaku w doborze kosztowności. Dwa dodatki wystarczą: w tym przypadku mniej z pewnością znaczy więcej.

Całkowita rezygnacja z kosztowności nie jest zbyt dobrym wyjściem

Konieczność zakładania akcesoriów w określonym stylu potrafi skutecznie zniechęcić wiele kobiet do wybrania jakichkolwiek kosztowności, zwłaszcza jeśli na co dzień noszą one bardzo ozdobne kolczyki czy bransoletki. Dlaczego nie należy korzystać z takiego rozwiązania? Z kilku prostych powodów. Po pierwsze, dobrze dobrana biżuteria dodaje nam szyku, klasy i profesjonalizmu, a to cechy, które są wysoce pożądane podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Po drugie, jeżeli na spotkaniu z szefem pojawimy się bez żadnych dodatków, a pierwszego dnia naszej pracy powita go radosny brzęk wielu bransolet i rzucające się w oczy kolczyki, przełożony będzie rozczarowany oraz zniesmaczony. Najlepiej zdecydować się na akcesoria podobne do tych, jakie nosimy na co dzień, by uniknąć niemiłej konfrontacji z rzeczywistością w firmie, gdzie nie będziemy czuć się dobrze. Klasyczne formy i delikatne ozdoby będą ponadczasowym dodatkiem do każdego stroju biznesowego i stworzą nam profesjonalny wizerunek. W celu ich znalezienia opłaca się zajrzeć do sklepu internetowego Top Silver, gdzie szyk i klasa są cechami podstawowymi każdego elementu biżuterii.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 1 =
~Antydupa

Po co komu takie porady. 90 procent czytajacych w tym ja zarabia w polowie między pensją minimalna a średnią. Na rozmowę o prace w biurze za 2700 netto to teraz przychodzi sie w stroju nieformalnym. A tu pisza cos jeszcze o bizuterii... Smiech na sali.

~brew

Jakbym założyłą ten cały zestaw ze zdjęcia , byłby niezły obciach.