7 Wykonawców zainteresowanych opracowaniem STEŚ dla S74

Image

Siedmiu wykonawców jest zainteresowanych wykonaniem Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego oraz materiałów do wniosku o wydanie decyzji środowiskowej dla S74 na odcinku Opatów – Nisko.

Najniższą ofertę złożyła firma Schuessler-Plan Inżynierzy Sp. z o.o. oferując wykonanie zadania za kwotę 6 383 700,00 zł brutto. Najwyższą ofertę złożyło Konsorcjum: Lider – MPRB Sp. z o.o., Partner – MP-Mosty Sp. z o.o. z kwotą 15 842 400,00 zł brutto.

Kolejnym etapem będzie badanie i ocena ofert. Najkorzystniejsza oferta wybrana zostanie na podstawie 3 kryteriów: ceny oraz dwóch kryteriów pozacenowych (doświadczenie Głównego Projektanta Drogowego i doświadczenie Głównego Projektanta Mostowego).

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego dla drogi ekspresowej S74 na odcinku Opatów – Nisko wraz z materiałami do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz jej uzyskaniem. GDDKiA wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 15 m-cy od daty podpisania umowy.

Przewidywany przebieg tego odcinka drogi ekspresowej S74 zlokalizowany jest na terenie województw: świętokrzyskiego i podkarpackiego. Inwestycja obejmuje budowę pełnego zakresu drogi ekspresowej klasy S; na odcinku od Opatowa (węzeł „Okalina” – bez węzła) na terenie województwa świętokrzyskiego i włączenia do projektowanej drogi ekspresowej S19 w Nisku (węzeł „Zapacz” – z węzłem) na terenie województwa podkarpackiego, wraz z węzłami, skrzyżowaniami, miejscami obsługi podróżnych, drogami poprzecznymi i drogami dojazdowymi zapewniającymi dostęp do drogi publicznej oraz usunięciem kolizji z infrastrukturą techniczna nie związaną z drogą.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 1 =
manukun

@edziu
W którym roku marszałkiem województwa podkarpackiego został Ortyl?

~Corel

manekin lubi takie pierdoly klepać. Jak by mial byc most to by był. Dał sie poniesc propagandzie i tak pier$oli te same głupoty tutaj od poł roku. Taka jest puki co roznica miedzy pisem a po ze pis byle co ale robi a po byle co gada ze pis nic nie robi.

~edziu

Do manein, lemingu co to za brednie wypisujesz ze gdy PIS zaczal rzadzic na PODKARPACIU projekt budowy mostu zostal wykreslony. Przeciez PIS na PODKARPACIU rzadzi od 2005 roku bez przerwy to by znaczylo ze PIS dal STALOWEJ pieniadze na most i potem zabral komedia zwyczajny kabaret.

manukun

Oczywiście, że była. 150 mln zł dotacji czekało na wykorzystanie. Gdy PiS zaczął rządzić na Podkarpaciu, most został skreślony z listy inwestycji.

~edziu

Do rafatus [manekin] , nigdy nie bylo nawet zlotowki na zaden nowy most na SANIE.

~Rafatus

Dlaczego nikt nie wspomni o SKANDALICZNYM ANULOWANIU MOSTU NA CHŁOPSKĄ WOLĘ !!!

~Rafatus

Dlaczego nikt nie wspomni o SKANDALICZNYM ANULOWANIU MOSTU NA CHŁOPSKĄ WOLĘ !!!

~olo

Do hutnik, calosc dalszej obwodnicy to okolo 10 kilometrow a ta juz wykonana to od TURBI do VIVO to ponad 5 kilometrow to jak to sie ma do twoich wyliczen.

manukun

@hutnik
Akurat ten kawałek idzie w tym roku do remontu, więc nie ma tragedii. Gorzej, że chcą zbudować bubel-obwodnicę, która nie rozwiąże problemu.

~hutnik

Do ~olo Nie jedna trzecia a jedna dziesiąta, a pisałem oczywiście o całej obwodnicy do węzła Rudnik na S-19. Poza tym ta jedna dziesiąta już dzisiaj nadaje się do remontu o czym zapewne wiesz jak na wszechwiedzącego przystało.

manukun

@edziu
Może bubel-obwodnica zapcha się dlatego, że Aleje Jana Pawła II mają 4 jezdnie, a obwodnica będzie mieć 2?

manukun

@e2ards
Preferowany jest wariant 1 i 3. Obydwa przebiegają wzdłuż Jastkowic i Pysznicy. Co więcej, mogłyby być obwodnicami Stalowej Woli, ale chłoptaś od piaskownic zrezygnował ze 150 mln zł dotacji z funduszy województwa na budowę mostu na Sanie w ciągu nowego fragmentu drogi wojewódzkiej.

e2rds

Na razie to S74 jest w 6 wariantach podstawowych i co najmniej w 5 alternatywnych i nic nie wiadomo. Część wariantów jest za Sanem, a część biegnie po tej stronie Sanu. Który zostanie zatwierdzony to daleka przyszłość i nie obiecujcie sobie za wiele przez najbliższe 10 lat.

~olo

Do hutnik, przeciez juz jedna trzecia tej obwodnicy jest wykonana wiec o czym ty piszesz.

~hutnik

~umiech))))))) Bla, bla, bla. Przecież to zaledwie 10 lat. Z obwodnicą zeszło już ponad 20 lat i co fajnie się jeździ?

~:)))))))))))

@hutnik

S74 będzie gotowa na całym odcinku na 2028.

~edziu

Do hejterow, pisacych tu wypociny, jeszcze nie dawno jak czytalem wasze wypociny o pisaliscie po co budowac obwodnice jak ulice STASZICA i J.P.2. sa puste a teraz wypociliscie ze ta obwodnica bedzie zapakowana. To sa HIMALAJE HIPOKRYZJI ja na waszym miejscu dal bym sobie spokoj z wypocinami bo kompromitujecie siebie a takze mieszancow naszego miasta. Macie na 1000 procent zagwarantowane ze juz w roku 2021 bedziecie ta obwodnica jezdic, chociaz gdyby to ode mnie zalezalo przed wjazdem na ta obwodnice postawil bym znak zakaz wjazdu dla lemingow, skoro wam sie ta obwodnica nie podoba.

wopin

Do Polak...
mamy dostać kasę ze środek spoko... tylko kiedy i czy ja dostaniemy w takiej kwocie jakie są podawane ?
Ja z zasady jestem człowiekiem który wierzy w to co widzi a nie to co ktoś obiecuje
I jak unia nie da to wyłożymy z podatków

~hutnik

Obwodnica Stalowej Woli i Niska będzie zwykłą drogą jednojezdniową, która się zapcha miesiąc po jej oddaniu do użytkowania. Dlatego S-74 jest potrzebna żeby cały tranzyt przekierować jak najdalej od miasta. Co do terminu ukończenia jej budowy to tylko Najwyższy wie. Moim optymistycznym zdaniem jak dobrze pójdzie to można myśleć o okolicach 2040 roku. Dlatego kochani hejterzy. Wypisujecie pierdoły a połowa z nas tego czasu nie doczeka. Więc wrzućcie sobie na luz!!!

manukun

@umarly
Zdajesz sobie sprawę, że obwodnicę trzebaby zburzyć i zbudować od nowa, żeby zrobić z niej ekspresówkę?

umarly

Przecież taki przebieg S74 to przerost formy nad treścią. Ta droga będzie równoległa do obwodnicy Stalowej i Niska tyle że pod drugiej stronie Sanu. Po co dublować te drogi? Lepiej z w/w obwodnicy zrobić drogę w standardzie ekspresu, nie trzeba będzie marnować naszych pieniędzy.

~Gas

To będzie najnowsza autostrada w Polsce. Jeden pas to obwodnica stw, a drugi z drugiej strony Sanu. Tak więc powstanie trzy pasmowa autostrada ze środkowy wodnym pasem ruchu. Majstersztyk

~Polak

Wopin to kasa województwa idzie na s74 a tej ma być jeszcze więcej bo mamy dostać dodatkowe 150 mln z UE

~2+2=4

Bardzo ważna droga i bardzo ważne, że kiedyś będzie umiech i tak jak pisano, chodzi o połączenie Polski Centralnej z S19.

wopin

Pewnie i tak za drogo będzie.... i przełożona na za 2 lata
Bo kasa pusta

wopin

Pewnie i tak za drogo będzie.... i przełożona na za 2 lata
Bo kasa pusta

wopin

Pewnie i tak za drogo będzie.... i przełożona na za 2 lata
Bo kasa pusta

~:)))))))))))

@mieszkaniec


Myśl trochę!

Przecież tu nie chodzi o to, co Ty wypisujesz, ale o połączenie centralnej Polski z S19.

wyborca

Wybrali już ostateczny wariant odcinka Opatów-Nisko?

~Polak

S74 to nie robota lucka tylko Ortyla wiedz do niego miej pretensje